Doprowadzenie wody a współwłasność

1. Data: 2006-01-25 13:24:20

Temat: Doprowadzenie wody a współwłasność
Od: neuro <n...@F...SPAM.poisondoor.com> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Może ktoś z was jest w stanie nakierować mnie na odp. prawo.
Otóż zaistniał problem z dopływem wody w mieszkaniu wydzielonym z
piętrowej kamienicy. Sęk w tym, że mieszkanie znajduje się na 1-szym
piętrze, natomiast właściciel parteru nie ogrzewa pomieszczeń, a
zwłaszcza piwnicy, gdzie znajduje się ujęcie wody z wodociągów dla
całego budynku. Najprawdopodobniej na skutek ostatnich mrozów woda w
rurach na dole budybku uległa zamarznięciu i nasze mieszkanie jest od
wody bieżącej odcięte.
Czy jest tak, że właściciel pomieszczeń, w których znajduje się
ujęcie ma obowiązek zapewnić dopływ wody do pozostałych mieszkań w
budynku? Jeśli tak, to na jakie przepisy mogę się powołać?
Z góry dziękuję,

n.

2. Data: 2006-01-25 18:09:33

Temat: Re: Doprowadzenie wody a współwłasność
Od: "jarojk" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "neuro" <n...@F...SPAM.poisondoor.com> napisał w wiadomości

[...]

no .. co do piwnicy - to raczej rzadko sa ogrzewane .. a co do ogrzewania
mieszkania w ogole to juz był podobny wątek na pl.misc.budowanie tytul
watku byl "sasiad zamrozil mieszkanie" :-) tam wiele osob sie wypowiedzialo

Krawcowa Warszawa
lodówka
Programator do pieca Valliant
Szukam instrukcji obsługi: EINHELL FSG 518 - przecinarka do glazury
Jaka temp. ustawic w kaloryferach duzą czy srednia?