Fundacje

1. Data: 2005-11-13 17:24:04

Temat: Fundacje
Od: Przemysław M. <m...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzien dobry

Zglaszam sie do Was z prosba. Poszukuje fundacji na rzecz osob
niepelnosprawnych, ich adresow online. Szczegolnie interesuja mnie
fundacje dzialajace preznie z uszczegolnieniem sportu osob
niepelnosprawnych. Sportow extremalny jak i tradycyjny, oczywiscie
moga byc takze fundacje "zwykle" nie ukierunkowane na sport.

Osobiscie znalazlem takie fundacje (kolejnosc przypadkowa) niestety
ocenic je moge tylko po jakosci zawartosci strony:

http://efron.pl/
http://www.integracja.org/labeo
http://www.sila-serc.bydgoszcz.com/
http://www.tacysami.org.pl/strona/index.php
http://www.tfk.tarnow.pl/zrenica/2004/10/index.htm

Czy ktos moglby cos dolozyc do tej listy?
Milo jakby z wojewodztwa wielkopolskiego i oscienny, ale oczywiscie z
pozostalych rejonow rowniez.

Dziekuje za pomoc

Przemysław M.

2. Data: 2005-11-13 19:13:51

Temat: Re: Fundacje
Od: "artur" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.soniskierka.prv.pl/

3. Data: 2005-11-13 23:46:23

Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Nie tyle fundacja co stowarzyszenie jedno z najprężniej działających w Polsce
www.start.org.pl .
Pozdr. Piotrek

4. Data: 2005-11-14 21:07:18

Od: "Kasi i Przemek" <smeno@tlen..pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Grela (interpio)" <i...@d...pl> napisał w
wiadomości news:dl8j20$nc4$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam
> Nie tyle fundacja co stowarzyszenie jedno z najprężniej działających w
> Polsce www.start.org.pl .

Żeby jeszcze na zapytania odpowiadali...
A swoja droga to poszukuje czegos takiego na terenie malopolski, ze
szczegolnym uwzglednieniem Krakowa.
Moze ktos z Was zna?

PrzemekK

5. Data: 2005-11-15 10:43:21

Od: Przemysław M. <m...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasi i Przemek wrote:
> Użytkownik "Piotr Grela (interpio)" >> Nie tyle fundacja co
> stowarzyszenie jedno z najprężniej
>
> Żeby jeszcze na zapytania odpowiadali...

Akurat bardzo dobry link kolega podal wyzej. Nie uwzglednilem
stowarzyszen, ale jak najbardziej takie adresy sa mi przedatne.
Pisalem o fundacjach, ale jesli ktos posiadac adresy stowarzyszen i
pochodnych organizacji zajmujacych sie wspomaganiem osob
niepelnosprawnych nie tylko, choc szczegolnie w kierunku sportow to
poprosze o podanie.Dziekuje

Przemysław

6. Data: 2005-11-15 11:13:23

Od: "rolins" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pochodnych organizacji zajmujacych sie wspomaganiem osob
> niepelnosprawnych nie tylko, choc szczegolnie w kierunku sportow to

zapraszm do siebie na www.mono-ski.prv.pl wprawdzie nie jest to
stowarzyszenie ani fundacja ale mozesz sie czegos dowiedzi c na temat sportu
ON poza tym scisle wspolpracuje ze startem poznan

Re: Moze jednak ktos potrzebuje
Re: Moze jednak ktos potrzebuje
Re: Na okoliczność
Re: Na okoliczność