Frytkownica - na co zwracać uwagę ?

1. Data: 2003-01-24 08:14:18

Temat: Frytkownica - na co zwracać uwagę ?
Od: "Sebastian \(Poczta - e-mail\)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie - może jakiś konkretny model.
Cele - frytki, ryba czasami jakieś inne rzeczy ... pojemność nie musi być
duża (2-3 osoby)
Wiem, że jest to dobra rzecz, ale nie wiem na co zwrócić uwagę przy zakupie

Pozdrawiam i z góry dzięki za podpowiedzi.

1. Data: 2003-01-24 08:31:05

Temat: Re: Frytkownica - na co zwracać uwagę ?
Od: "Mietek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zakupie

> Pozdrawiam i z góry dzięki za podpowiedzi.
*** na to, żeby był termostat. Ja kilka lat temu kupiłem hiper-super model
za 500 zł. Porażka. We frytkownicy oprócz wspomnianego termostatu inne
bajery podnoszące cenę są zbędne. W moim jest tajmer. Po rozgrzaniu
frytkownicy staje się nieczytelny. Jest okienku podglądu. Przy smażeniu np.
frytek zaparowuje się. Jest niby filtr tłuszczu z ulatniającej się pary.
skuteczność wątpliwa. Jest "zimna rączka" ale zwykły uchwyt też byłby dobry.
Mietek

1. Data: 2003-01-24 10:25:41

Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sebastian (Poczta - e-mail)" <p...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:b0qseo$fol$1@news.tpi.pl...
> Wiem, że jest to dobra rzecz, ale nie wiem na co zwrócić uwagę przy
zakupie

Na poczatek proponowalbym nie pomylic sie przy kupowaniu urzadzenia.
Wbrem pozorom roznica tylko jednej literki (frytkownica-frytownica), ale
roznica w funkcjonalnosci kolosalna.

Karol

1. Data: 2003-01-24 10:49:10

Od: "Sebastian \(Poczta - e-mail\)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Na poczatek proponowalbym nie pomylic sie przy kupowaniu urzadzenia.
> Wbrem pozorom roznica tylko jednej literki (frytkownica-frytownica), ale

:-))) zgadza się ...

1. Data: 2003-01-24 10:51:34

Od: A...@e...pl (Adamer) szukaj wiadomości tego autora

> :-))) zgadza się ...

Nie tyle nawet w funkcjonalności, a w funkcji :-)

a.

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.dom

1. Data: 2003-01-24 10:54:44

Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sebastian (Poczta - e-mail)" <p...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:b0r5h4$ifh$1@news.tpi.pl...
> Użytkownik "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> :-))) zgadza się ...

Ale w sklepach tez potrafia mylic, tak wiec te roznice moga sie zniwelowac.

Pozdrawiam,

Karol

1. Data: 2003-01-24 11:45:25

Od: JR <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 24 Jan 2003 09:14:18 +0100, "Sebastian \(Poczta - e-mail\)"

>Wiem, ?e jest to dobra rzecz, ale nie wiem na co zwróci? uwag? przy zakupie

termostat
timer
glebokie sitko najlepiej z funkcja odsaczania (z wieszakiem ;])
zeby element grzejny nie byl zanurzony w oleju
zeby dalo sie myc w zmywarce (rozbieralna)

pozdrawiam
Rysiek

1. Data: 2003-01-24 11:56:42

Od: A...@e...pl (Adamer) szukaj wiadomości tego autora

> glebokie sitko najlepiej z funkcja odsaczania (z wieszakiem ;])
> zeby element grzejny nie byl zanurzony w oleju
> zeby dalo sie myc w zmywarce (rozbieralna)

Dopiszę jeszcze łatwy "spust oleju". Jakiś wężyk, albo coś takiego. Jak
mam moją frytownicę przewracać całą "do góry nogami" żeby wylać olej, to w
takiej perspektywie odchodzi mi chęć jej włączania...

* * * * *
A.

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.dom

1. Data: 2003-01-24 12:06:38

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sebastian (Poczta - e-mail)" <p...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:b0r5h4$ifh$1@news.tpi.pl...

> :-))) zgadza się ...

Wybaczcie w takim razie dyletanctwo i oswieccie, o co chodzi? Bo probowalem
googlac i za frytkownica i za frytownica i nie widze specjalnej roznicy w
wynikach. I w jednym i w drugim przypadku wyskakuja mi zarowno domowe
urzadzonka jak i wielkie krowy do niekoniecznie malej gastronomii, wszystkie
zas laczy jedno: sluza do smazenia (czy jak to nazwac) w oleju m.in. frytek.

J.

1. Data: 2003-01-24 12:18:43

Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
wszystkie
> zas laczy jedno: sluza do smazenia (czy jak to nazwac) w oleju m.in.

IMHO:
frytownica - smazy
frytkownica - tnie ziemniaki na frytki

Pozdrawiam,
Karol

Jaka gofrownica?
Jak zamontowac FRONT na zmywarce AMICA 2612?
Meble - Kraków
Meble na wymiar
Meble - Kraków