na mokre włosy

1. Data: 2002-07-30 12:03:58

Temat: na mokre włosy
Od: "kameljanda" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niedawno dostałam miły upominek a w gruncie rzeczy całkiem fajny wynalazek.
Taki mały "ręczniczek" uszyty z dwóch, połączonych ze sobą kawałków w
kształcie wydłużonej połówki serca :-) Świetnie się sprawdza na mojej małej
łepinie, gdzie normalny ręcznik nijak nie potrafi się zawinąć, bowiem jest
za duży :-))) A tu, ciach-ciach i jeszcze pętelka jest wszyta, co ładnie
całośc podtrzymuje :-) Polecam :-)

Świetne przy farbowaniu włosów w domu lub stosowaniu maseczki na włosy czy
buźkę.

--
Łącząc serdeczne pozdrowienia:
Małgorzata