Fryzura dla mnie

1. Data: 2005-08-07 13:37:00

Temat: Fryzura dla mnie
Od: "ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o pomoc w doborze fryzury!
Mam brązowe włosy, proste, troszke za ramiona i nie mam pojęcia co z nimi
zrobić żeby ładnie wyglądać!!!! Twarz mam raczej podłużną. Niewiem co mam
zrobić, a nie chce isć do fryzjera bez żadnego pomysłu na fryzure dla
siebie!
Prosze pomóżcie!!!

1. Data: 2005-08-07 13:44:13

Temat: Re: Fryzura dla mnie
Od: "Angella" <d...@a...dsafdsf> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zrobić żeby ładnie wyglądać!!!! Twarz mam raczej podłużną. Niewiem co mam
> zrobić, a nie chce isć do fryzjera bez żadnego pomysłu na fryzure dla

Ale na głowie?

1. Data: 2005-08-07 16:47:57

Od: "Piotr.J" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 07 Aug 2005 15:37:00 +0200, ania napisał(a):

> [...]
> nimi zrobić żeby ładnie wyglądać!!!! Twarz mam raczej podłużną.
> Niewiem co mam zrobić, a nie chce isć do fryzjera bez żadnego pomysłu

Wiem, że to straszne... ale jednak zachęcam do przeglądnięcia archiwum.
http://groups.google.pl/group/pl.rec.uroda/search?gr
oup=pl.rec.uroda&q=fryzury

pozdr.
Piotr

1. Data: 2005-08-08 06:51:44

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 8/7/2005 6:47 PM,Użytkownik Piotr.J usiadł wygodnie i napisał:

> Wiem, że to straszne... ale jednak zachęcam do przeglądnięcia archiwum.
> http://groups.google.pl/group/pl.rec.uroda/search?gr
oup=pl.rec.uroda&q=fryzury

Zgadzam się z przedmówcą, przejdźmy od słów do czynów.
A poza tym - to do Ani - to coś więcej o tych włosach może. Cienkie?
Grube? Tłuste? Suche? Wypadają czy nie? Rozdwojone końcówki? Po
farbowaniu czy kolor naturalny? Cieniowane czy równe? Z grzywką czy bez?
Brązowe, czyli jakie: w stronę ciemnego blondu czy czerni? Grrrr...
muszę podszkolić telepatię i widzenie na odległość.

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-08-10 16:37:09

Od: "ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za pomoc!!! :)

wrastanie włoslów
najbardziej ulubiony zapach dla mezczyzn :) - sugestie?
Cieniutkie wlosy - odpowiednia fryzura
tusz do rzęs
znamiona na twarzy po opalaniu