Gammaglobulina i ciaza

1. Data: 2002-05-11 02:02:43

Temat: Gammaglobulina i ciaza
Od: m...@a...com (MrufkaYY) szukaj wiadomości tego autora

Uprzejmie prosze o odpowiedz. Czy w ciazy wysokiego ryzyka wskazana jest
podawanie gammaglobuliny przez cala ciaze /pacjentka jest chora na systemic
lupus/. Kobieta jest w 10 tygodniu ciazy i dotychczas podawano jej raz na trzy
tygodnie gammaglobuline w kroplowkach, podkreslajac caly czas ze gammaglobulina
jest bardzo droga i chore kasy niechetnie pokrywaja koszta. Teraz otrzymala
ostatnia kroplowke i powiedzial profesor ze beda podawac srodki przeciw
skrzepom a gammaglobuliny juz nie. Teraz mamy dylemat czy wynika to z
oszczednosci czy faktycznie ten srodek juz jest niepotrzebny. Jesli chodzi o
oszczednosc to ona moze sobie kupowac ten preparat. Bardzo prosze o odpowiedz
czy gammaglobuline powinna ona brac do konca ciazy tak jak wyczytala w jakims
czasopismie o kobiecie ktora byla chora na lupus i brala do konca ciazy
gammaglobuline. Prosze mi wybaczyc chaotyczny posting
Pozdrawiam
mrufka

2. Data: 2002-05-11 07:29:56

Temat: Re: Gammaglobulina i ciaza
Od: "tolo" <t...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skuteczność takiego leczenia jest kontrowersyjna a koszty b.wysokie. Są
inne, alternatywne metody o udowodnionej skuteczności i te powszechnie
stosuje się na świecie.

3. Data: 2002-05-12 00:33:56

Od: m...@a...com (MrufkaYY) szukaj wiadomości tego autora

Subject: Re: Gammaglobulina i ciaza
From: "tolo" t...@b...wroc.pl
Date: 5/11/02 3:29 AM Eastern Daylight Time

Skuteczno?ae takiego leczenia jest kontrowersyjna a koszty b.wysokie. S?
inne, alternatywne metody o udowodnionej skuteczno?ci i te powszechnie
stosuje si? na ?wiecie.

Bardzo Ci dziekuje. Czy moglbys podac jakies sugestie bardzo bedziemy ci
wdzieczni, jesli nie tu to na private. Serdeczne dzieki jeszcze raz
mrufka
p.s dodam tylko, ze gammaglobulina podawana byla zapobiegawczo na przeciwciala.
Dziewczyna owa jest teraz w remisji i nic jej nie dolega w pierwszych dwu
miesiacach bolal ja brzuch dosyc intensywnie ale to juz minelo
POZDRAWIAM

4. Data: 2002-05-12 05:14:26

Od: "tolo" <t...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

U "MrufkaYY" <m...@a...com> napisal w wiadomosci
> [...]
> Dziewczyna owa jest teraz w remisji i nic jej nie dolega w pierwszych dwu
> miesiacach bolal ja brzuch dosyc intensywnie ale to juz minelo

Na jakiej grupie?
Cappucino a ciśnienie
Kto robi testy DNA AmpF1STR Profiler Plus and Cofiler loci ?
problem z tlumaczeniem slowa "mastoid"
Terminy medyczne