Fruttini body butter

1. Data: 2004-05-28 18:19:50

Temat: Fruttini body butter
Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pojawil sie w Rossmanie nowy smak, kokosowo-bananowy. Na dodatek jest w
promocji po 17,99.
Pachnie przyjemnie i dlugo, jak wszystkie z tej serii.

Pozdrowienia
ISIA

1. Data: 2004-05-28 20:53:09

Temat: Re: Fruttini body butter
Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a czy wyczuwalny jest zapach banana? czy bardziej przebija kokos? i nie jest
za słodki?

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2004-05-28 21:11:09

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneczka <a...@p...onet.pl> napisał(a):

> a czy wyczuwalny jest zapach banana? czy bardziej przebija kokos? i nie jest
> za słodki?

Kokos czuć trochę bardziej. Słodki jest, ale apetyczny niesamowicie. IMHO
najfajniejszy z całej serii.

JoP

1. Data: 2004-05-29 07:56:35

Od: "Tusinka" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneczka" <a...@p...onet.pl> napisał
> a czy wyczuwalny jest zapach banana? czy bardziej przebija kokos? i nie
jest
> za słodki?

IMO zapach banana ladnie lagodzi ten kokosowy, osobiscie nie przepadam za
kokosowymi zapachami (wydaja mi sie za ostre albo za mdle) a ten mi sie
podoba. Ale dotyczy to tylko kremu do ciala, dezodorant jest fatalny - czuc
go baardzo slabo i w dodatku zapach wlasnie mdly :P

1. Data: 2004-05-29 08:45:04

Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kokos czuć trochę bardziej. Słodki jest, ale apetyczny niesamowicie. IMHO
> najfajniejszy z całej serii.

no to chyba się skuszę, ale najpierw muszę zużyć ten miodowy..... A dopiero
później kupię bananowo-kokosowy. Choć prawdę powiedziawszy miałabym ochotę
kupić już teraz, ale jednak muszę powykańczać te balsamy co mam, aby zrobić
miejsce następnym:-))

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

Jakiego wosku używają w gabinetach?
depilacja
no to sie zdiwilam dzisiaj :)))
zmarszczki mimiczne
Smooth - maseczka antycellulitis - wrażenia