Re: GRUPA JEDYNA W SWOIM RODZAJU...

1. Data: 2003-03-04 18:32:36

Temat: Re: GRUPA JEDYNA W SWOIM RODZAJU...
Od: "@gi" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "|------<<B R U N E T K A>>------|" <b...@w...pl> napisał
w wiadomości news:b40ma9$k72$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam wszystkich!!!
>
> Weszłam na wasza grupę i muszę powiedzieć, że nazwa mówi sama za siebie-
> pl.rec.uroda, to zbiorowisko tzw. "warszawskiej elity", gdzie ludzi nie
> obchodzą żadne wartości ,poza pseudo-wartością jaką jest uroda. Ta grupa,
> zbiorowisko ludzi z różnych części polski, których łączy jedno-
próżność...

Ja, niżej podpisana, oświadczam, że po zapoznaniu się z powyższym postem
przeszłam przemianę duchową!!
Dzięki, o wybawicielko BRUNETKO!!!
Moje życie było marne!!! Codziennie ślęczałam przed monitorem, czytałam te
głupoty na grupie dyskusyjnej pl.rec.uroda, czasami od niechcenia skrobnęłam
jakiś mało lotny, próżny post. Jakże poniżające było moje życie!!!
Codziennie rano moje ciało wędrowało do łazienki przed lustro, gdzie
poddawałam się ogłupiającym i bezowocnym czynnościom......niektórzy nazywają
to dbaniem o siebie, a nawet wmawiają, że kobieta czuje się lepiej jesli dba
o siebie.....Jakże ślepa byłam!!!
I nagle, niezapowiedzianie dzisiejszego dnia pamiętnego (jak również
"śledzikowego") moje opuchnięte, puste oczy bez wyrazu, ujrzały światełko
.......w postaci Twojego postu, o wybawicielko!!!
Olśniłaś mnie i niniejszym oznajmiam, że:
- nigdy już nie zadbam o siebie,
- nigdy nie spojrzę w lustro, żeby nie podsycać kobiecej pseudo-wartości
jaką jest uroda,
- nigdy już nie będę przyłączała się do jakiegokolwiek zbiorowiska ( a na
pewno nie do zbiorowiska "warszawskiej elity") ponieważ każde zbiorowisko
jest czymś złączone.....tak jak to wstrętne, paskudne zbiorowisko
pl.rec.uroda jest złączone próżnością....
- hmmm mycie zębów to też próżność, prawda o Źródło Wszechwiedzy??? no
trudno - obiecuję, że nigdy nie umyję zębów.....co prawda wystawiam moje
małżeństwo na wielką próbę, ale co tam....

Dzięki o dzieki za olśnienie mnie......
A Wy, eliciarze, wstydzcie się!!!
Zmieńcie swój marny żywot!!!
Porzućcie próżność i pseudo-wartości....
Dołączcie do naszego (znaczy się BRUNETKI i mojego) ruchu - Ruchu Kobiet
Anty-Próżniowych (staramy się o dotacje z NASA, ale nie wiem czy coś z tego
wyjdzie)

Pozdrawiam i żegnam naszym ruchowym okrzykiem "Precz z próżnią!!!!"

Guru RKAP

> |------<< B R U N E T K A>>------|
> Pasjonatka ryb z obu Ameryk...

oraz
@gi
pasjonatka BRUNETKI - MAtki Założycielki.......i tych tam rybek też, a
jakże - w końcu dzisiaj śledzik;-)

1. Data: 2003-03-04 19:01:07

Temat: Odp: GRUPA JEDYNA W SWOIM RODZAJU...
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ROTFL !!!!!!
@gi, w ramach przemiany pojedź jeszcze do Warszawy i napluj na Pałac
Kultury - to tak żeby pokazać swój stosunek do elity...;)))))
Buziaczki,
Kasia

1. Data: 2003-03-04 19:17:01

Od: "@gi" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> @gi, w ramach przemiany pojedź jeszcze do Warszawy i napluj na Pałac
> Kultury - to tak żeby pokazać swój stosunek do elity...;)))))
> Buziaczki,
> Kasia

mega ROTFL
oczywiście, że miałam taki zamiar. Muszę tylko zorganizować przelot nad
Pałacem Kultury, żeby zapluć Was droga elito jak najskuteczniej.....
I tak jeszcze sobie pomyślałam, że na torach prowadzących do tego Waszego
elitarno-próżniowego miasta wysypę wieeeelki stos opakowań próżniowych i
zrobię se blokadę a co!!
Członkinie Ruchu Kobiet Anty- Próżniowych (członki ostatecznie też mogą
być;-) łączcie się!!!!
Precz z próżnią!!!
@gi

P.S.
Mam już hymn naszego ruchu:

Ruszek broni, Ruszek radzi
Ruszek nigdy Was nie zdradzi!!!

1. Data: 2003-03-04 19:35:12

Od: "Aneta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@gi" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "|------<<B R U N E T K A>>------|" <b...@w...pl>
napisał
> w wiadomości news:b40ma9$k72$1@nemesis.news.tpi.pl...
[ciach]>
> [...]
> Moje życie było marne!!! Codziennie ślęczałam przed monitorem, czytałam te
> głupoty na grupie dyskusyjnej pl.rec.uroda, czasami od niechcenia

dziewczyny jutro środa popielcowa do kościola głowe popiołem posypać i na
czas postu worek pokutny na siebie zakladać;)
aneta

1. Data: 2003-03-04 19:36:20

Od: "Aneta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zrobię se blokadę a co!!
> Członkinie Ruchu Kobiet Anty- Próżniowych (członki ostatecznie też mogą

haha a ja mam duuuży parasol wiec się nie boje
aneta

Re: YR
z reudego na blond...
Odp: włosy farbowałam, o rany...[dlugie]
Odp: pomocy
co sadzisz o swoich nogach