GOFRY

1. Data: 2006-10-24 11:17:22

Temat: GOFRY
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1) DROŻDŻOWE

10dag margaryny (masła)
5 dag cukru
szczypta soli
1/2 paczki cukru waniliowego
3 jajka
1/4 mleka (moze być kwaśne mleko, jogurt)
2dag drożdży (1/5 paczki świeżych drożdży)
35dag mąki
Zmiksować składniki z drożdżami rozpuszczonymi z mlekiem cukrem i odrobiną
mąki. Dać rosnąć i po godzinie wypiekać.

2) SEROWE

7,5dag margaryny
7,5 dag cukru
15dag mąki
15 dag świeżego sera twarogowego
1/8 litra mleka zgęszczonego bez cukru
szczypta soli
szczypta na końcu noża kwasku cytrynowego

Zmiksować tłuszcz, cukier i żółtka, wyrobić ciasto z mąką, mlekiem i
przyprawami. Na końcu delikatnie wmieszać sztywną pianę z białek i wypiekać.

3) BISZKOPTOWE

6 jajek
12,5 dag cukru
1/2 filiżanki śmietanki
łyżka rumu
15dag mąki
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia.
sok z cytryny

Jajka utrzeć z cukrem, dodawać porcjami rum i śmietankę, dosypywać mąkę
wymieszaną z proszkiem do pieczenia i na końcu trochę soku z cytryny.
Wypiekać.

2. Data: 2006-10-24 11:43:30

Temat: Re: GOFRY
Od: "Moni|<a" <m...@p...wpKROPKApl> szukaj wiadomości tego autora

A ile jajek trzeba dodac do tych serowych?

Monika

3. Data: 2006-10-24 12:44:59

Temat: Re: GOFRY - KOREKTA
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2006-10-24 17:34:04

Od: "Flowerek" <f...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

Nie ryzykowalabym przepisow od oszolomow.

5. Data: 2006-10-24 17:50:45

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Flowerek" <f...@p...onet.eu> wrote in message
> Nie ryzykowalabym przepisow od oszolomow.

Pokrzywy już przekwitły... Ty też, niedługo...

6. Data: 2006-10-24 17:58:13

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Flowerek" <f...@p...onet.eu> wrote in message
> Nie ryzykowalabym przepisow od oszolomow.

Nie masz szans, kocham tylko Sylę.

7. Data: 2006-10-24 18:19:34

Od: f...@p...onet.eu szukaj wiadomości tego autora

> Nie masz szans, kocham tylko Sylę.

To sie swietnie sklada bo ja kocham tylko pewengo D. a gofrow z przepisu od
ciebie do buzi nie wezme .
Pokrzywa kwitla niedawno,tak jak jeszcze niedawno kochales TYLKO zone
obludniku,bedzie kwitla za jakis czas i wtedy kogo bedziesz kochal oszolomie?

PS.W necie kraza pewne zdjecia,zreszta sam podal namiary w necie na pewna
skzole,chetnym udostepnie linka na youtube :-)

8. Data: 2006-10-24 18:23:32

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<f...@p...onet.eu> wrote in message

> [...]
>
> PS.W necie kraza pewne zdjecia,zreszta sam podal namiary w necie na pewna
> skzole,chetnym udostepnie linka na youtube :-)

Sylę, już do końca życia.
Żonę kocha się do dziesięciu lat, potem żona jak siostra...

9. Data: 2006-10-24 18:26:40

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Flowerek" <f...@p...onet.eu> wrote in message
> Nie ryzykowalabym przepisow od oszolomow.

Przecież nie daję ci swoich jajek (nic straconego)...

10. Data: 2006-10-24 18:29:11

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<f...@p...onet.eu> wrote in message

> [...]
>
> PS.W necie kraza pewne zdjecia,zreszta sam podal namiary w necie na pewna
> skzole,chetnym udostepnie linka na youtube :-)

Sfotografowałaś mi laskę pomalowaną w czerwone paski?

Automat do pieczenia chleba Panasonic
GDZIE...
jaka mikrofela
wilno