Gajowy znów nadaje.

81. Data: 2011-03-20 16:27:24

Temat: Re: Gajowy znów nadaje.
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
g2000vbk.googlegroups.com...

On 20 Mar, 10:16, medea <x...@p...fm> wrote:

> No właśnie. Ale takie wyeksponowane wpadki prezydenta są dla niektórych
> - jak widać - wystarczająco opiniotwórcze do tego, żeby uznać go za
> skończonego prostaka.

No wiesz, tutaj moje własne oczy mi to mówią, nie komentarze mediów -
pchanie się na krzesło przed kobietą (vide wiadoma wpadka
Komorowskiego) jest dla mnie baaardzo opiniotwórcze... Nie tylko orty.
Zawsze było.
Kilku adoratorów właśnie przez błędy ortograficzne i kardynalne braki
w kindersztubie dostało ode mnie kosza. Uznałam ich za prostaków.
No niestety - robienie byków świadczy o braku wykształcenia, a pchanie
się przed kobietą - o chamstwie. Wszystko razem świadczy o
prostactwie.
Na dodatek to ponoć hrabia:-)
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

82. Data: 2011-03-20 16:36:40

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

> [...]

No niestety - robienie byków świadczy o braku wykształcenia, a pchanie
się przed kobietą - o chamstwie. Wszystko razem świadczy o
A może on chrabia?:-)
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

83. Data: 2011-03-20 17:14:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Mar, 17:36, "Chiron" <c...@o...eu> wrote:
> [...]
>
> U ytkownik "Ikselka"  napisa w wiadomo ci grup
g2000vbk.googlegroups.com...

> No wiesz, tutaj moje w asne oczy mi to m wi , nie komentarze medi w -
> pchanie si na krzes o przed kobiet (vide wiadoma wpadka
> Komorowskiego) jest dla mnie baaardzo opiniotw rcze... Nie tylko orty.
> Zawsze by o.
> Kilku adorator w w a nie przez b dy ortograficzne i kardynalne braki
> w kindersztubie dosta o ode mnie kosza. Uzna am ich za prostak w.
> No niestety - robienie byk w wiadczy o braku wykszta cenia, a pchanie
> si przed kobiet - o chamstwie. Wszystko razem wiadczy o

Hrabja. Ani chybi :-)

84. Data: 2011-03-20 17:53:51

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-20 11:13, Ghost pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> W wolske tez nie wierzysz?

W przejęzyczenie wierzę. No bo przecież nie w to, że nie zna słów hymnu
narodowego.

Ewa

85. Data: 2011-03-20 17:58:46

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-20 15:43, Ikselka pisze:

> To u nas tylko lekarzom wolno bezkarnie bazgrać jak kura pazurem? i to
> na receptach, od których wszak ludzkie zdrowie zależy - czyżby wszyscy
> byli wstawieni?
> :-/

A czy to coś zmienia? Bazgranie lekarzy jest tym bardziej nie do
zaakceptowania.

Ewa

86. Data: 2011-03-20 18:09:31

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-20 15:47, Ikselka pisze:
> [...]
> No niestety - robienie byków świadczy o braku wykształcenia, a pchanie
> się przed kobietą - o chamstwie. Wszystko razem świadczy o

Hm... o ile prezydent faktycznie powinien wykazywać się znajomością
przynajmniej podstawowej etykiety (mam nadzieję, że Komorowski jeszcze
się wyrobi w tej dziedzinie, jak zresztą każdy jego poprzednik) oraz
oczywiście ortografii - i te dwie kwestie mogą być mocno decydujące przy
wyborze, bo w końcu ma pełnić funkcję reprezentacyjną dla państwa i
całego narodu, to już wyboru partnera według takich kryteriów nie
rozumiem za bardzo. Mogą to być oczywiście jakieś przesłanki, ale żeby
od razu decydujące? no nie wiem...

Ewa

87. Data: 2011-03-20 18:13:35

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-20 12:46, Hanka pisze:

> A po pogrzebie pod korniszon
> niech epitaphium mi napiszą:
> TU LEŻY MAGIK I MAŁPISZON,
> pod spodem taki tekst:
> "Liryka, liryka,
> tkliwa dynamika,
> angelologia
> i dal".
>
> http://www.kigalczynski.pl/wiersze/liryka.html?p=_wi
>
> http://www.youtube.com/watch?v=G-3nmxVIblc&feature=r
elated

> :)

Widzę, że nie tylko ja ostatnio zasłuchana w Turnaua.;)

Ewa

88. Data: 2011-03-20 18:16:40

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> narodu, to już wyboru partnera według takich kryteriów nie rozumiem za
> bardzo. Mogą to być oczywiście jakieś przesłanki, ale żeby od razu

No sory, ale jak ktoś pisze "bulu" to jasne jest, że w życiu książki nie
miał przed oczyma.
Wyjąwszy komiksy.
I za bardzo oczytany nie jest.
No to o czym z takim gadać. Po.
Hehehe.

89. Data: 2011-03-20 18:51:13

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości grup

> [...]

całego narodu, to już wyboru partnera według takich kryteriów nie
rozumiem za bardzo. Mogą to być oczywiście jakieś przesłanki, ale żeby

Ja też zerwałem z dziewczyną po tym, jak dostałem od niej list pełen
"byków". Dla mnie takie pisanie do chłopaka oznaczało brak szacunku,
staranności co najmniej. Przecież gdyby jej na mnie zależało- to przed
wysłaniem sprawdziła by ze słownikiem. Tak wtedy uważałem.
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

90. Data: 2011-03-20 18:58:02

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Mar, 19:13, medea <x...@p...fm> wrote:

> Widze, ze nie tylko ja ostatnio zasluchana w Turnaua.;)

Czasamy tak mam, na pszyklad dzisiaj, rze moge
go slohac na okreNtke.

Prosze mi wybaczyc litrufki, bo poniewasz rzeby
nie bylo zbytnio OTe ;)

http://www.youtube.com/watch?v=0dmhPPZ4QuE

Zakochać się w 3 tygodnie?
SERCE