Galeria 326 Warszawa - Ostrzeżenie

1. Data: 2006-01-25 19:32:09

Temat: Galeria 326 Warszawa - Ostrzeżenie
Od: "Radosław Hoc" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, chcialbym napisać jak kupowałem glazurę w tym sklepie - ku przestrodze.
Zakupy zrobiłem w listopadzie, 26 listopada złożyłem reklamację (terakota była
krzywa we wszystkich wymiarach). Potem czekałem na telefon, sam tez próbowałem
dzwonić , ale nigdy nie było właściwej osoby i nikt, nigdy do mnie nie
oddzwonił. 13 grudnia, wobec nie otrzymania wiadomości o sposobie rozpatrzenia
reklamacji wezwałem listownie Galerię 326 do zwrotu równowartości zakupionego
towaru. 12 stycznia zrobiłem to ponownie. Jutro wysyłam wezwanie po raz trzeci
(trzy wezwania, nawet nie odebrane sąd uznaje za skuteczne), a w przyszłym
tygodniu zawiadamiam prokuraturę o możliwości popełnienia przestępstwa.
Nigdy, nawet pinezki w takiej firmie nie kupię i nikomu nie radzę.
Radosław Hoc

2. Data: 2006-01-26 22:04:15

Temat: Re: Galeria 326 Warszawa - Ostrzeżenie
Od: "mach" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tygodniu zawiadamiam prokuraturę o możliwości popełnienia przestępstwa.
> Nigdy, nawet pinezki w takiej firmie nie kupię i nikomu nie radzę.

Wystarczyło napisać reklamację i wyslac poleconym za potwierdzeniem odbioru
po 14 dniach, w przypadku braku pisemnej odpowiedzi, reklamacja w swietle
prawa zostaje uznana na korzysc klienta.

Pozdrawiam
Mach

3. Data: 2006-01-27 07:37:36

Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Radosław Hoc napisał(a):
> [...]
> tygodniu zawiadamiam prokuraturę o możliwości popełnienia przestępstwa.
> Nigdy, nawet pinezki w takiej firmie nie kupię i nikomu nie radzę.

a powiedz mi jakie byly to plytki?

--
Pozdrawiam - T0SIA
-----------

4. Data: 2006-01-27 12:26:24

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wystarczyło napisać reklamację i wyslac poleconym za potwierdzeniem
> odbioru
> po 14 dniach, w przypadku braku pisemnej odpowiedzi, reklamacja w swietle
> prawa zostaje uznana na korzysc klienta.

No i? I dalej żyli długo i szczęśliwie? Przeciez trzeba oddać towar i
odzyskac kasę. I w tym jest problem.

5. Data: 2006-01-27 22:18:56

Od: "mach" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i? I dalej żyli długo i szczęśliwie? Przeciez trzeba oddać towar i
> odzyskac kasę. I w tym jest problem.

Pozniej zglaszasz sie do producenta, przedstawiasz papiery.
Gwarantuje ze duzo bardziej bedzie zalezalo im na zadowolonym kliencie.

PS: Pracuje u producenta - nie plytek - ale zawsze :)

Mach

6. Data: 2006-01-27 22:41:13

Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

T0SIA napisał(a):
> Radosław Hoc napisał(a):

> a powiedz mi jakie byly to plytki?

a pytam nie dlatego, ze ciekawia mnie tylko plytki tylko dlatego, ze
pewna partia towaru wyszla z mojej firmy do Galerii.

--
Pozdrawiam - T0SIA
-----------

7. Data: 2006-01-30 12:48:32

Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Picnic.
RH

-----------

8. Data: 2006-01-30 21:08:55

Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@o...pl napisał(a):
> Picnic.
> RH

skrot RH nic mi nie mowi..jaka to fabryka?
ale juz widze po nazwie ze to nie ten towar

--
Pozdrawiam - T0SIA
-----------

9. Data: 2006-02-03 08:20:02

Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Zwrócono mi pieniądze. Po 68 dniach od zlozenia reklamacji.
Fajnie, gdyz dziś po 13-tej miałem iść na pocztę z zawiadomieniem do
Prokuratury W-wa Mokotów.
Pozdrawiam i podtrzymuje negatywną rekomendaje.
Radek Hoc

[gdzie] maty dekoracyjne?
czym pomalować nogi krzesła (metalowe)
kafelki - problem z ułożeniem.