Re: Fundament mojej Teorii Wszystkiego

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.sci.filozofia,pl.sci.fizyka
Subject: Re: Fundament mojej Teorii Wszystkiego
Date: Tue, 20 Feb 2018 23:40:24 +0100

W dniu 20.02.2018 o 23:14, LeoTar Gnostyk pisze:

> Fundamentami mojego wolnego od przemocy i harmonijnego świata są
> następujące obserwacje:
>
> 1. Uczymy się i poznajemy świat przez doświadczenie, 2. Każde
> pierwsze doświadczenie jest najważniejsze, gdyż tworzy wzorzec, 3.
> Zakaz poznania jest elementarną przemocą niszczącą proces budowania
> pokojowej osobowości przez wdrażanie potomka do powtarzania
> przemocy.
>
> Z tych trzech, a właściwie to już nawet tylko z pkt.3 można wysnuć
> wszystkie elementy systemu wiedzy, który proponuję. Systemu, który
> [...]

Można by jeszcze do tego dodać, że rozwój Stwórcy (Świadomości), którego
stanem początkowym była całkowita nieświadomość (stan Alfa), stał się
możliwy tylko dzięki nieświadomemu zakazowi pierwszego doświadczenia
poznania Go w akcie tworzenia, którym to zakazem Stwórca obciążył swoje
potomstwo (jakkolwiek by je sobie wyobrazić). Zakaz (przemoc) stał się,
paradoksalnie, czynnikiem napędzającym poznanie dzięki któremu Stwórca,
wraz ze swoimi materialnymi emanacjami, osiągnie stan Omega pełnej
samoświadomości (Pełnia Wiedzy o sobie samym).

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018