jaka mikrofela

1. Data: 2006-10-23 21:35:20

Temat: jaka mikrofela
Od: kosio21 <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witams erdecznie szanowne grupowiczki i grupowiczów. Mam następujące
pytanko: Chciałem kupić zonie jakąs w miare przyzwoita kuchenke
mikrofalową, ale niestety nie mam pojęcia czym powinna się
charakteryzować, poza tym, że musi mieć grilla (ale jakiego, jaka moc
etc..). Dodam jeszcze, ze nie snobuje sie najlepszymi markami, ważna
jest funkcjonalność no i cena - moge wydac maksymalnie 600zł.

będe wdzięczny za wszelkie info

pozdroofk@
koSio

2. Data: 2006-10-24 06:30:43

Temat: Re: jaka mikrofela
Od: "Dolby" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> etc..). Dodam jeszcze, ze nie snobuje sie najlepszymi markami, ważna jest
> funkcjonalność no i cena - moge wydac maksymalnie 600zł.

Moim zdaniem duza - jest wygodniejsza, co do reszty nie szedłbym w zbedne
bajery których i tak sie nie wykorzystuje a które bywają kłopotliwe i
awaryjne.

3. Data: 2006-10-24 11:07:52

Od: "mlk" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

po doswiadczeniach z kilkoma modelami polecam kuchnke z funkcją crisp. moim
zdaniem to jedyne sensowne rozwiązanie. taką funkcję mają whirpole, ale nie
wiem, czy się zmieścisz w 600zł.
pzdr

4. Data: 2006-10-24 11:24:11

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mlk" <m...@o...pl> wrote in message
> [...]
> moim zdaniem to jedyne sensowne rozwiązanie. taką funkcję mają whirpole,
> ale nie wiem, czy się zmieścisz w 600zł.

Jasne, że nie, ale na raty łatwo kupić nawet najdroższą - druga i trzecia
ważna funkcja 3D oraz duży talerz obrotowy - znowu Whirlpool... do zabudowy:
http://whirlpool.com.pl/?nodeid=produkt&cat_id=34&pr
od_id=2009

5. Data: 2006-10-24 12:58:57

Od: "mlk" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jasne, że nie, ale na raty łatwo kupić nawet najdroższą - druga i trzecia
> ważna funkcja 3D oraz duży talerz obrotowy - znowu Whirlpool... do
> [...]
toś wyskoczył z mercedesem (albo raczej roycem ;-)
ja myślałem o czymś takim:
http://www.whirlpool.pl/?nodeid=produkt&cat_id=21&pr
od_id=91

6. Data: 2006-10-24 13:08:34

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mlk" <m...@o...pl> wrote in message

od_id=2009
> toś wyskoczył z mercedesem (albo raczej roycem ;-)
> ja myślałem o czymś takim:
> http://www.whirlpool.pl/?nodeid=produkt&cat_id=21&pr
od_id=91

To już jedź do Niemiec lub UK, tam takie (całkiem sprawne) na ulicę raz w
tygodniu wystawiają...

wilno
Nalewka z owoców pigwowca
jak drylownica?