Re: Fotografowanie z małżonkiem podczas...........

Data: 2003-10-28 06:43:32
Temat: Re: Fotografowanie z małżonkiem podczas...........
Od: "Sokrates" <d...@t...fm>

Użytkownik "Majoreczka z dużego miasteczka"
<m...@W...pl> napisał w wiadomości
Osiągam zadowolenie i satysfakcję, ale ostatnio po
> zakupie kamery video mąż chce filmować nasz seks.
>
> Czy to normalne ? Tak mnie zaczęło to zastanwiać. Gdy go
pytam, po co to...
> wymiguje się od odpowiedzi.

Witam. Moim zdaniem ta aura tajemniczości twojego męża nie
koniecznie musi wynikać z jakiś jego ukrytych zamiarów wobec
wykorzystania tych kaset. Pierwsze, co nasunęło mi się na
myśl, to to, że że on należy do grupy oglądaczy kaset
erotycznych jeszcze z okresu przedmałżeńskiego i ma to w
pewnym stopniu "we krwi". Później pomyślałem, że odpowiedź
może być banalnie prosta,kupił kamerę nie po to, żeby leżała
w szafie i by dokumentować jedynie wasze niedzielne
spacerki. Wydaje mi się, że go to po prostu wielce podnieca,
może ma cos z ekshibicjonisty, może lubi urozmaicenia, tak
jak niektórzy lubią kochać się przed lustrem. Nie sposób
jednoznacznie wyrokować skąd ta aura tajemniczości, może to
tylko jego jakiś ukryty wstyd. Na razie tyle, bo zapracowany
wielce jestem, postaram się ten temat jeszcze przemyśleć.
Sokrates