Shiseido puder

1. Data: 2003-01-21 13:01:50

Temat: Shiseido puder
Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Co sadzicie o pudrze prasowanym Shiseido
"Luminizing Color Powder" L1 ? Jak sie nosi? Warto kupic?
Zstanawiam sie nad zakupem,moze w koncu bedzie to puder
naprawde jasny...wszystkie sa dla mnie za ciemne..

Adrianna

1. Data: 2003-01-21 13:25:20

Temat: Re: Shiseido puder
Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adrianna" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Zstanawiam sie nad zakupem,moze w koncu bedzie to puder
> naprawde jasny...wszystkie sa dla mnie za ciemne..

Rzeczywiscie ten najjasniejszy jest baardzo jasniutki.
Ja go mam, ale nie uzywam prawie, bo czasami nie chce nakladac podkladu,
tylko sam puder i chyba mam uczulenie, bo strasznie mnie skora przy nim
piecze.
No ale to nie znaczy ze puder jest zly, tylko ja jakas trefne geny mam;)
A puder jest bardzo przyjemny sam w sobie.
Niesamowicie delikatny, bardzo, bardzo drobny. Rozswietla buzie.
W opakowaniu wyglada prawie jak bialy, ale na twarzy wyglada naturalnie.

Kaska

1. Data: 2003-01-21 13:26:43

Od: "Adrianna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Skakanka" <s...@w...wp.pl> wrote in message
> [...]
> Ja go mam, ale nie uzywam prawie, bo czasami nie chce nakladac podkladu,
> tylko sam puder i chyba mam uczulenie, bo strasznie mnie skora przy nim

Z jednej strony mnie ucieszylas,a z drugiej zaniepokoilo mnie Twoje
uczulenie..
i teraz jestem w rozterce,ja tez jestem alergikiem..

Adrianna

1. Data: 2003-01-21 13:59:43

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z jednej strony mnie ucieszylas,a z drugiej zaniepokoilo mnie Twoje
> uczulenie..
> i teraz jestem w rozterce,ja tez jestem alergikiem..

Przetestuj w sklepie.
Najlepsze, ze ja bardzo rzadko mam uczulenia;)
Ale wiekszosc osob go bardzo chwali, naprawde

Kaska

1. Data: 2003-01-21 23:30:28

Od: "K." <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam Adeco!!!!
> [...]
> Zstanawiam sie nad zakupem,moze w koncu bedzie to puder
> naprawde jasny...wszystkie sa dla mnie za ciemne..

Re: Rossmann Gdansk
peeling w Poznaniu
Re: cienie do powiek
rzęsy