depilacja

1. Data: 2004-05-28 16:05:25

Temat: depilacja
Od: "Laura" <V...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc mam pytanko...caly czas do depilacji uzywalam maszynek
jednorazowych..zaczelo to sie robic nudne i meczace gdyz wloski bardzo
szybko odrastaja a robi sie cieplo i trzeba troche cialka odkryc wiec
ciekawia mnie inne formy usuwania wloskow..
czytalam o kremach ktore sie naklada na nogi i po paru minutach splukuje i
po problemie i ponoc dlugo ma sie z glowy ale czy takie kremiki mozna tez
stosowac pod pachami i w okolicach bikini? a takze o wosku ktory jest
najlepszy nie liczac depilatorow elektrycznych..czy go takze mozna uzywac
nie tylko do nog ale innych okolicach? jakich firm proponujecie i jak
dzialaja?
dzieki za odpowiedzi

1. Data: 2004-05-29 16:08:03

Temat: Re: depilacja
Od: "Laura" <V...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pomoze mi ktos?:)

1. Data: 2004-05-30 09:06:07

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czytalam o kremach ktore sie naklada na nogi i po paru minutach splukujeto
nie wyglada tak różowo, jak na reklamach. w większosci przypadkuów, jesli
tylko spłuczesz krem, to zostanie ci połowa włosków- lepiej zdjąć krem
(delikatnie "zeskrobać") przy pomocy szaptułki dołączonej do kremu. drugi
haczyk to to, że często czas zalecony przez producenta to za krótko, żeby
dokładnie usunąć włoski i trzeba dłuzej potrzymać preparat na skórze- ale tu
jest ryzyko poparzenia skóry- trzeba mieć wyczucie.

> po problemie i ponoc dlugo ma sie z glowy
nie na długo. tylko parę dni dłużej niż po goleniu.

> ale czy takie kremiki mozna tez
> stosowac pod pachami i w okolicach bikini?
mozna, tzn. są specjalne wersje depilatorów chemicznych do wrażliwych
rejonów ciała.

1. Data: 2004-05-31 08:11:39

Od: "Laura" <V...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki za odpowiedz na posta...poszukam wiec jakiegos kremiku moze
wyprobowalyscie juz jakiegos i mozecie polecic?
z gory dzieki

no to sie zdiwilam dzisiaj :)))
zmarszczki mimiczne
Smooth - maseczka antycellulitis - wrażenia
ogłoszenie-cos dla lepszego samopoczucia
podkład z wyższej półki?