Fryzjer - Wrocław

1. Data: 2004-07-12 20:18:34

Temat: Fryzjer - Wrocław
Od: "Dorota" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie i proszę o radę,
Poszukuję dobrego ale i niezbyt drogiego fryzjera we Wrocławiu. Zależy mi na
dobrym ścięciu - włosy dłuższe i lekko kręcone :( a także na farbowaniu.

Pozdrawiam,
D.

1. Data: 2004-07-13 10:52:34

Temat: Re: Fryzjer - Wrocław
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-07-12 22:18,Użytkownik Dorota ziewnął szeroko i rzekł:

> [...]
> dobrym ścięciu - włosy dłuższe i lekko kręcone :( a także na farbowaniu.

Określ jakoś dokładniej to "niezbyt drogi".
Ja zawsze chodziłam na Krupniczą - nigdy ne wyszłam niezadowolona.

Krusz.

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-07-13 11:05:03

Od: "Dorota" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Określ jakoś dokładniej to "niezbyt drogi".
> Ja zawsze chodziłam na Krupniczą - nigdy ne wyszłam niezadowolona.

Proszę napisz w którym to dokładnie miejscu i ile kosztuje i jeszcze do kogo
iść, chyba że jest tam tylko jeden fryzjer.
Ja ostatnio za ścięcie zapłaciłam chyba 55 zł.
pozdrawiam,
d.

1. Data: 2004-07-13 11:24:26

Od: "Kasia S." <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
na
> dobrym ścięciu - włosy dłuższe i lekko kręcone :( a także na farbowaniu.

Ja polecam Krzysia z salonu VIP na Reja-przy placu Grunwaldzim.Super obcina,
dobiera kolor, za obciacie 35zl.
Pozdrawiam, Kasia

1. Data: 2004-07-13 12:55:50

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-07-13 13:05,Użytkownik Dorota ziewnął szeroko i rzekł:
> [...]
> iść, chyba że jest tam tylko jeden fryzjer.
> Ja ostatnio za ścięcie zapłaciłam chyba 55 zł.

Na Krupniczej jest jeden jedyny fryzjer, nie sposób nie trafić.
Krupnicza jest króciutka :)
Ścinałam się tam przez 2 lata (teraz zapuszczam włosy, ech...) i za
ścięcie płaciłam 17 zł.
Ścinają tam dwie panie, ja ich nie rozróżniam, bo obie są po 50-tce i
obie mają włosy blond, a ja mam beznadziejną pamięć do twarzy, a jeszcze
gorszą do imion. Ścinała mnie raz jedna, raz druga. Obie chwalę.

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-07-13 17:49:42

Od: Darth Magda <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 13 Jul 2004 14:55:50 +0200, Kruszyzna wrote:

> Na Krupniczej jest jeden jedyny fryzjer, nie sposób nie trafić.

Ale bliżej placu Legionów czy Kazimierza Wielkiego?
Po tej stronie co sąd czy przeciwnej?

> Ścinałam się tam przez 2 lata (teraz zapuszczam włosy, ech...) i za
> ścięcie płaciłam 17 zł.

Jak teraz wyglądają ceny?

> Ścinają tam dwie panie, ja ich nie rozróżniam, bo obie są po 50-tce i
> obie mają włosy blond, a ja mam beznadziejną pamięć do twarzy, a jeszcze
> gorszą do imion. Ścinała mnie raz jedna, raz druga. Obie chwalę.

Trzeba się zapisywać czy można po prostu wejść z ulicy?

--
Magda

1. Data: 2004-07-13 19:25:42

Od: "Dorota" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja polecam Krzysia z salonu VIP na Reja-przy placu Grunwaldzim.Super
obcina,
> dobiera kolor, za obciacie 35zl.
> Pozdrawiam, Kasia

Napisz proszę czy trzeba się tam wcześniej umawiać a może znasz numer tel.,
czy od dawna tam chodzisz bo ja szczerze mówiąc noigdy o tym salonie
fryzjerskim nie słyszałam.

Pozdrawiam,
D.

1. Data: 2004-07-14 08:07:35

Od: "Kasia S." <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tel.,
> czy od dawna tam chodzisz bo ja szczerze mówiąc noigdy o tym salonie

Ja tez nie slyszalam ,ale moje kolezanki sprawdziły i polecily, poszlam i
bylam zadowolona z fryzury i z obslugi.
Trzeba sie wczesniej umawiac. 321 95 91, salon znajduje sie zaraz na
poczatku ul.Reja, na przeciwko bocznego wejscia na targowisko.
Pozdrawiam, Kasia
A tutaj prosze numer tel. :)

1. Data: 2004-07-14 08:11:46

Od: "Kasia S." <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia S." <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Trzeba sie wczesniej umawiac. 321 95 91, salon znajduje sie zaraz na
> poczatku ul.Reja, na przeciwko bocznego wejscia na targowisko.

cosik mi sie poprzestawialo, ale nr jest ok:)

1. Data: 2004-07-14 12:04:45

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-07-14 14:06,Użytkownik Darth Magda ziewnął szeroko i rzekł:
> Byłam dzisiaj, ścięłam się - efekty zobaczycie na wrocławskim spotkaniu
> p.r.u. Ceny nie zmieniły się - dalej 17 zeta

Napisz cos więcej, bo nie wysiedzę :)
Nie wiem, czy mam mieć wyrzuty sumienia, czy się cieszyć :)

Krusz.

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

Isa Dora, Velvet Touch
Kto wie jak mozna schudnąć??
[OT] o podrobkach na Allegro- njuz ;) z Onetu
Makijaz nog... Sally Hansen??
Kolagen i Alveo