Francuski manicure

1. Data: 2002-07-30 19:55:09

Temat: Francuski manicure
Od: "Sylwia Haliżak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
Zastanawiam się nad kupnem zestawu do francuskiego manicuru,
(Avon) ale nie bardzo mam wyobrażenie, jak się toto używa.
Czy któraś z Was mogłaby mnie oświecić w tej kwestii.
Czy warto to kupić?
Czy któraś z Was używała tego Avonowego? Co możecie mi
coś na jego temat napisać?
Bardzo proszę o porady :-)

Sylwia

1. Data: 2002-07-30 20:04:30

Temat: Re: Francuski manicure
Od: "Kaśka" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy któraś z Was mogłaby mnie oświecić w tej kwestii.
> Czy warto to kupić?
> Czy któraś z Was używała tego Avonowego? Co możecie mi

Ja osobiscie nie uzywalam, ale robi sie to mniej wiecej tak: (cytat z
www.kosmetyki.net.pl)

"Po dokładnym oczyszczeniu paznokci nakleić na każdy pasek ochronny (w
komplecie) tak aby biała końcówka paznokcia pozostała odkryta. Pomalować
białym lakierem odkrytą końcówkę. Po wyschnięciu lakieru (ok. 1 min.) zdjąć
paski i pomalować całe paznokcie jasnobeżowym lakierem. Odczekać aż wyschnie
(ok. 1 min.) i oto Twoje paznokcie wyglądają świeżo jak nigdy przedtem! "

Ogolnie rzecz biorac mozna francuski manicure wykonac za pomoca dowolnych 2
lakierow, z ktorych jeden jest bialy a drugi ma jakis delikatny pastelowy
kolor. Chodzi o to aby paznokcie wygladaly naturalnie, delikatnie i swiezo.

Pozdrawiam
K.

1. Data: 2002-07-30 20:14:59

Od: "Sylwia Haliżak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kaśka" <v...@p...gazeta.pl>
wrote in message news:ai6rc4$13g$1@news.gazeta.pl...
> [...]
> (ok. 1 min.) i oto Twoje paznokcie wyglądają świeżo jak nigdy przedtem! "

Wielkie dzięki, właśnie tak sobie wyobrażałam, że się to robi.
Wobec tego kupię sobie taki zestaw.

Pozdrawiam
Sylwia

1. Data: 2002-07-30 20:28:04

Od: "Ulka" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawie wygląda na krótkich paznokciach, na długich moim zdaniem nie
bardzo. Polecam, lakier Avonu bezbarwny, z tego zestawu jest bardzo trwały.
Pozdrawiam
Ulka

1. Data: 2002-07-30 20:39:24

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zastanawiam się nad kupnem zestawu do francuskiego manicuru,

czemu tak podkreslasz jakiej firmy chcesz kupic zestaw do manicuru???
czy innej firmy bedzie uzywalo sie inaczej?

a co do samego francuskiego manicuru - uwielbiam - paznokcie wygladaja
tak swiezutko i naturalnie:)

1. Data: 2002-07-30 20:47:11

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

:
: czemu tak podkreslasz jakiej firmy chcesz kupic zestaw do manicuru???
: czy innej firmy bedzie uzywalo sie inaczej?

to ja cie tez podenerwuje i powiem, ze zastanawiam sie na takimz z Oriflame
:-)
a tak serio, to uzywal ktos Oriflamowych lakierow do frencha?

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2002-07-30 20:59:54

Od: "Dorota Orzeszak" <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w wiadomości
> [...]
Oriflame
> :-)
> a tak serio, to uzywal ktos Oriflamowych lakierow do frencha?

Hi,
Niesmialo sie odzywam na grupie :)

Ja uzywalam kiedys zestawu Oriflama i bardzo sobie chwalilam. Dlugo lakier
utrzymywal sie na paznokciach.

Przy tego rodzaju manicure mialam jeden problem - nigdy ladnie nie
wychodzilo mi pomalowanie paska na gorze. Do momentu mieszkania w domu z
rodzina wykorzystywalam moja mlodsza siostre i ona mi robila francuski
manicure. Po wyprowadzce z dwa razy podchodzilam do tego typu ozdabiania
paznokci i zakonczylo sie to porazka.
Moze jakos nieumiejetnie to robilam, ale do dzis robienie francuskiego
manicure pozostawiam mojej siostrze :)))

Valentine
Poznan, Debiec

1. Data: 2002-07-30 21:01:01

Od: "Sylwia Haliżak" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rena" <r...@p...pl> wrote in message news:ai6tbs$21eu$1@pingwin.acn.pl...

> czemu tak podkreslasz jakiej firmy chcesz kupic zestaw do manicuru???
> czy innej firmy bedzie uzywalo sie inaczej?

Nie podkreślam, w sumie napisałam w nawiasie.
A chcę Avon, bo moja siostra jest konsultantką i po pierwsze
daje mi korzystne zniżki, a po drugie pomagam jej żeby się interes kręcił :-)

Pozdrawiam
Sylwia

1. Data: 2002-07-30 21:12:26

Od: "Kaśka" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawie wygląda na krótkich paznokciach, na długich moim zdaniem nie
> bardzo. Polecam, lakier Avonu bezbarwny, z tego zestawu jest bardzo
trwały.

Ja mam raczej dlugie paznokcie - bez bialej koncowki maja po 1,5 cm, jak
doliczyc to co wystaje to kazdy paznokiec ma minimum 2 cm. To sie wydaje
malo ale przylozcie sobie linijke :) Do tego te moje biale koncowki maja
ksztalt polksiezycow (takich wyraznych) wiec ja sobie raczej francuskiego
manicure'u nie zrobie - dosc dziwnie by to wygladalo :(

K.

1. Data: 2002-07-30 21:20:49

Od: "aneke" <a...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwia Haliżak" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witajcie
> Zastanawiam się nad kupnem zestawu do francuskiego manicuru,

witam :)
niekoniecznie musisz od razu zestaw kupowac. osobiscie kiedys taki zakupilam
i owszem bylam zadowolona, gdyby pominac fakt ze paseczkow uzylam raz i
nigdy wiecej tego nie zrobilam :) przy odklejaniu zadzieraja sie brzegi,
moze to wina niefachowej roboty z mojej strony.
teraz uzywam po prostu zwyklego bialego lakieru, a na to bezbarwny badz
polprzezroczysty w jakims delikatnym odcieniu. jak troszke pocwiczysz to nie
bedzie Ci to sprawialo problemu :)

pozdrowienia,
aneke

glinka zielona