Fryzura, Fryzjer

1. Data: 2006-10-22 10:11:53

Temat: Fryzura, Fryzjer
Od: "MaTT" <m...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Otóż mam takie pytanie: Chciałbym sobie zapuścić włosy na
taką oto fryzurę: http://ikf.com.pl/msrednie/fryzura447.htm . Obecnie
długość moich włosów to ok. 11 cm. Moje pytanie: Czy muszę iść
do fryzjera, i jakoś specjalnie ściąć włosy, aby rosły tak,
żebym mógł mieć taką fryzurę? Czy poprostu zapuścić byle jak na
tą długość co jest na zdjęciu i pójść wtedy do fryzjera i
wymodelować włosy, żeby efekt był taki jak na zdjęciu?

z góry dziękuje i pozdrawiam
matt

2. Data: 2006-10-22 13:01:37

Temat: Re: Fryzura, Fryzjer
Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

MaTT napisał(a):

> [...]
> tą długość co jest na zdjęciu i pójść wtedy do fryzjera i
> wymodelować włosy, żeby efekt był taki jak na zdjęciu?

Na pewno bez ciecia nie uzyskasz takiej samej fryzury. Moze podobna, a
moze jeszcze zupelnie inna ;)
Poza tym zeby wlosy Ci sie dobrze ukladaly (a przy tej dlugosci to juz
bedzie mialo znaczenie), musza byc dobrze ostrzyzone.

Pozdrawiam, Aduś

3. Data: 2006-10-22 17:09:13

Od: "MaTT" <m...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aduś napisał(a):

> [...]
> Poza tym zeby wlosy Ci sie dobrze ukladaly (a przy tej dlugosci to juz
> bedzie mialo znaczenie), musza byc dobrze ostrzyzone.

hmm... napewno masz rację, ale źle sformułowałem pytanie: chodzi mi
dokładnie o to, kiedy pójść ściąć włosy: czy teraz, kiedy
zapuszczam, czy wtedy, kiedy już mi urosną na tyle, żeby od razu
ściąć i mieć tą fryzurę. chodzi mi o to czy aby zapuszczać
włosy, muszę iść do fryzjera, żeby on je tak ściął, żeby się
'zapuszczały' w określony sposób. rozumiesz?

pozdrawiam...
mattuś ;D

4. Data: 2006-10-22 17:09:18

Od: "MaTT" <m...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2006-10-22 17:13:39

Od: "księżniczka Telimena" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MaTT" <m...@r...pl> napisał w wiadomości
s.com...
Witam! Otóż mam takie pytanie: Chciałbym sobie zapuścić włosy na
taką oto fryzurę: http://ikf.com.pl/msrednie/fryzura447.htm . Obecnie
długość moich włosów to ok. 11 cm.

Przypuszczam, ze to wystarczy, zeby póść do fryzjera i uzyskać taką fryzurę.
Oczywiście idź ze zdjęciem chociaż uprzedzam, ze to i tak nie jest
gwarancja, ze fryzura będzie wyglądała tak samo.
Pozdrawiam
Teli.

6. Data: 2006-10-22 18:04:52

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to niedziela, 22 października 2006 12:11
użytkownik MaTT, sącząc kawkę, wyklepał:

> [...]
> tą długość co jest na zdjęciu i pójść wtedy do fryzjera i
> wymodelować włosy, żeby efekt był taki jak na zdjęciu?

Możesz zrobić i tak, i tak. Kwestia tylko w tym, jak się czujesz w
takich "wyrośniętych" ale nieujarzmionych włosach. Są tacy, co nie znoszą,
jak sprawy wymykają się spod kontroli i stopniowo włosy przycinają.
Natomiast za pomocą żelu i różnych takich gadżetów można ułożyć włosy tak,
aby i bez podcinania wyglądały nieźle.

Krusz.
--
Kruszyna
ręcznie robione co nieco: http://www.manufakturka.pl

7. Data: 2006-10-25 20:32:24

Od: "Aniela" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

taką oto fryzurę: http://ikf.com.pl/msrednie/fryzura447.htm . Czy muszę iść
[...]

Jeśli jesteś w stanie znieść, że do potrzebnej długości będziesz chodził jak
obszarpaniec to możesz poczekać. Jednak według mnie takie włosy zapuszczane
nie wyglądaja zbyt estetycznie.
Możesz podciąć je od razu - w tym wypadku ryzykujesz jednak, że poczatkowo
fryzura daleka będzie od zamieszczonego ideału. Wtedy jednak masz więcej
czasu na "ustawienie" włosów.
Ja bym jednak optowała podcięcie już teraz.
I jeszcze jedno - czy konsultowałes z fryzjerem czy masz odpowiednio grube
lub gęste włosy? Bo tam sporo cięcia brzytwą jest a takie cięcie przy
cienkich włoskach wyglada trochę załosnie.

Przygotuj się, że ta fryzura mimo iz sprawia wrazenie nieładu i takiej przy
której nic robic nie trzeba wcale banalna do utrzymania nie jest. To na
pewno nie jest tak hop siup, że myjesz głowę, wstajesz rano, przeczesujesz i
masz :) No chyba że masz szczęscie, że nalezysz do tej nielicznej grupy
szczęsliwców, którym włosy bez modelowania układaja się dokładnie tak jak
zaraz po wizycie u fryzjera.

--
Aniela

8. Data: 2006-10-26 16:17:16

Od: "MaTT" <m...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aniela napisał(a):
> [...]
> masz :) No chyba że masz szczęscie, że nalezysz do tej nielicznej grupy
> szczęsliwców, którym włosy bez modelowania układaja się dokładnie tak jak

Włosy mam bardzo gęste. A z tym modelowaniem, to wiem weim ;))

9. Data: 2006-10-26 16:56:50

Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> którym włosy bez modelowania układaja się dokładnie tak jak zaraz po wizycie u

no to juz zalezy od sciecia, czyli od fryzjera.
Ja mam wlosy krecone i obecnie mam fryzure z grzywka, asymetrzyna.
Wlosy sa dobrze wycieniowane i same sie ukladaja.
Pozdrawiam
KK

Ysl, Nuit Intense, Age Expert Nuit...czy ktos zna?!
akryl w Lublinie
żele,akryle
Collagen szlachetny.
paznokcie