Re: GPS dla niedowidzących

From: SlawcioD <s...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: GPS dla niedowidzących
Date: Fri, 10 Sep 2010 16:12:58 +0200

Piotr "Curious" Slawinski pisze:

> tia, ale to nadal nie jest technologia dla smiertelnikow...
> btw. sprawdzales zgodnosc tych map z rzeczywistoscia ? :P

tak

> jesli chodzi np. o to ze sa tam dane dostepne urzedom kartograficznym,
> to zgodnosc 'teorii z praktyka' bardzo sie trzyma... na 'oficjalnych'
> mapach moze masz wszystko co zglasza sie do urzedu - czyli wszystko czego
> wymaga prawo budowlane, np. murki, chodniki, czy kable, ale juz np.
> duze kamienie, dziury, czy buble typu znak na srodku chodnika niezbyt...
> innymi slowy zgodnosc teori z praktyka raczej taka jaka 'widza' urzedy, a
> nie smiertelnicy...

tu sie zgadzam. w takim wypadku trzeba samemu nanosic zmiany ;). do tych
"kwiatkow" dochodza przeszkody tymczasowe np blondi zaparkuje swoje
porcze jak popadnie i fuckup jest nie tylko dla niewidomka ale i tez dla
kierujacego busem ;).

pozdrawiam
SlawcioD

ps. pozdrawiam bialoglowa, ktora z 1. wrzesnia wykazala sie wyjatkowa
pomyslowoscia ustawiajac swoja gablote w sposob, ktory wylaczyl
zablokowal wjazd na os witosa od strony a4 ;D