akryl w Lublinie

1. Data: 2006-10-22 00:25:01

Temat: akryl w Lublinie
Od: "enwy" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
jak w temacie, chodzi o kosmetyczke dobra i sprawdzona, ktora zrobi ładne
paznokcie. Bo ja jakos nie moge znalezc.Albo jedna zrobi krzywe alb o za
grube albo odpadaja po tygodniu.
Z gory dzieki

2. Data: 2006-10-22 14:09:35

Temat: Re: akryl w Lublinie
Od: "Anna LT" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "enwy" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> paznokcie. Bo ja jakos nie moge znalezc.Albo jedna zrobi krzywe alb o za

kiedyś robiłam akryl u pani justynki w zakładzie fryzjersko-kosmetycznym na
rogu ulic Al. Racławickie i Poniatowskiego
generalnie byłam bardzo zadowolona, paznokcie zrobione szybko, równo i
ładnie pomalowane
tylko telefonu już nie pamiętam...już akrylu nie noszę....:o)

anka

3. Data: 2006-10-22 16:02:47

Od: "enwy" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna LT" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ładnie pomalowane
> tylko telefonu już nie pamiętam...już akrylu nie noszę....:o)

Dzieki Aniu za info, a moze pamietasz nazwe tego zakladu?

4. Data: 2006-10-23 10:57:53

Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

enwy wyklikał(a):
> albo odpadaja po tygodniu.

To może nie być kwestia wykonania tylko tolerancji akrylu/tipsa przez płytkę
paznokcia.
Moje paznokcie nie lubią akrylu za to żel trzyma się idealnie bez poprawek
już 4 tydzień - dziś idę na uzupełnienie.

--
Pozdrawiam *gdaMa* (Magda)

5. Data: 2006-10-24 21:51:47

Od: "enwy" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gdaMa" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Moje paznokcie nie lubią akrylu za to żel trzyma się idealnie bez poprawek
> już 4 tydzień - dziś idę na uzupełnienie.

Witam Pania
Moze w takim razie sprobuje zelu, moze mi Pani polecic swoja
kosmetyczke,ktora robi Pani zel? Wnioskuje, ze jest Pani z Lublina.
Dzieki

6. Data: 2006-10-25 07:48:23

Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

enwy wyklikał(a):

> Witam Pania
> Moze w takim razie sprobuje zelu, moze mi Pani polecic swoja
> kosmetyczke,ktora robi Pani zel? Wnioskuje, ze jest Pani z Lublina.

Niestety z Piaseczna (k. W-wy)

--
Pozdrawiam *gdaMa* (Magda)

żele,akryle
Collagen szlachetny.
paznokcie
Czy znasz polski kollagen?
Jak odchudzić uda w gornej zewnętrznej stronie?