Re: Fundament mojej Teorii Wszystkiego

Data: 2018-04-07 13:26:18
Temat: Re: Fundament mojej Teorii Wszystkiego
Od: z...@g...com

Pinokio. Dla mnie to nie pycha a jedynie intuicyjne przypisywanie własnych cech
obserwowanym zjawiskom. Przy takiej interpretacji to rzeczywiście świadomość będzie
motywem przewodnim, bo skoro to wszystko obserwujemy za pomocą świadomości to "musi"
być jakaś większa świadomość żeby ogarnąć top czego nasza świadomość nie ogarnia.
Dlatego pytałem czy Leo może przyjąć że to wszystko powstało bez celu i planu.