Usowanie czewonych naczyniek na twarzy laserem

1. Data: 2004-07-13 09:36:04

Temat: Usowanie czewonych naczyniek na twarzy laserem
Od: "Irma" <I...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie moje pytanie brzmi: gdzie w Poznaniu mozna to zrobic?
Licze na wasza pomoc.

1. Data: 2004-07-13 10:00:49

Temat: Re: Usuwanie czewonych naczyniek na twarzy laserem
Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Irma napisał/a w news:cd0a9j$5kk$1@opal.icpnet.pl:

> No wlasnie moje pytanie brzmi: gdzie w Poznaniu mozna to zrobic?

Pierwsze primo - google twoim przyjacielem.
Drugie primo - usUwanie.

mips

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2004-07-13 10:11:43

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

mips wrote:

> Pierwsze primo - google twoim przyjacielem.
> Drugie primo - usUwanie.
Trzecie primo - naczynek, a nie naczyniek

Dunia ;)
--
Why does Sea World have a seafood restaurant? I'm halfway through my
fishburger and I realize, Oh my God. I could be eating a slow learner.

1. Data: 2004-07-14 11:59:28

Od: "Ania" <t...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

dr Kaźmierowski (061) 8239227

Fryzjer - Wrocław
Isa Dora, Velvet Touch
Kto wie jak mozna schudnąć??
[OT] o podrobkach na Allegro- njuz ;) z Onetu
Makijaz nog... Sally Hansen??