Gajowy znów nadaje.

11. Data: 2011-03-19 00:05:09

Temat: Re: Gajowy znów nadaje.
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie mogę się oprzeć wrażeniu, że na takiej klasy kompromitację
na jaką naraził Nas (w sensie wszystkich Polaków) śp Lech Kaczyński
i "jego ludzie" [pod Smoleńskiem], to ani prez. Komorowski, przy
wszystkich swoich ograniczeniach i potknięciach, ani nikt inny raczej
za szybko nie zdoła.

Choć na bezrybiu i rak ryba - jak najbardziej, jak rzecze przysłowie.

A Twoja reputacja, małostkowość (i obłuda), oraz nadskłonność do
kompromitacji, które tu tylko potwierdzasz, świadczą oczywiście
przede wszystkim o tobie, a nie o innych. IMHO.

--
CB

s.googlegroups.com...

To brak szacunku dla Lecha Kaczyńskiego był pierwszy.
[...] Nie urząd czyni człowieka godnym szacunku, lecz jego
autorytet nawet u przeciwników

12. Data: 2011-03-19 00:57:09

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-18 19:42, Ikselka pisze:

> ....w "bulu" i "nadzieji".
>
> Nie łoncze siem z nim ani w "bulu", ani w "nadzieji". Łomujboże, ilesz
> jeżdże tei kąpromitaci??? Bul... bul...

To są te Twoje ciekawe tematy? Po miesiącu przerwy przyszłaś agitować w
stylu szczekających piesków z pręgierza?
Brawo, Prawdziwa Patryjotko! Tfu!

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

13. Data: 2011-03-19 04:07:18

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> To są te Twoje ciekawe tematy? Po miesiącu przerwy przyszłaś agitować w
> stylu szczekających piesków z pręgierza?
> Brawo, Prawdziwa Patryjotko! Tfu!

He...he, co byście robiły bez siebie?
Jak sklonowane...

14. Data: 2011-03-19 07:49:57

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Co jest bardziej kompromitujące: wpisanie w księdze "w bulu i nadzieji",
> a może "obiat", czy raczej pisanie o urzędującym Prezydencie RP per
> "Gajowy" i jednocześnie oczekiwanie szacunku dla Lecha Kaczyńskiego,
> który najprawdopodobniej stanowisko prezydenta wykorzystał m.in. do
> doprowadzenia do katastrofy smoleńskiej.

Problem polega na Twojej "dwustanowości". "0" "1".

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

15. Data: 2011-03-19 08:36:50

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18-marzec-11 w ramce <news:im0n68$j3v$1@news.mm.pl> pędzel cbnet
zmalował:

> Co jest bardziej kompromitujące: wpisanie w księdze "w bulu i nadzieji",
> a może "obiat",

LK napisał "obiad" poprawnie. Nie powielaj kłamstw.

16. Data: 2011-03-19 09:11:25

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

o.googlegroups.com...
On 18 Mar, 19:42, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> ...w "bulu" i "nadzieji".
>
> Nie łoncze siem z nim ani w "bulu", ani w "nadzieji". Łomujboże, ilesz
> jeżdże tei kąpromitaci??? Bul... bul...

Jest rozwiązanie: może by tak jakiś casting na kumatego i obytego z
polską ortografią sobowtóra dla pana prezydenta? I napisze, i
pogada... I wilk będzie syty, i owca cała.
Bul... bul...

_____

No, lekka wtopa.... Nawet niezbyt lekka. Ale szczerze mówiąc nie jesteś
lepsza mówiąc o Prezydencie per gajowy....

Naszej klasie politycznie ogólnie brakuje klasy.... A marzyłoby się, żeby
było inaczej. I to nie tylko w odniesieniu do polityków....
Ale podobno i tak zyjemy w najlepszym ze światów (by Kubuś Fatalista),

MK

17. Data: 2011-03-19 09:13:24

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

> To są te Twoje ciekawe tematy? Po miesiącu przerwy przyszłaś agitować w
> stylu szczekających piesków z pręgierza?
> Brawo, Prawdziwa Patryjotko! Tfu!

Nic nie przebije patryjotycznego "z ziemi włoski do wolski".

18. Data: 2011-03-19 09:56:31

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:im0v16$6io$1@news.onet.pl...

> Nic nie przebije patryjotycznego "z ziemi włoski do wolski".

Ja tam, nomen omen, wole, malpe w czerwonym
tudziez spieprzajdziada.
Taka cacana, mieciutka i milutka proba bratania sie
Prawdziwego Patrioty ze swymi bracmi i siostrami
Polakami.

Jak widac, proba owa celnie trafila pod strzechy.

19. Data: 2011-03-19 11:39:31

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-19 00:23, Ikselka pisze:

> http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/bronisaw-komorowski
-aczy-sie-w-bolu-przez-u_176371.html

> Ano cóż... Człek by przecież jakoś (siłą woli i obywatelskiego
> poczucia) zaakceptował niefortunny wynik wyborów na prezydenta, ale
> Wybrany co rusz się Bron... broni przed tym siłą swoich wpadek.
> Co krok, to kompromitacja. Już ani tego wszystkiego zliczyć. Tak to
> jest, kiedy się prosty człowiek pcha na urząd, nie biorąc pod uwagę
> swych mizernych kompetencji. Dyzma forever :-(((

O cholera, nie wiedzialem, ze az tak natrzodzil.
Chyba trzeba pomyslec o jakims alternatywnym obywatelstwie.
Chcialem napisac, ze dobrze, ze przynajmniej ambicje ma na podobnym
poziomie, jednak teraz nie jestem pewien czy w przypadku takiego poziomu
mozna jeszcze mowic o jakims dobru :-\

20. Data: 2011-03-19 12:07:21

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-19 00:43, Ikselka pisze:

> [...]
> POST FACTUM tego nie jestem absolutnie zobowiązana do szacunku dla
> Jego śmiesznostkowato-żałosnego przeciwnika, który co rusz potyka się
> o własne nogi. Nie urząd czyni człowieka godnym szacunku, lecz jego
> autorytet nawet u przeciwników - a tego u Gajowego ani ani. Tzn ani u
> tych, którym on pasuje (bo jest dla nich tylko marionetką, aby mogli
> robić co chcą, bo im nie podskoczy i robi co oni chcą nawet tego nie
> zauważając), ani u przeciwników, do których sama się dumnie zaliczam.
> A chęci dobrych nawet ja miałam sporo. No ale ileż można. Nie mogę

Hm, raczej wątpię, żeby ktokolwiek liczył na to, że wybór BK to idealny
wybór. Jak dla mnie to był wybór na zasadzie mniejszego zła.

BTW przynajmniej teraz można odzyskać wiarę w jakąś obiektywność mediów
- śmiali się z Lecha, śmieją się i z Bronka. I ja nie krzyczę, że to
nagonka.

Ewa

Zakochać się w 3 tygodnie?
SERCE