Re: GRENADINA

1. Data: 2000-01-10 23:26:07

Temat: Re: GRENADINA
Od: Rafal Wylocinski <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
O ile mi wiadomo Grenadina (pisana GRANATINA) w litrowej butelce o wadze
1.3 kg nie jest syropem z granatów (chc sam początkowo tak mylslałem).
Podaję skład: sugar syrop (sugar, water), wild-cherry juice, orange
juice and raspberry juice, citric acid, flawouring, colour (E 124).
Tak jest na etykiecie. Podukowane we włoszech przez formę FABBRI. Może
masz na mysli cos innego? Ja za butelkę w zaprzyjaźnionym barze
(Harenda) zapłaciłem 25 PLN.
Fakt że jest całkiem slaczna:))) i doskonale pasuje do piwa:) (mniam).

--
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
| |

1. Data: 2000-01-10 23:45:01

Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O ile mi wiadomo Grenadina (pisana GRANATINA) w litrowej butelce o wadze
> 1.3 kg nie jest syropem z granatów (chc sam początkowo tak mylslałem).

To jakas podroba. Prawdziwa Grenadine to syrop z granatow.

Przemyslaw Koziarski

P.S. Zamiast kupowac podrobki kup sobie polski syrop malinowy za ~4
zl/500ml:)))))

1. Data: 2000-01-12 18:10:47

Temat: Odp: GRENADINA
Od: "Marcin" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grenadina, jak sama nazwa wskazuje, jest syropem z granatow. Podana w
kieliszku i zalana wodka ( tak by rozdzielic barwy, na dole syrop, u gory
wodka ) daje drink "TERAZ POLSKA" Pycha, ale wodka powinna byc bardzo
zmrozona, kieliszek zas najlepiej na dlugiej stopce.

1. Data: 2000-01-12 19:48:17

Od: "Przemyslaw Koziarski" <p...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin <m...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:85iedb$kjo$...@z...polsl.gliwice.pl...
> [...]
> wodka ) daje drink "TERAZ POLSKA" Pycha, ale wodka powinna byc bardzo
> zmrozona, kieliszek zas najlepiej na dlugiej stopce.

Prawdziwe TERAZ POLSKA robi sie z sokiem malinowym. Po dodaniu paru kropli
tabasco otrzymujemy wscieklego pieska. Pije sie to fantastycznie, ale kopie
rowno :))

Przemyslaw Koziarski

1. Data: 2000-01-13 22:30:26

Od: Rafal Wylocinski <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!
Prawdę powiedziawszy nie wygląda na podróbkę i smakuje całkiem nieźle
(zwłaszcza w piwie) :)
Jednakże w porównaniu z domowym sokiem malinowym lub wisniowym mojej
Babci wypada bardzo mizernie.

--
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
| |

1. Data: 2000-01-14 13:11:22

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cóż - Grenadina to na pewno syrop z granatów - spotkałem również likier
procentowy.
Co do piwa z Grenadiną walory smakowe znacznie polepsza dodanie Sprite'a, do
tego kilka kostek lodu i skórka z cytryny - rewelacyjny napój - zwłaszcza na
lato :))))

--
-----IZBA PRZYJEC PSS-----
OS3 - 28752610