co sadzisz o swoich nogach

1. Data: 2003-01-21 14:17:47

Temat: co sadzisz o swoich nogach
Od: "ola" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc, dla miesiecznika "Jestem" przygotowuje sonde i szukam kilku kobiet w
wieku do 35 lat, ktore powiedza, co mysla o swoich nogach. Czy uwazasz, ze sa
zgrabne, niezgrabne, za dlugie, za krotkie, za malo umiesnione, a moze
krzywe, albo za mocno owlosione i musisz je depilowac codziennie? Czy je
lubisz, czy nie, co ci sie w nich podoba, a co chcialabys zmienic? I co
robisz, zeby ukryc ich niedoskonalosci? A co o twoich nogach mysli twoj
partner?
oprocz opinii kobiet, bedzie jeszcze profesjonalna sesja zdjeciowa w studiu
dla kazdej dziewczyny, ktora wypowie sie na lamach "Jestem".
Pozdrawiam serdecznie i czekam;-) Ola

1. Data: 2003-01-21 14:39:31

Temat: Re: co sadzisz o swoich nogach
Od: Dorita <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-01-21 14:46:39

Od: "Aneta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ola" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
studiu
> dla kazdej dziewczyny, ktora wypowie sie na lamach "Jestem".

a może być zamężna i z dzieckiem 26latka?
aneta:)

1. Data: 2003-01-21 14:49:31

Od: "Vei" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
studiu
> dla kazdej dziewczyny, ktora wypowie sie na lamach "Jestem".

Ja tez mam 24 lata i jestem bardzo zadowolona ze swoich nog :)))

1. Data: 2003-01-21 14:58:59

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ola wrote:

> czesc, dla miesiecznika "Jestem" przygotowuje sonde i szukam kilku kobiet w
> wieku do 35 lat, ktore powiedza, co mysla o swoich nogach.

Sa sliczne.
pzdr
agi ( skromna ;)

1. Data: 2003-01-21 15:03:42

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Tue, 21 Jan 2003 14:17:47 +0000 (UTC), przyszła do mnie
wiadomość z adresu <a...@N...gazeta.pl> i powiedziała:

> oprocz opinii kobiet, bedzie jeszcze profesjonalna sesja zdjeciowa w studiu
> dla kazdej dziewczyny, ktora wypowie sie na lamach "Jestem".

Studio przyjedzie do mnie do Poznania? ;-)

Zuzanka

*:.
... za ten tekst masz moje uwielbienie po wieki wiekow...
Jacek Kijewski

1. Data: 2003-01-21 17:00:15

Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> partner?
> oprocz opinii kobiet, bedzie jeszcze profesjonalna sesja zdjeciowa w

Ja mam moze wg moich urojen ;)- krzywe, ale za to szczuple i raczej
umiesnione :)

Iza

1. Data: 2003-01-21 19:01:50

Od: z...@p...onet.pl (Wysoka) szukaj wiadomości tego autora

ola wrote:

> [...]
> krzywe, albo za mocno owlosione i musisz je depilowac codziennie? Czy je
> lubisz, czy nie, co ci sie w nich podoba, a co chcialabys zmienic?

Moje nogi sa jedyna czescia mojego ciala, ktora naprawde lubie:) zgrabne,
ladne, ani za duzo, ani za malo umiesnione:)) do reszty czepiam sie
ciagle, ale nie do nog:)

Moj chlopak tez uwaza ze sa wspaniale.
Sa piekne dzieki genom od mamy i babci i dzieki codziennym spacerkom na
uczelnie i spowrotem, hehe:)))

pozdrawiam

Internetowe Pismo Kobiece.
www.puella.pl
Ranking Kosmetyków www.puella.pl/ranking.php3
Wyslane z www.puella.pl/newsy

1. Data: 2003-01-21 19:06:57

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Wysoka" <z...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> Sa piekne dzieki genom od mamy i babci

Ech, moja mam swoje geny przekazala siostrze :(
Wiec sie w ogole nie odzywam...

Sandra

1. Data: 2003-01-21 19:16:11

Od: Catalina <c...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 21 Jan 2003 15:17:47 +0100, "ola"
<a...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
>oprocz opinii kobiet, bedzie jeszcze profesjonalna sesja zdjeciowa w studiu
>dla kazdej dziewczyny, ktora wypowie sie na lamach "Jestem".

No to na moje 28 lat nie jestem ze swoich zadowolona bo sa za grube w
udach ;-) Ale to chyba lekko dziedzizne po babci - ale nic, walcze
ztym jak moge ;-) Co do dlugosci to sa proporcjonalne do calosci, ale
za krotkie do standardowych spodni ;-))

--
Catalina
icq # 54287160

Re: Naprawde Dobry Produkt -Kolagen aktiv
Re: do BLOND wlosow Schwarzkopf Prof.
Re: cienie do powiek
Shiseido puder
Re: Rossmann Gdansk