Re: Gabitril

Data: 2007-05-10 09:30:00
Temat: Re: Gabitril
Od: "Jurek" <m...@o...pl>

Uzytkownik "Angels" <m...@d...op.pl> napisal w wiadomosci
news:u8nv23hqujgkvqri0sk6v2jif4butq7qr7@4ax.com...
> Hey
> Mam do Was takie pytanie. Szukalem na internecie informacji ale
> spotkalem sie ze sprzecznymi tak jak i podczas rozmow z lekarzami czy
> rowniez tak jak i ja chorymi na epi. Pytanie brzmi: Kiedy dokladnie (w
> jakich typach padaczki) stosuje się gabitril? Oraz czym rózni się
> Gabitril od Lamitryginy lub Oksykarbamazepiny?

Poniższe artykuły weź głęboko pod rozwagę. Nawet jeżeli nie skorzystasz z
tych sugestii obecnie, powinnaś wiedzieć gdzie znajdziesz ogromną pomoc w
swoich schorzeniach.
Zaraz na mnie napadnie zgraja oponentów, że ja namawiam do jakiejś sekty...
Ale ja nie namawiam do przystępowania gdziekolwiek, tylko do zmiany
odżywiania.
Pomocna będzie strona www.optymalni.org.pl
Pozdrawiam Jurek M.

Padaczka.
Według definicji padaczka (epilepsja) jest choroba ze
skłonnością do występowania napado­wej nieprawidłowej aktywności
elektrycznej mózgu, prowadzącej do napadów o różnorodnej po­staci
klinicznej, które jednak u danego chorego przebiegają w ten sam sposób.
Przyczyny tego stanu rzeczy często nie udaje się ustalić. Powodem mogą być
pewne zmiany organiczne w mózgu na przykład uraz, proces rozrost
(nowotwór), udar, nagły wzrost ciśnienia tętniczego, anomalie budowy naczyń
mózgowych (naczyniaki), choroby układowe (stwardnienie guzowate, toczeń
itp.). częsta przyczyna SA zaburzenia metaboliczne: hipoglikemia,
hiperglikemia bez kwasicy ketonowej, niedotlenienie, mocznica, nadmierne
nawodnienie organizmu, zaburzenia elektrolitowe, choroby wątroby, alkohol,
leki. Czasami przyczyna padaczki mogą być infekcje ośrodkowego układu
ner­wowego.

W obrazie tej choroby opisuje się różne rodzaje napadów.
1. Napady częściowe, które można odnieść do określonej części mózgu,
gdzie jest tzw. ognisko padaczkowe. Wśród tych napadów wyróżniamy: proste,
złożone i uogólniające się.
2. Napady uogólnione, w których nie można odnieść objawów do
określonej części mó­zgu, a wśród nich napady typu "petit alm." w postaci
krótkotrwałych utrat świadomości, oraz napady typu "grand alm." z pełną
utratą świadomości i z drgawkami.

W zależności od domniemanej przyczyny padaczki i rodzaju napadów stosowane
SA różne metody leczenia i rozmaite leki. Leczenie jest jednak trudne i
często nieskuteczne.

Ponieważ Żywienie Optymalne doprowadza do bardzo dobrego odżywienia mózgu,
to szczególnie w przypadku padaczki o podłożu metabolicznym rokowania są
dobre. Obserwuję grupę pacjentów z padaczką, u których po wprowadzeniu ŻO
albo całkowicie ustąpiły napady, albo są dużo rzadsze. Obserwacja ta u
niektórych pacjentów jest już prowadzona prawie 4 lata (tekst ten jest
przepisywany w listopadzie 2003 roku). Obserwacje dotyczą nie tylko
pacjentów z padaczką samoistną, ale również pacjentów z organicznym podłożem
napadów. Warto wspomnieć o tym, ze podłożem napadów padaczkowych tak
naprawdę zawsze są zaburzenia metaboliczne, związane głównie ze złym
odżywianiem mózgu z powodu stosowania nieodpowiedniej diety, w innych
przy­padkach dodatkowym elementem pogarszającym odżywianie mózgu w
określonych obszarach jest blizna, proces rozrostowy (guz, ropień), anomalia
naczyniowe etc. Z tych faktów można wnioskować, ze w każdym przypadku
padaczki niezależnie od jej pochodzenia wprowadzenie Żywienia Optymalnego
powinno przynieść poprawę. To stwierdzanie znajduje potwierdzenie w praktyce
wśród pacjentów znajdujących się pod moja obserwacja.

O rezygnacji z leków nie można niestety myśleć od razu po przystąpieniu do
Żywienia Optymalnego. Okres około 3 lat bez napadów padaczkowych upoważnia
nas dopiero do rozważenia możliwości odstawienia leków, warto wówczas
wykonać kontrolne badanie EEG. Dieta ni­skoweglowodanowa i bogatotluszczowa
powodująca niewielką ketozę doprowadza do stabilizacji czynności
elektrycznej komórki nerwowej. Była ona już stosowana w leczeniu padaczki w
latach 20-tych XX wieku, a ostatnio przezywa renesans dzięki wprowadzeniu
tej metody ponownie w do­brych amerykańskich ośrodkach epileptologicznych.
Czytają amerykańskie doniesienia na temat doskonałych efektów leczenia
padaczki tzw. dieta ketogenna, znalazłem stwierdzenie, ze podobna dieta
powinna bardzo dobrze wpływać na stan zdrowia osób z różnymi schorzeniami
ośrodkowego układu nerwowego, jak m.in. stwardnienie rozsiane (SM),
stwardnienie zanikowe boczne (SLA).

O tym wiemy już od dawna dzięki dr. Kwaśniewskiemu, który te i inne tzw.
nieuleczalne choroby leczy od prawie 40-tu lat. Dlatego ja moim pacjentom
zalecam wprowadzenie Żywienia Optymal­nego i ustalenie takiego poziomu
węglowodanów, który doprowadzi do niewielkiej ketozy. Zgodnie ze znana
proporcja B T W czyli B-1, T-3,5 lub więcej i W-0,5 - ponieważ w padaczce
0,8 mogłoby być za dużo. Nie należy za wszelka cenę poszukiwać ciał
ketonowych w moczu, jeżeli przy pozio­mie około 40 g węglowodanów na dobę
dla osoby doroślej, nie obserwuje się ciał ketonowych w moczu, nie ma
konieczności dalszego zmniejszania ilości węglowodanów.

W zasadzie odpowiednia ilością węglowodanów dla osób chorujących na padaczkę
powinno się ustalić indywidualnie dla każdej z nich. Warto dodatkowo włączyć
do jedzenia móżdżek w ilości 100 - 150 g tygodniowo, w okresie ok. 3
miesięcy, potem rzadziej, np. raz w miesiącu. W leczeniu padaczki unikam
prądów selektywnych., gdyż przede wszystkim samo żywienie powoduje
ustępowanie choroby, a ryzyko wystąpienia napadu w czasie zabiegu jest zbyt
duże. Natomiast w leczeniu wspomnianych wcześniej innych schorzeń układu
nerwowego prądy selektywne SA istotnym ele­mentem leczenia.
Dr n. med. Mariusz Głowacki

Uprzejmie proszę o odpowiedź, czy są jakieś szanse na poprawę stanu
zdrowia mojej córki. Ma ona obecnie 28 lat. Od wielu lat stosowała dietę
wegetariańską. Podczas studiów, w wieku 21 lat, zachorowała na chorobę
Leśniewskiego-Crohna. Choroba postępowała bardzo szybko, a OB. Było zawsze
powyżej 160. Wycięto jej 40 cm jelita.
Przez następne 7 lat przebywała długie miesiące w wielu klinikach w
łodzi, Krakowie, War­szawie, Wrocławiu. Poprawy stanu zdrowia nie było.
Następnie rozpoznano u niej ziarnicę złośliwą. Pewna pani profesor
powiedziała, że jest to choroba Castelmana. Dołączyła się skrobiawica,
białko uciekało z moczem, w osierdziu i w opłucnej zbierała się woda. Córka
przez cały czas otrzymywała duże dawki encortonu i in­nych leków. Obecnie
jej stan zdrowia jest zły i musi być dializowana co drugi dzień.
Byłam u wielu lekarzy i profesorów. Dlaczego żaden z nich nie powiedział,
od czego moje dziecko zachorowało i dlaczego nie można było znaleźć dla niej
skutecznej pomocy? Czy to dieta wegetariańska mogła być przyczyną chorób?
Czy żywienie optymalne mogłoby córce pomóc?

M.K., Kielce

Choroba Leśniewskiego-Crohna jest choroba z autoagresji, a zmiany
wrzodziejąco zapalne dotyczą najczęściej końcowego odcinka jelita cienkiego.
Jest to choroba bardzo ciężka.
Długotrwała choroba z autoagresji prowadzi często do rozwoju skrobiawicy.
W różnych narządach odkłada się wówczas amyloid - białko składające się z
antygenów białkowych wytwarzanych przez chore tkanki i przeciwciał przeciwko
tym antygenom. Gdy amyloid od­kłada się w nerkach, dochodzi do niewydolności
nerek i trzeba wówczas stosować dializy.
Przyczyną choroby Leśniewskiego-Crohna jest dieta wegetariańska. Była ona
także przy­czyną tej i innych chorób Pani córki.
Na diecie wegetariańskiej można tylko wegetować. Zdrowym być nie można.
Im bardziej niekorzystne jest odżywianie człowieka - tym bardziej
niekorzystna przemiana materii, tym bardziej ograniczone funkcje życiowe
organizmu. Źle odżywiony organizm ogranicza swą pracę do funkcji związanych
z przeżyciem, a nie wystarcza mu wartościowych białek do reperacji
uszkodzonych choroba tkanek i narządów. Zmuszony do korzystania z najmniej
wydajnych "paliw", cierpi na chroniczny brak energii potrzebnej do
utrzymania prawidłowych funkcji poszczególnych tkanek i narządów.
W technice najlepszym paliwem jest wodór, następnie metan, który na 1
cząsteczkę węgla zawiera 4 cząsteczki wodoru (CH4), etan (C2H6), propan
(C3H8), następnie węglowodory o dłuższych łańcuchach. Przejechać 100 km
samochodem można na 2 kg wodoru, 7 kg metanu, 11 kg benzyny, 30 kg węgla i -
na 100 kg węglowodanów.
Dokładnie te same zasady gospodarki energetycznej obowiązują w
organizmach żywych. Najlepszym paliwem dla człowieka jest wodór, pozyskiwany
głównie z tłuszczów. Więcej wodoru można uzyskać z tłuszczów nasyconych niż
nienasyconych, zatem tłuszcze nasycone są lepszym paliwem dla człowieka od
tłuszczów nienasyconych. Najgorszym zaś paliwem są węglowodany - główne
źródło energii dla ludzi na diecie wegetariańskiej.
W szpiku, wątrobie, nerkach, żółtkach, móżdżku, mięśniach zwierząt
występują źródła energii jeszcze lepsze od wodoru. Są to związki fosforowe,
wysokoenergetyczne, działające jak akumulatory. Spożywane w tych tkankach
zwierzęcych przez człowieka poprawiają jego gospodarkę energetyczną.
Główną przyczyną obecnego ciężkiego stanu zdrowia Pani córki są
wielomiesięczne, wie­lokrotne pobyty w różnych klinikach oraz odżywianie,
jakie w tych klinikach otrzymywała. Najbardziej szkodzi ono chorym na takie
choroby jak choroba Buergera, choroba Bechterewa, gościec przewlekły
postępujący, stwardnienie rozsiane i stwardnienie boczne zanikowe, inne
choroby z autoagresji, w tym choroba Leśniewskiego-Crohna.
W szpitalach i klinikach człowiek chory jest "odżywiany" głównie lekami,
a przecież zachorował on nie dlatego, że nie brał leków, a dlatego, że
zjadał to, czego zjadać nie powinien.
Jeśli cokolwiek może obecnie pomóc Pani córce, to tylko żywienie
optymalne. Jej organizm będzie mógł usunąć amyloid z nerek i, być może, jej
nerki będą mogły podjąć swą funkcję, a dializy okażą się niepotrzebne.
Spotykałem u chorych na skrobiawicę ustąpienie objawów powodowanych przez
odkładanie się amyloidu także w nerkach.
W początkowym okresie diety, w wyniku dużej przebudowy organizmu, może
zwiększyć się wytwarzanie końcowych produktów przemiany białek, takich jak
kreatynina, mocznik czy kwas moczowy. U chorych z niedomogą nerek, ale nie
dializowanych, może to spowodować wzrost poziomu tych związków we krwi. U
chorych dializowanych tego problemu nie ma.
Organizm może zreperować wiele, ale musi mieć stworzone do tego warunki.
Musi mieć dostarczane najbardziej wartościowe białko (najbardziej
biochemicznie podobne do białek organizmu ludzkiego) i najlepszą energię.
Wówczas może znowu wykonywać prace, których musiał zaniechać przy poprzednim
modelu żywienia.
Organizm Pani córki jest silnie wyniszczony, a jego przebudowa i odnowa
musi potrwać długo. Ale zauważalne efekty powinny być widoczne już po 2
tygodniach.

Lek. med. Jan Kwaśniewski

begin 666 Chor. Leśn.-Crohna.doc
MT,\1X*&Q&N$`````````````````````/@`#`/[_"0`&```````
````````!
M````- ``````````$ ``-@````$```#^____`````#,```#_____________
M___________________________________________________
_________
M___________________________________________________
_________
M___________________________________________________
_________
M___________________________________________________
_________
M___________________________________________________
_________
M___________________________________________________
_________
M___________________________________________________
_________
M___________________________________________________
_________
M___________________________________________________
_________
M_______________________LI<$`.2 5! ``\!*_````````$ ``````! ``
M]"T```X`8FIB:OW/_<\````````````````````````5!!8`(C0
``)^E``"?
MI0``^A0```````````````````````````````````````#__P\
`````````
M``#__P\```````````#__P\``````````````````````&P````
``+@`````
M````N ```+@`````````N ````````"X`````````+@`````````N ```!0`
M`````````````,P`````````Y@````````#F`````````.8````
`````Y@``
M``P```#R````# ```,P`````````WP@``+8````*`0````````H!````````
M"@$````````*`0````````H!````````"@$````````*`0`````
```H!````
M````7@@```(```!@" ```````& (````````8 @```````!@" ```````& (
M````````8 @``"0```"5"0``( (``+4+``#J````A @``!4`````````````
M````````````N `````````*`0`````````````````````````````*`0``
M``````H!````````"@$````````*`0```````(0(````````?@$
```````"X
M`````````+@`````````"@$```````````````````H!```````
`F0@``!8`
M``!^`0```````'X!````````?@$````````*`0``7@```+@````
`````"@$`
M``````"X``````````H!````````7@@``````````````````'X
!````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M````"@$```````!>" ```````'X!``#@!@``?@$``````````````````%X(
M````````N ````````"X````````````````````````````````````````
M````````````````````````````````````````````7@@````
````*`0``
M`````/X````,````@,'2-.*2QP',````&@```.8`````````: $```````!>
M" ``````````````````7@@```````"O" ``, ```-\(````````7@@`````
M``"?# ```````&@!```6````GPP```````!>" ```````'X!````````S ``
M``````#,`````````+@`````````N ````````"X`````````+@`````````
M`@#9````( `@`" `50!P`'(`>@!E`&H`;0!I`&4`( !P`'(`;P!S`'H`&0$@
M`&\`( !O`&0`< !O`'<`:0!E`&0`>@$L`" `8P!Z`'D`( !S``4!( !J`&$`
M:P!I`&4`6P$@`',`>@!A`&X`<P!E`" `;@!A`" `< !O`' `<@!A`'<`&0$@
M`',`= !A`&X`=0`@`'H`9 !R`&\`=P!I`&$`( !M`&\`:@!E`&H`( !C`/,`
M<@!K`&D`+@`@`$T`80`@`&\`;@!A`" `;P!B`&4`8P!N`&D`90`@`#(`. `@
M`&P`80!T`"X`( !/`&0`( !W`&D`90!L`'4`( !L`&$`= `@`',`= !O`',`
M;P!W`&$`0@%A`" `9 !I`&4`= `9`2 `=P!E`&<`90!T`&$`<@!I`&$`1 %S
M`&L`!0$N`" `4 !O`&0`8P!Z`&$`<P`@`',`= !U`&0`:0#S`'<`+ `@`'<`
M( !W`&D`90!K`'4`( `R`#$`( !L`&$`= `L`" `>@!A`&,`: !O`'(`;P!W
M`&$`0@%A`" `;@!A`" `8P!H`&\`<@!O`&(`&0$@`$P`90!;`6X`:0!E`'<`
M<P!K`&D`90!G`&\`+0!#`'(`;P!H`&X`80`N`" `0P!H`&\`<@!O`&(`80`@
M`' `;P!S`'0`&0%P`&\`=P!A`$(!80`@`&(`80!R`&0`>@!O`" `<P!Z`'D`
M8@!K`&\`+ `@`&$`( !/`$(`+@`@`$(`>0!"`6\`( !Z`&$`=P!S`'H`90`@
M`' `;P!W`'D`? %E`&H`( `Q`#8`, `N`" `5P!Y`&,`:0`9`70`;P`@`&H`
M90!J`" `- `P`" `8P!M`" `:@!E`&P`:0!T`&$`+@`@``L`( `@`" `4 !R
M`'H`90!Z`" `;@!A`',`= `9`7 `;@!E`" `-P`@`&P`80!T`" `< !R`'H`
M90!B`'D`=P!A`$(!80`@`&0`0@%U`&<`:0!E`" `;0!I`&4`<P!I``4!8P!E
M`" `=P`@`'<`:0!E`&P`=0`@`&L`; !I`&X`:0!K`&$`8P!H`" `=P`@`$(!
M;P!D`'H`:0`L`" `2P!R`&$`:P!O`'<`:0!E`"P`( !7`&$`<@`?`',`>@!A
M`'<`:0!E`"P`( !7`'(`;P!C`$(!80!W`&D`=0`N`" `4 !O`' `<@!A`'<`
M>0`@`',`= !A`&X`=0`@`'H`9 !R`&\`=P!I`&$`( !N`&D`90`@`&(`>0!"
M`6\`+@`+`" `( `@`$X`80!S`'0`&0%P`&X`:0!E`" `<@!O`'H`< !O`'H`
M;@!A`&X`;P`@`'4`( !N`&D`90!J`" `>@!I`&$`<@!N`&D`8P`9`2 `>@!"
M`6\`6P%L`&D`=P`%`2X`( !0`&4`=P!N`&$`( !P`&$`;@!I`" `< !R`&\`
M9@!E`',`;P!R`" `< !O`'<`:0!E`&0`>@!I`&$`0@%A`"P`( !\`64`( !J
M`&4`<P!T`" `= !O`" `8P!H`&\`<@!O`&(`80`@`$,`80!S`'0`90!L`&T`
M80!N`&$`+@`@`$0`;P!"`04!8P!Z`'D`0@%A`" `<P!I`!D!( !S`&L`<@!O
M`&(`:0!A`'<`:0!C`&$`+ `@`&(`:0!A`$(!:P!O`" `=0!C`&D`90!K`&$`
M0@%O`" `>@`@`&T`;P!C`'H`90!M`"P`( !W`" `;P!S`&D`90!R`&0`>@!I
M`'4`( !I`" `=P`@`&\`< !"`74`8P!N`&4`:@`@`'H`8@!I`&4`<@!A`$(!
M80`@`',`:0`9`2 `=P!O`&0`80`N`" `0P#S`'(`:P!A`" `< !R`'H`90!Z
M`" `8P!A`$(!>0`@`&,`>@!A`',`( !O`'0`<@!Z`'D`;0!Y`'<`80!"`6$`
M( !D`'4`? %E`" `9 !A`'<`:P!I`" `90!N`&,`;P!R`'0`;P!N`'4`( !I
M`" `:0!N`!\`;@!Y`&,`: `@`&P`90!K`/,`=P`N`" `3P!B`&4`8P!N`&D`
M90`@`&H`90!J`" `<P!T`&$`;@`@`'H`9 !R`&\`=P!I`&$`( !J`&4`<P!T
M`" `>@!"`7D`( !I`" `;0!U`',`:0`@`&(`>0`'`2 `9 !I`&$`; !I`'H`
M;P!W`&$`;@!A`" `8P!O`" `9 !R`'4`9P!I`" `9 !Z`&D`90!$`2X`( `+
M`" `( `@`$(`>0!"`6$`;0`@`'4`( !W`&D`90!L`'4`( !L`&4`:P!A`'(`
M>@!Y`" `:0`@`' `<@!O`&8`90!S`&\`<@#S`'<`+@`@`$0`; !A`&,`>@!E
M`&<`;P`@`'P!80!D`&4`;@`@`'H`( !N`&D`8P!H`" `;@!I`&4`( !P`&\`
M=P!I`&4`9 !Z`&D`80!"`2P`( !O`&0`( !C`'H`90!G`&\`( !M`&\`:@!E
M`" `9 !Z`&D`90!C`&L`;P`@`'H`80!C`&@`;P!R`&\`=P!A`$(!;P`@`&
D`
M( !D`&P`80!C`'H`90!G`&\`( !N`&D`90`@`&T`;P!\`6X`80`@`&(`>0!"
M`6\`( !Z`&X`80!L`&4`>@$'`2 `9 !L`&$`( !N`&D`90!J`" `<P!K`'4`
M= !E`&,`>@!N`&4`:@`@`' `;P!M`&\`8P!Y`#\`( !#`'H`>0`@`'0`;P`@
M`&0`:0!E`'0`80`@`'<`90!G`&4`= !A`'(`:0!A`$0!<P!K`&$`( !M`&\`
M9P!"`6$`( !B`'D`!P$@`' `<@!Z`'D`8P!Z`'D`;@`%`2 `8P!H`&\`<@#S
M`&(`/P`@`$,`>@!Y`" `? %Y`'<`:0!E`&X`:0!E`" `;P!P`'0`>0!M`&$`
M; !N`&4`( !M`&\`9P!"`6\`8@!Y`" `8P#S`'(`8P!E`" `< !O`&T`\P!C
M`#\`"P`@`" `( `@`" `( `@`" `( `@`" `( `@`" `( `@`" `( `@`" `
M( `@`" `( `@`" `( `@`" `( `@`" `( `@`" `( `@`" `( `@`" `( `@
M`" `( `@`" `( `@`" `( `@`" `( `@`" `( `@`" `( `@`" `( `@`" `
M( `@`" `( `@`" `( `@`" `( `@`" `( `@`" `( `@`" `( `@`" `( `@
M`" `( `@`" `( `@`" `( `@`" `( `@`" `( `@`" `( `@`" `( `@`" `
M( `@`" `( `@`" `( `@`" `( `@`" `( `@`" `( `@`" `( !-`"X`2P`N
M`"P`( !+`&D`90!L`&,`90`@``L`"P`@`" `( !#`&@`;P!R`&\`8@!A`" `
M3 !E`%L!;@!I`&4`=P!S`&L`:0!E`&<`;P`M`$,`<@!O`&@`;@!A`" `:@!E
M`',`= `@`&,`: !O`'(`;P!B`&$`( !Z`" `80!U`'0`;P!A`&<`<@!E`',`
M:@!I`"P`( !A`" `>@!M`&D`80!N`'D`( !W`'(`>@!O`&0`>@!I`&4`:@`%
M`6,`;P`@`'H`80!P`&$`; !N`&4`( !D`&\`= !Y`&,`>@`%`2 `;@!A`&H`
M8P!Z`!D!6P%C`&D`90!J`" `:P!O`$0!8P!O`'<`90!G`&\`( !O`&0`8P!I
M`&X`:P!A`" `:@!E`&P`:0!T`&$`( !C`&D`90!N`&L`:0!E`&<`;P`N`" `
M2@!E`',`= `@`'0`;P`@`&,`: !O`'(`;P!B`&$`( !B`&$`<@!D`'H`;P`@
M`&,`:0`9`7P!:P!A`"X`"P`@`" `( !$`$(!=0!G`&\`= !R`'<`80!"`6$`
M( !C`&@`;P!R`&\`8@!A`" `>@`@`&$`=0!T`&\`80!G`'(`90!S`&H`:0`@
M`' `<@!O`'<`80!D`'H`:0`@`&,`>@`9`7,`= !O`" `9 !O`" `<@!O`'H`
M=P!O`&H`=0`@`',`:P!R`&\`8@!I`&$`=P!I`&,`>0`N`" `5P`@`'(`\P!\
M`6X`>0!C`&@`( !N`&$`<@!Z``4!9 !A`&,`: `@`&\`9 !K`$(!80!D`&$`
M( !S`&D`&0$@`'<`\P!W`&,`>@!A`',`( !A`&T`>0!L`&\`:0!D`" `$R @
M`&(`:0!A`$(!:P!O`" `<P!K`$(!80!D`&$`:@`%`6,`90`@`',`:0`9`2 `
M>@`@`&$`;@!T`'D`9P!E`&X`\P!W`" `8@!I`&$`0@%K`&\`=P!Y`&,`: `@
M`'<`>0!T`'<`80!R`'H`80!N`'D`8P!H`" `< !R`'H`90!Z`" `8P!H`&\`
M<@!E`" `= !K`&$`;@!K`&D`( !I`" `< !R`'H`90!C`&D`=P!C`&D`80!"
M`2 `< !R`'H`90!C`&D`=P!K`&\`( !T`'D`;0`@`&$`;@!T`'D`9P!E`&X`
M;P!M`"X`( !'`&0`>0`@`&$`;0!Y`&P`;P!I`&0`( !O`&0`'P!K`$(!80!D
M`&$`( !S`&D`&0$@`'<`( !N`&4`<@!K`&$`8P!H`"P`( !D`&\`8P!H`&\`
M9 !Z`&D`( !D`&\`( !N`&D`90!W`'D`9 !O`&P`;@!O`%L!8P!I`" `;@!E
M`'(`90!K`" `:0`@`'0`<@!Z`&4`8@!A`" `=P#S`'<`8P!Z`&$`<P`@`',`
M= !O`',`;P!W`&$`!P$@`&0`:0!A`&P`:0!Z`'D`+@`@``L`( `@`" `4 !R
M`'H`>0!C`'H`>0!N``4!( !C`&@`;P!R`&\`8@!Y`" `3 !E`%L!;@!I`&4`
M=P!S`&L`:0!E`&<`;P`M`$,`<@!O`&@`;@!A`" `:@!E`',`= `@`&0`:0!E
M`'0`80`@`'<`90!G`&4`= !A`'(`:0!A`$0!<P!K`&$`+@`@`$(`>0!"`6$`
M( !O`&X`80`@`'0`80!K`'P!90`@`' `<@!Z`'D`'P!C`'H`>0!N``4!( !T
M`&4`:@`@`&D`( !I`&X`;@!Y`&,`: `@`&,`: !O`'(`\P!B`" `4 !A`&X`
M:0`@`&,`\P!R`&L`:0`N`" `"P`@`" `( !.`&$`( !D`&D`90!C`&D`90`@
M`'<`90!G`&4`= !A`'(`:0!A`$0!<P!K`&D`90!J`" `;0!O`'P!;@!A`" `
M= !Y`&P`:P!O`" `=P!E`&<`90!T`&\`=P!A``<!+@`@`%H`9 !R`&\`=P!Y
M`&T`( !B`'D`!P$@`&X`:0!E`" `;0!O`'P!;@!A`"X`"P`@`" `( !)`&T`
M( !B`&$`<@!D`'H`:0!E`&H`( !N`&D`90!K`&\`<@!Z`'D`<P!T`&X`90`@
M`&H`90!S`'0`( !O`&0`? %Y`'<`:0!A`&X`:0!E`" `8P!Z`$(!;P!W`&D`
M90!K`&$`( `3(" `= !Y`&T`( !B`&$`<@!D`'H`:0!E`&H`( !N`&D`90!K
M`&\`<@!Z`'D`<P!T`&X`80`@`' `<@!Z`&4`;0!I`&$`;@!A`" `;0!A`'0`
M90!R`&D`:0`L`" `= !Y`&T`( !B`&$`<@!D`'H`:0!E`&H`( !O`&<`<@!A
M`&X`:0!C`'H`;P!N`&4`( !F`'4`;@!K`&,`:@!E`" `? %Y`&,`:0!O`'<`
M90`@`&\`<@!G`&$`;@!I`'H`;0!U`"X`( !Y`6P`90`@`&\`9 !\`7D`=P!I
M`&\`;@!Y`" `;P!R`&<`80!N`&D`>@!M`" `;P!G`'(`80!N`&D`8P!Z`&$`
M( !S`'<`!0$@`' `<@!A`&,`&0$@`&0`;P`@`&8`=0!N`&L`8P!J`&D`( !Z
M`'<`:0`%`7H`80!N`'D`8P!H`" `>@`@`' `<@!Z`&4`? %Y`&,`:0!E`&T`
M+ `@`&$`( !N`&D`90`@`'<`>0!S`'0`80!R`&,`>@!A`" `;0!U`" `=P!A
M`'(`= !O`%L!8P!I`&\`=P!Y`&,`: `@`&(`:0!A`$(!90!K`" `9 !O`" `
M<@!E`' `90!R`&$`8P!J`&D`( !U`',`>@!K`&\`9 !Z`&\`;@!Y`&,`: `@
M`&,`: !O`'(`;P!B`&$`( !T`&L`80!N`&4`:P`@`&D`( !N`&$`<@!Z``4!
M9 #S`'<`+@`@`%H`;0!U`',`>@!O`&X`>0`@`&0`;P`@`&L`;P!R`'
H`>0!S
M`'0`80!N`&D`80`@`'H`( !N`&$`:@!M`&X`:0!E`&H`( !W`'D`9 !A`&H`
M;@!Y`&,`: `@`!X@< !A`&P`:0!W`!T@+ `@`&,`:0!E`'(`< !I`" `;@!A
M`" `8P!H`'(`;P!N`&D`8P!Z`&X`>0`@`&(`<@!A`&L`( !E`&X`90!R`&<`
M:0!I`" `< !O`'0`<@!Z`&4`8@!N`&4`:@`@`&0`;P`@`'4`= !R`'H`>0!M
M`&$`;@!I`&$`( !P`'(`80!W`&D`9 !"`6\`=P!Y`&,`: `@`&8`=0!N`&L`
M8P!J`&D`( !P`&\`<P!Z`&,`>@!E`&<`\P!L`&X`>0!C`&@`( !T`&L`80!N
M`&4`:P`@`&D`( !N`&$`<@!Z``4!9 #S`'<`+@`@``L`( `@`" `5P`@`'0`
M90!C`&@`;@!I`&,`90`@`&X`80!J`&P`90!P`',`>@!Y`&T`( !P`&$`; !I
M`'<`90!M`" `:@!E`',`= `@`'<`;P!D`/,`<@`L`" `;@!A`',`= `9`7 `
M;@!I`&4`( !M`&4`= !A`&X`+ `@`&L`= #S`'(`>0`@`&X`80`@`" `,0`@
M`&,`>@`%`7,`= !E`&,`>@!K`!D!( !W`!D!9P!L`&$`( !Z`&$`=P!I`&4`
M<@!A`" `- `@`&,`>@`%`7,`= !E`&,`>@!K`&D`( !W`&\`9 !O`'(`=0`@
M`"@`0P!(`#0`*0`L`" `90!T`&$`;@`@`"@`0P`R`$@`-@`I`"P`( !P`'(`
M;P!P`&$`;@`@`"@`0P`S`$@`. `I`"P`( !N`&$`<P!T`!D!< !N`&D`90`@
M`'<`&0%G`&P`;P!W`&\`9 !O`'(`>0`@`&\`( !D`$(!=0!\`7,`>@!Y`&,`
M: `@`$(!80!$`6,`=0!C`&@`80!C`&@`+@`@`% `<@!Z`&4`:@!E`&,`: !A
M``<!( `Q`# `, `@`&L`;0`@`',`80!M`&\`8P!H`&\`9 !E`&T`( !M`&\`
M? %N`&$`( !N`&$`( `R`" `:P!G`" `=P!O`&0`;P!R`'4`+ `@`#<`( !K
M`&<`( !M`&4`= !A`&X`=0`L`" `,0`Q`" `:P!G`" `8@!E`&X`>@!Y`&X`
M>0`L`" `,P`P`" `:P!G`" `=P`9`6<`; !A`" `:0`@`!,@( !N`&$`( `Q
M`# `, `@`&L`9P`@`'<`&0%G`&P`;P!W`&\`9 !A`&X`\P!W`"X`"P`@`" `
M( !$`&\`:P!"`6$`9 !N`&D`90`@`'0`90`@`',`80!M`&4`( !Z`&$`<P!A
M`&0`>0`@`&<`;P!S`' `;P!D`&$`<@!K`&D`( !E`&X`90!R`&<`90!T`'D`
M8P!Z`&X`90!J`" `;P!B`&\`=P!I``4!>@!U`&H`!0$@`'<`( !O`'(`9P!A
M`&X`:0!Z`&T`80!C`&@`( !\`7D`=P!Y`&,`: `N`" `3@!A`&H`; !E`' `
M<P!Z`'D`;0`@`' `80!L`&D`=P!E`&T`( !D`&P`80`@`&,`>@!"`6\`=P!I
M`&4`:P!A`" `:@!E`',`= `@`'<`;P!D`/,`<@`L`" `< !O`'H`>0!S`&L`
M:0!W`&$`;@!Y`" `9P!"`?,`=P!N`&D`90`@`'H`( !T`$(!=0!S`'H`8P!Z
M`/,`=P`N`" `5P!I`!D!8P!E`&H`( !W`&\`9 !O`'(`=0`@`&T`;P!\`6X`
M80`@`'4`>@!Y`',`:P!A``<!( !Z`" `= !"`74`<P!Z`&,`>@#S`'<`( !N
M`&$`<P!Y`&,`;P!N`'D`8P!H`" `;@!I`'P!( !N`&D`90!N`&$`<P!Y`&,`
M;P!N`'D`8P!H`"P`( !Z`&$`= !E`&T`( !T`$(!=0!S`'H`8P!Z`&4`( !N
M`&$`<P!Y`&,`;P!N`&4`( !S``4!( !L`&4`< !S`'H`>0!M`" `< !A`&P`
M:0!W`&4`;0`@`&0`; !A`" `8P!Z`$(!;P!W`&D`90!K`&$`( !O`&0`( !T
M`$(!=0!S`'H`8P!Z`/,`=P`@`&X`:0!E`&X`80!S`'D`8P!O`&X
`>0!C`&@`
M+@`@`$X`80!J`&<`;P!R`',`>@!Y`&T`( !Z`&$`6P$@`' `80!L`&D`=P!E
M`&T`( !S``4!( !W`!D!9P!L`&\`=P!O`&0`80!N`'D`( `3(" `9P!"`?,`
M=P!N`&4`( !Z`7(`\P!D`$(!;P`@`&4`;@!E`'(`9P!I`&D`( !D`&P`80`@
M`&P`=0!D`'H`:0`@`&X`80`@`&0`:0!E`&,`:0!E`" `=P!E`&<`90!T`&$`
M<@!I`&$`1 %S`&L`:0!E`&H`+@`@``L`( `@`" `5P`@`',`>@!P`&D`:P!U
M`"P`( !W``4!= !R`&\`8@!I`&4`+ `@`&X`90!R`&L`80!C`&@`+ `@`'P!
M\P!"`70`:P!A`&,`: `L`" `;0#S`'P!9 !\`6L`=0`L`" `;0!I`!D!6P%N
M`&D`80!C`&@`( !Z`'<`:0!E`'(`>@`%`70`( !W`'D`<P!T`!D!< !U`&H`
M!0$@`'H!<@#S`&0`0@%A`" `90!N`&4`<@!G`&D`:0`@`&H`90!S`'H`8P!Z
M`&4`( !L`&4`< !S`'H`90`@`&\`9 `@`'<`;P!D`&\`<@!U`"X`( !3``4!
M( !T`&\`( !Z`'<`:0`%`7H`:P!I`" `9@!O`',`9@!O`'(`;P!W`&4`+ `@
M`'<`>0!S`&\`:P!O`&4`;@!E`'(`9P!E`'0`>0!C`'H`;@!E`"P
`( !D`'H`
M:0!A`$(!80!J``4!8P!E`" `:@!A`&L`( !A`&L`=0!M`'4`; !A`'0`;P!R
M`'D`+@`@`%,`< !O`'P!>0!W`&$`;@!E`" `=P`@`'0`>0!C`&@`( !T`&L`
M80!N`&L`80!C`&@`( !Z`'<`:0!E`'(`>@`9`6,`>0!C`&@`( !P`'(`>@!E
M`'H`( !C`'H`0@%O`'<`:0!E`&L`80`@`' `;P!P`'(`80!W`&D`80!J``4!
M( !J`&4`9P!O`" `9P!O`',`< !O`&0`80!R`&L`&0$@`&4`;@!E`'(`9P!E
M`'0`>0!C`'H`;@`%`2X`( `+`" `( `@`$<`0@'S`'<`;@`%`2 `< !R`'H`
M>0!C`'H`>0!N``4!( !O`&(`90!C`&X`90!G`&\`( !C`&D`&0%\`6L`:0!E
M`&<`;P`@`',`= !A`&X`=0`@`'H`9 !R`&\`=P!I`&$`( !0`&$`;@!I`" `
M8P#S`'(`:P!I`" `<P`%`2 `=P!I`&4`; !O`&T`:0!E`',`:0`9`6,`>@!N
M`&4`+ `@`'<`:0!E`!\`; !O`&L`<@!O`'0`;@!E`" `< !O`&(`>0!T`'D`
M( !W`" `<@#S`'P!;@!Y`&,`: `@`&L`; !I`&X`:0!K`&$`8P!H`" `;P!R
M`&$`>@`@`&\`9 !\`7D`=P!I`&$`;@!I`&4`+ `@`&H`80!K`&D`90`@`'<`
M( !T`'D`8P!H`" `:P!L`&D`;@!I`&L`80!C`&@`( !O`'0`<@!Z`'D`;0!Y
M`'<`80!"`6$`+@`@`$X`80!J`&(`80!R`&0`>@!I`&4`:@`@`',
`>@!K`&\`
M9 !Z`&D`( !O`&X`;P`@`&,`: !O`'(`>0!M`" `;@!A`" `= !A`&L`:0!E
M`" `8P!H`&\`<@!O`&(`>0`@`&H`80!K`" `8P!H`&\`<@!O`&(`80`@`$(`
M=0!E`'(`9P!E`'(`80`L`" `8P!H`&\`<@!O`&(`80`@`$(`90!C`&@`= !E
M`'(`90!W`&$`+ `@`&<`;P!;`6,`:0!E`&,`( !P`'(`>@!E`'<`; !E`&L`
M0@%Y`" `< !O`',`= `9`7 `=0!J``4!8P!Y`"P`( !S`'0`=P!A`'(`9 !N
M`&D`90!N`&D`90`@`'(`;P!Z`',`:0!A`&X`90`@`&D`( !S`'0`=P!A`'(`
M9 !N`&D`90!N`&D`90`@`&(`;P!C`'H`;@!E`" `>@!A`&X`:0!K`&\`=P!E
M`"P`( !I`&X`;@!E`" `8P!H`&\`<@!O`&(`>0`@`'H`( !A`'4`= !O`&$`
M9P!R`&4`<P!J`&D`+ `@`'<`( !T`'D`;0`@`&,`: !O`'(`8@!A`" `3 !E
M`%L!;@!I`&4`=P!S`&L`:0!E`&<`;P`M`$,`<@!O`&@`;@!A`"X
`"P`@`" `
M( !7`" `<P!Z`' `:0!T`&$`; !A`&,`: `@`&D`( !K`&P`:0!N`&D`:P!A
M`&,`: `@`&,`>@!"`6\`=P!I`&4`:P`@`&,`: !O`'(`>0`@`&H`90!S`'0`
M( `>(&\`9 !\`7D`=P!I`&$`;@!Y`!T@( !G`$(!\P!W`&X`:0!E`" `; !E
M`&L`80!M`&D`+ `@`&$`( !P`'(`>@!E`&,`:0!E`'P!( !Z`&$`8P!H`&\`
M<@!O`'<`80!"`2 `;P!N`" `;@!I`&4`( !D`&P`80!T`&4`9P!O`"P`( !\
M`64`( !N`&D`90`@`&(`<@!A`$(!( !L`&4`:P#S`'<`+ `@`&$`( !D`&P`
M80!T`&4`9P!O`"P`( !\`64`( !Z`&H`80!D`&$`0@$@`'0`;P`L`" `8P!Z
M`&4`9P!O`" `>@!J`&$`9 !A``<!( !N`&D`90`@`' `;P!W`&D`;@!I`&4`
M;@`N``L`( `@`" `2@!E`%L!; !I`" `8P!O`&L`;P!L`'<`:0!E`&L`( !M
M`&\`? %E`" `;P!B`&4`8P!N`&D`90`@`' `;P!M`/,`8P`@`% `80!N`&D`
M( !C`/,`<@!C`&4`+ `@`'0`;P`@`'0`>0!L`&L`;P`@`'P!>0!W`&D`90!N
M`&D`90`@`&\`< !T`'D`;0!A`&P`;@!E`"X`( !*`&4`:@`@`&\`<@!G`&$`
M;@!I`'H`;0`@`&(`&0%D`'H`:0!E`" `;0#S`&<`0@$@`'4`<P!U`&X`!0$'
M`2 `80!M`'D`; !O`&D`9 `@`'H`( !N`&4`<@!E`&L`( !I`"P`( !B`'D`
M!P$@`&T`;P!\`64`+ `@`&H`90!J`" `;@!E`'(`:P!I`" `8@`9`60`!0$@
M`&T`;P!G`$(!>0`@`' `;P!D`&H`!0$'`2 `<P!W``4!( !F`'4`;@!K`&,`
M:@`9`2P`( !A`" `9 !I`&$`; !I`'H`>0`@`&\`:P!A`'P!!0$@`',`:0`9
M`2 `;@!I`&4`< !O`'0`<@!Z`&4`8@!N`&4`+@`@`%,`< !O`'0`>0!K`&$`
M0@%E`&T`( !U`" `8P!H`&\`<@!Y`&,`: `@`&X`80`@`',`:P!R`&\`8@!I
M`&$`=P!I`&,`&0$@`'4`<P!T``4!< !I`&4`;@!I`&4`( !O`&(`:@!A`'<`
M\P!W`" `< !O`'<`;P!D`&\`=P!A`&X`>0!C`&@`( !P`'(`>@!E`'H`( !O
M`&0`:P!"`6$`9 !A`&X`:0!E`" `<P!I`!D!( !A`&T`>0!L`&\`:0!D`'4`
M( !T`&$`:P!\`64`( !W`" `;@!E`'(`:P!A`&,`: `N``L`( `@`" `5P`@
M`' `;P!C`'H`!0%T`&L`;P!W`'D`;0`@`&\`:P!R`&4`<P!I`&4`( !D`&D`
M90!T`'D`+ `@`'<`( !W`'D`;@!I`&L`=0`@`&0`=0!\`64`:@`@`' `<@!Z
M`&4`8@!U`&0`;P!W`'D`( !O`'(`9P!A`&X`:0!Z`&T`=0`L`" `;0!O`'P!
M90`@`'H`=P!I`!D!:P!S`'H`>0`'`2 `<P!I`!D!( !W`'D`= !W`&$`<@!Z
M`&$`;@!I`&4`( !K`&\`1 %C`&\`=P!Y`&,`: `@`' `<@!O`&0`=0!K`'0`
M\P!W`" `< !R`'H`90!M`&D`80!N`'D`( !B`&D`80!"`64`:P`L`" `= !A
M`&L`:0!C`&@`( !J`&$`:P`@`&L`<@!E`&$`= !Y`&X`:0!N`&$`+ `@`&T`
M;P!C`'H`;@!I`&L`( !C`'H`>0`@`&L`=P!A`',`( !M`&\`8P!Z`&\`=P!Y
M`"X`( !5`" `8P!H`&\`<@!Y`&,`: `@`'H`( !N`&D`90!D`&\`;0!O`&<`
M!0$@`&X`90!R`&4`:P`L`" `80!L`&4`( !N`&D`90`@`&0`:0!A`&P`:0!Z
M`&\`=P!A`&X`>0!C`&@`+ `@`&T`;P!\`64`( !T`&\`( !S`' `;P!W`&\`
M9 !O`'<`80`'`2 `=P!Z`'(`;P!S`'0`( !P`&\`>@!I`&\`;0!U`" `= !Y
M`&,`: `@`'H`=P!I``4!>@!K`/,`=P`@`'<`90`@`&L`<@!W`&D`+@`@`%
4`
M( !C`&@`;P!R`'D`8P!H`" `9 !I`&$`; !I`'H`;P!W`&$`;@!Y`&,`: `@
M`'0`90!G`&\`( !P`'(`;P!B`&P`90!M`'4`( !N`&D`90`@`&T`80`N``L`
M( `@`" `3P!R`&<`80!N`&D`>@!M`" `;0!O`'P!90`@`'H`<@!E`' `90!R
M`&\`=P!A``<!( !W`&D`90!L`&4`+ `@`&$`; !E`" `;0!U`',`:0`@`&T`
M:0!E``<!( !S`'0`=P!O`'(`>@!O`&X`90`@`&0`;P`@`'0`90!G`&\`( !W
M`&$`<@!U`&X`:P!I`"X`( !-`'4`<P!I`" `;0!I`&4`!P$@`&0`;P!S`'0`
M80!R`&,`>@!A`&X`90`@`&X`80!J`&(`80!R`&0`>@!I`&4`:@`
@`'<`80!R
M`'0`;P!;`6,`:0!O`'<`90`@`&(`:0!A`$(!:P!O`" `* !N`&$`:@!B`&$`
M<@!D`'H`:0!E`&H`( !B`&D`;P!C`&@`90!M`&D`8P!Z`&X`:0!E`" `< !O
M`&0`;P!B`&X`90`@`&0`;P`@`&(`:0!A`$(!90!K`" `;P!R`&<`80!N`&D`
M>@!M`'4`( !L`'4`9 !Z`&L`:0!E`&<`;P`I`" `:0`@`&X`80!J`&P`90!P
M`',`>@`%`2 `90!N`&4`<@!G`&D`&0$N`" `5P#S`'<`8P!Z`&$`<P`@`&T`
M;P!\`64`( !Z`&X`;P!W`'4`( !W`'D`:P!O`&X`>0!W`&$`!P$@`' `<@!A
M`&,`90`L`" `:P!T`/,`<@!Y`&,`: `@`&T`=0!S`&D`80!"`2 `>@!A`&X`
M:0!E`&,`: !A``<!( !P`'(`>@!Y`" `< !O`' `<@!Z`&4`9 !N`&D`;0`@
M`&T`;P!D`&4`; !U`" `? %Y`'<`:0!E`&X`:0!A`"X`"P`@`" `( !/`'(`
M9P!A`&X`:0!Z`&T`( !0`&$`;@!I`" `8P#S`'(`:P!I`" `:@!E`',`= `@
M`',`:0!L`&X`:0!E`" `=P!Y`&X`:0!S`'H`8P!Z`&\`;@!Y`"P`( !A`" `
M:@!E`&<`;P`@`' `<@!Z`&4`8@!U`&0`;P!W`&$`( !I`" `;P!D`&X`;P!W
M`&$`( !M`'4`<P!I`" `< !O`'0`<@!W`&$`!P$@`&0`0@%U`&<`;P`N`" `
M00!L`&4`( !Z`&$`=0!W`&$`? %A`&P`;@!E`" `90!F`&4`:P!T`'D`( !P
M`&\`=P!I`&X`;@!Y`" `8@!Y``<!( !W`&D`9 !O`&,`>@!N`&4`( !J`'4`
M? $@`' `;P`@`#(`( !T`'D`9P!O`&0`;@!I`&$`8P!H`"X`"P`@`" `( `@
M`" `( `@`" `( `@`" `( `@`" `( `@`" `( `@`" `( `@`" `( `@`" `
M( `@`" `( `@`" `( `@`" `( `@`" `( `@`" `( `@`" `( `@`" `( `@
M`" `( `@`" `( `@`" `( `@`" `( `@`" `( `@`" `( `@`" `( `@`" `
M( `@`" `( `@`" `( `@`" `( `@`" `( `@`" `( `@`" `( `@`" `( `@
M`" `( `@`" `( `@`" `( !,`&4`:P`N`" `;0!E`&0`+@`@`$H`80!N`" `
M2P!W`&$`6P%N`&D`90!W`',`:P!I`" `"P`@`" `( `+``T`````````````
M``````0```8$``">#0``M@T``+P-```X& ``.A@``$X8``!0& ``4A@``%08
M``!L& ``;A@``' 8``!R& ``\"T``/0M````_/7\`/,`\P#S`/,`\P#\````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
``T@J`@PU
M"($V"(%<"(%="($`!C8(@5T(@1 `! ``]"T``/T`````````````````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````!`````0`
$``#T+0``
M_0`````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M````! 0``0$!( `QD&@!'[""+B"PQD$AL(D%(K")!2.0B04DD(D%); `````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````4``\`"@`!`&D`#P`
#````````
M````0@``0/'_`@!"``P`"P!3`'0`80!N`&0`80!R`&0`;P!W`'D
````"````
M& !#2A@`7T@!!&%*& !M2!4$<T@5!'1(%00```````````````````````!"
M`$% \O^A`$(`# `9`$0`;P!M`'D`6P%L`&X`80`@`&,`>@!C`&D`;P!N`&L`
M80`@`&$`:P!A`' `:0!T`'4``````````````````````/H4```&```T```%
M`/____\`````_!0``)H`````, ````````" ````@ `$``#T+0``%P`````$
M``#T+0``& `````$``#T+0``&0`````````_`@``20(``%D"``!D`@``V0(`
M`.("``"3#@``FPX``*4.``"O#@``*0\``"\/``#:% ``VA0``/P4```'`!P`
M!P`<``<`' `'`!P`!P`<``<`' `'``0`!P``````=!0``-X4``#\% ``!P`$
M``<`__\0`````P!X`'@`> !Y`$,`.@!<`$0`;P!C`'4`;0!E`&X`= !S`" `
M80!N`&0`( !3`&4`= !T`&D`;@!G`',`7 !X`'@`> !<`$T`;P!J`&4`( !D
M`&\`:P!U`&T`90!N`'0`>0!<`$0`20!%`%0`00`@`$\`4 !4`%D`30!!`$P`
M3@!!`%P`0P!(`$\`4@!/`$(`60`@`$0`4@!!`" `( !0`$$`3 !)`%P`3@!O
M`'<`>0`@`$0`;P!K`'4`;0!E`&X`= `@`' `<@!O`&<`<@!A`&T`=0`@`$T`
M:0!C`'(`;P!S`&\`9@!T`" `5P!O`'(`9 `@`"X`9 !O`&,``P!X`'@`> !9
M`$,`.@!<`$0`;P!C`'4`;0!E`&X`= !S`" `80!N`&0`( !3`&4`= !T`&D`
M;@!G`',`7 !X`'@`> !<`$T`;P!J`&4`( !D`&\`:P!U`&T`90!N`'0`>0!<
M`$0`20!%`%0`00`@`$\`4 !4`%D`30!!`$P`3@!!`%P`0P!(`$\`4@!/`$(`
M60`@`$0`4@!!`" `( !0`$$`3 !)`%P`4 !O`&,`>@!T`&$`+@!D`&\`8P`#
M`'@`> !X`'@`0P`Z`%P`1 !O`&,`=0!M`&4`;@!T`',`( !A`&X`9 `@`%,`
M90!T`'0`:0!N`&<`<P!<`'@`> !X`%P`1 !A`&X`90`@`&$`< !L`&D`:P!A
M`&,`:@!I`%P`30!I`&,`<@!O`',`;P!F`'0`7 !7`&\`<@!D`%P`6@!A`' `
M:0!S`'D`=P!A`&X`:0!E`" `:0!N`&8`;P!R`&T`80!C`&H`:0`@`' `;P!T
M`'(`>@!E`&(`;@!Y`&,`: `@`&0`;P`@`&\`9 !T`'<`;P!R`'H`90!N`&D`
M80`@`% `;P!C`'H`= !A`"X`80!S`&0``P!X`'@`> !X`$,`.@!<`$0`;P!C
M`'4`;0!E`&X`= !S`" `80!N`&0`( !3`&4`= !T`&D`;@!G`',`7 !X`'@`
M> !<`$0`80!N`&4`( !A`' `; !I`&L`80!C`&H`:0!<`$T`:0!C`'(`;P!S
M`&\`9@!T`%P`5P!O`'(`9 !<`%H`80!P`&D`<P!Y`'<`80!N`&D`90`@`&D`
M;@!F`&\`<@!M`&$`8P!J`&D`( !P`&\`= !R`'H`90!B`&X`>0!C`&@`( !D
M`&\`( !O`&0`= !W`&\`<@!Z`&4`;@!I`&$`( !0`&\`8P!Z`'0`80`N`&$`
M<P!D``,`> !X`'@`60!#`#H`7 !$`&\`8P!U`&T`90!N`'0`<P`@`&$`;@!D
M`" `4P!E`'0`= !I`&X`9P!S`%P`> !X`'@`7 !-`&\`:@!E`" `9 !O`&L`
M=0!M`&4`;@!T`'D`7 !$`$D`10!4`$$`( !/`% `5 !9`$T`00!,`$X`00!<
M`$,`2 !/`%(`3P!"`%D`( !$`%(`00`@`" `4 !!`$P`20!<`% `;P!C`'H`
M= !A`"X`9 !O`&,``P!X`'@`> !X`$,`.@!<`$0`;P!C`'4`;0!E`&X`= !S
M`" `80!N`&0`( !3`&4`= !T`&D`;@!G`',`7 !X`'@`> !<`$0`80!N`&4`
M( !A`' `; !I`&L`80!C`&H`:0!<`$T`:0!C`'(`;P!S`&\`9@!T`%P`5P!O
M`'(`9 !<`%H`80!P`&D`<P!Y`'<`80!N`&D`90`@`&D`;@!F`&\`<@!M`&
$`
M8P!J`&D`( !P`&\`= !R`'H`90!B`&X`>0!C`&@`( !D`&\`( !O`&0`= !W
M`&\`<@!Z`&4`;@!I`&$`( !0`&\`8P!Z`'0`80`N`&$`<P!D``,`> !X`'@`
M60!#`#H`7 !$`&\`8P!U`&T`90!N`'0`<P`@`&$`;@!D`" `4P!E`'0`= !I
M`&X`9P!S`%P`> !X`'@`7 !-`&\`:@!E`" `9 !O`&L`=0!M`&4`;@!T`'D`
M7 !$`$D`10!4`$$`( !/`% `5 !9`$T`00!,`$X`00!<`$,`2 !/`%(`3P!"
M`%D`( !$`%(`00`@`" `4 !!`$P`20!<`% `;P!C`'H`= !A`"X`9 !O`&,`
M`P!X`'@`> !9`$,`.@!<`$0`;P!C`'4`;0!E`&X`= !S`" `80!N`&0`( !3
M`&4`= !T`&D`;@!G`',`7 !X`'@`> !<`$T`;P!J`&4`( !D`&\`:P!U`&T`
M90!N`'0`>0!<`$0`20!%`%0`00`@`$\`4 !4`%D`30!!`$P`3@!!`%P`0P!(
M`$\`4@!/`$(`60`@`$0`4@!!`" `( !0`$$`3 !)`%P`4 !O`&,`>@!T`&$`
M+@!D`&\`8P#_0 & `0#:% ``VA0```CD1P`!``$`VA0```````##% ``````
M``(0`````````/H4``!@```$`````/__`0````<`50!N`&L`;@!
O`'<`;@#_
M_P$`" ``````````````__\!``````#__P```@#__P````#__P```@#__P
``
M```#````1Q:0`>X``@(&`P4$!0(#!(=Z`" ```" " ````````#_`0``````
M`%0`:0!M`&4`<P`@`$X`90!W`" `4@!O`&T`80!N````-1:0`0(`!04!`@$'
M!@(%!P`````````0``````````````" `````%,`>0!M`&(`;P!L````,R:0
M`>X``@L&! ("`@("!(=Z`" ```" " ````````#_`0```````$$`<@!I`&$`
M; ```"(`! `Q"(@8`/#$`@``J0$`````Q%*UAL12M88``````@`$````" ,`
M`$P1```!``@````$``,0) ```````````````0`!`````0`````````A`P#P
M$ ````````````````````````````````````````````````````
``````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
```````")
M!8D%M "T`(&!$C ``! `&0!D````&0```#T5````````````````````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M`````@`````````````R@Q$`\! `" ``````````````````````````````
M``````````#__Q(`````````6@`@`" `( !5`' `<@!Z`&4`:@!M`&D`90`@
M`' `<@!O`',`>@`9`2 `;P`@`&\`9 !P`&\`=P!I`&4`9 !Z`2P`( !C`'H`
M>0`@`',`!0$@`&H`80!K`&D`90!;`2 `<P!Z`&$`;@!S`&4`( !N`&$`( !P
M`&\`< !R`&$`=P`9`2 `<P!T`&$`;@!U`" `>@!D`'(`;P!W`&D`80`@`&T`
M;P!J`&4`:@`@`&,`\P!R`&L`:0`````````#`'@`> !X``,`> !X`'@`````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M````````````````````````````````````_O\```4!`@`````
`````````
M`````````0```."%G_+Y3V@0JY$(`"LGL]DP````H $``! ````!````B ``
M``(```"0`````P```/0````$``````$```4````,`0``!P```!@
!```(````
M* $```D````T`0``$@```$ !```*````7 $```P```!H`0``#0```'0!```.
M````@ $```\```"(`0``$ ```) !```3````F $```(```#B! ``'@```%L`
M```@("!5<')Z96IM:64@<')O<WKJ(&\@;V1P;W=I962?+"!C>GD
@<[D@:F%K
M:66<('-Z86YS92!N82!P;W!R87?J('-T86YU('ID<F]W:6$@;6]
J96H@8_-R
M:VD``!X````!`````" @51X````$````>'AX`!X````!`````'AX`!X````'
M````3F]R;6%L`&4>````! ```'AX> `>`````@```#(`> `>````$P```$UI
M8W)O<V]F="!7;W)D(#DN, `@0 `````8#8\`````0 ````" [B7BDL<!0 ``
M``" [B7BDL<!`P````$````#````" ,```,```!,$0```P``````````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M`````````````````````````````````````/[_```%`0(````
`````````
M``````````$````"U<W5G"X;$).7" `K+/FN, ```$0!```,`````0```&@`
M```/````< ````4```!\````!@```(0````1````C ```!<```"4````"P``
M`)P````0````I ```!,```"L````%@```+0````-````O ````P````C`0``
M`@```.($```>`````0``````<@`#````) ````,````(`````P```#T5```#
M````_ H)``L`````````"P`````````+``````````L`````````'A ```$`
M``!;````(" @57!R>F5J;6EE('!R;W-ZZB!O(&]D<&]W:65DGRP@8WIY('.Y
M(&IA:VEEG"!S>F%N<V4@;F$@<&]P<F%WZB!S=&%N=2!Z9')O=VE
A(&UO:F5J
M(&/S<FMI``P0```"````'@````8```!4>71ULP`#`````0`````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````!`````@````,
````$````
M!0````8````'````" ````D````*````"P````P````-````#@````\````0
M````$0```!(````3````% ```!4````6````%P```!@````9````&@```/[_
M__\<````'0```!X````?````( ```"$````B````_O___R0````E````)@``
M`"<````H````*0```"H```#^____+ ```"T````N````+P```# ````Q````
M,@```/[____]____-0```/[____^_____O_________________
_________
M___________________________________________________
_________
M___________________________________________________
_________
M___________________________________________________
_________
M___________________________________________________
_________
M___________________________________________________
_________
M___________________________________________________
_________
M_U(`;P!O`'0`( !%`&X`= !R`'D`````````````````````````````````
M```````````````````````````6``4!__________\#````!@D
"``````#
M````````1@```````````````'#MV33BDL<!-P```( `````````,0!4`&$`
M8@!L`&4````````````````````````````````````````````
`````````
M``````````````````X``@#_______________\````````````
`````````
M```````````````````````````;`````! ```````!7`&\`<@!D`$0`;P!C
M`'4`;0!E`&X`= ``````````````````````````````````````````````
M````````&@`"`04```#__________P`````````````````````
`````````
M```````````````````````B- ````````4`4P!U`&T`;0!A`'(`>0!)`&X`
M9@!O`'(`;0!A`'0`:0!O`&X````````````````````````````
````````H
M``(!`@````0```#_____```````````````````````````````
`````````
M````````(P`````0````````!0!$`&\`8P!U`&T`90!N`'0`4P!
U`&T`;0!A
M`'(`>0!)`&X`9@!O`'(`;0!A`'0`:0!O`&X``````````````#@
``@'_____
M__________\````````````````````````````````````````
````````K
M`````! ````````!`$,`;P!M`' `3P!B`&H`````````````````````````
M````````````````````````````````````````$@`"`0$````
&````____
M_P`````````````````````````````````````````````````
```!J````
M`````$\`8@!J`&4`8P!T`% `;P!O`&P`````````````````````````````
M```````````````````````````````6``$`_______________
_````````
M``````````````````!P[=DTXI+'`7#MV33BDL<!```````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M``````````````````````````#_______________\````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````!```
`_O______
M___________________________________________________
_________
M___________________________________________________
_________
M___________________________________________________
_________
M___________________________________________________
_________
M___________________________________________________
_________
M___________________________________________________
_________
M___________________________________________________
_________
M___________________________________________________
_________
M___________________________________________________
_________
M___________________________________________________
_________
M___________________________________________________
_________
M_________P$`_O\#"@``_____P8)`@``````P ```````$88````1&]K=6UE
M;G0@36EC<F]S;V9T(%=O<F0`"@```$U35V]R9$1O8P`0````5V]
R9"Y$;V-U
M;65N="XX`/0YLG$````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
M```````````````````````````````````````````````````
`````````
`````````
`````````
`````````