wrastanie włoslów

1. Data: 2005-08-07 13:35:57

Temat: wrastanie włoslów
Od: "Ola" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam problem: po mojej pierwszej i narazie ostatniej depilacji nóg, włoski
mi wrosły. Nie wiem co mam teraz zrobić. Jak mam sobie z tym poradzić?
Proszę o rady. Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Ola

1. Data: 2005-08-08 12:49:35

Temat: Re: wrastanie włoslów
Od: "juska" <j...@a...nospam.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tego, co wiem, pomaga peeling - włoski mają szansę przebić się przez
naskórek. Czasem jest też tak, że jakaś metoda depilacji nie jest dla
konkretnej osoby odpowiednia. Ja nie mogę używać depilatorów mechanicznych -
wrastające, ropiejące włoski, okropność. Męczyłam się tak ze 2 lata. Od
jakichś pięciu depiluję woskiem i jest ok.

Pozdrawiam
Juska

1. Data: 2005-08-08 15:43:55

Od: "Sylwia" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mi wrosły. Nie wiem co mam teraz zrobić. Jak mam sobie z tym poradzić?
> Proszę o rady. Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Szorstką rękawicą do masażu ud i pośladków radzę podczas kapieli masować
również wydepilowane partie ciała (mi pomogło) no i oczywiście peeling,
gruboziarnisty najlepiej.

pozdro

najbardziej ulubiony zapach dla mezczyzn :) - sugestie?
Cieniutkie wlosy - odpowiednia fryzura
tusz do rzęs
znamiona na twarzy po opalaniu
suknia na studniówk