nifomania????

21. Data: 2006-01-26 20:53:58

Temat: Re: nifomania????
Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26.01.06, około 21:28, Gargamel bulgocze

> Miodek uznał by obie wersje jako poprawne:O)

Bo to postępowy chłopak. Ja jestem twardogłową konserwatystką ;P i nie
lubię jak ktoś się czepia, dla samej idei czepiania. Ale nie, nie spędza
mi to snu z powiek ;)

Zdrówko!
--
ika - umop apisdn

22. Data: 2006-01-26 22:23:54

Od: "Sebastian Biały" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No witam!

Ja Ci powiem co tam jest napisane - sorry , miałem przestawiony układ
klawiatury z polskiego 214 na polski programisty i stąd te przestawienia
liter.

y=z i odwrotnie ;=ł, '=ą, "= ę, z}= ć, z]=ś, \=ó, |=ź

Tak czy owak chodzi mi o to, że może kiedyś (w okresie od 10 roku życia)
zbyt "lajtowo" do sprawy podchodziłaś , było fajnie, podobało się i
dostarczało pewnej przyjemności, od której się uzależniłaś (z powodu faktu,
że przyjemność ta nie podlegała żadnym, albo zbyt małym, ograniczeniom
dostępu do niej). Wcześniejsze porównanie do narkotyku, jest zapewne lekko
przesadzone, ale coś w tym jest.

23. Data: 2006-01-27 13:54:59

Temat: Leczcie sie maniacy ort
Od: "Ewa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja sie zastanawiam czy wy jestescie normalni mowa o tych co sie mądrza o ort
człowiek ma powazny problem a wy mu z taką pieroła was sie powinno leczyc
nie mnie.
Wzburzona EWA

24. Data: 2006-01-27 13:58:50

Temat: Gargamel - wszystkowiedzacy
Od: "Ewa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rowniesz dzieki takim jak ty życ mi sie nie chce tak łatwo kopnoć kogoś kto
sie nie ma siły poodniesz pogaryluj sobie i zjedz jakiegos smerfa...

25. Data: 2006-01-27 14:04:31

Temat: Re: Leczcie sie maniacy ort
Od: "Harry" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ort
> człowiek ma powazny problem a wy mu z taką pieroła was sie powinno leczyc

Według mnie, mądry człowiek jak "ma poważny problem" to idzie do lekarza
osobiście, a nie rozpisuje się na temat swojej choroby na publicznych
grupach dyskusyjnych, do których mają dostęp nie tylko ci z odpowiednią
wiedzą medyczną (ale również ci z odpowiednią wiedzą ortograficzną). Samo
przeczytanie wiadomości Ci nie pomoże, leki samemu aplikuje sobie tylko
głupi (bo jeśli ma wystarczającą wiedzę na ich temat, to nie pisze pytań na
tej grupie). Dla mnie jest proste: jesteś "normalna" -> idziesz osobiście do
lekarza; jesteś "nienormalna" i piszesz o swoim problemie tu oczekując
"zdalnej" pomocy -> przestań narzekać na "nienormalność" [!!!] innych,
"czepiających" się zasad podstawowej ortografii/gramatyki.
Pozdrawiam zdalnie życząc zdrowia.
Harry.

26. Data: 2006-01-27 20:21:19

Temat: miałbyś racje jakbym mogła isc do lekarza
Od: "Ewa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

27. Data: 2006-01-27 22:04:56

Temat: Re: Gargamel - wszystkowiedzacy
Od: "Gargamel" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rowniesz dzieki takim jak ty życ mi sie nie chce tak łatwo kopnoć kogoś
> kto
> sie nie ma siły poodniesz

że co, prawda cię kopnęła? (nie moja wina że przespałaś młodość, jeśli
trafnie strzeliłem),

p.s. popęd seksualny nie jest żadną chorobą (więc nie wiem czemu taki temat
pada na medycynie), wystarczy znaleźć sobie partnera i problem z głowy (inni
tak robią i to działa),
ja mam taki problem że ciągle jestem głodny, może jest jakiś lek na głód tak
żeby nic nie jeść?:O)

> pogaryluj sobie i zjedz jakiegos smerfa...

dzięki, wolę schabowe...

28. Data: 2006-01-28 00:29:10

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 27 Jan 2006 23:04:56 +0100, *Gargamel*
<news:dre5h7$kdj$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

> [...]

> tak robią i to działa),
> ja mam taki problem że ciągle jestem głodny, może jest jakiś lek na głód tak

Może jakieś leki na depresję by się przydały?

--
Kaja

29. Data: 2006-01-28 08:15:50

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 27.01.06, około 23:04, Gargamel bulgocze

> p.s. popęd seksualny nie jest żadną chorobą

Nadmierny popęd jest patologią. Jak każde uzależnienie.

--
ika - umop apisdn

30. Data: 2006-01-28 19:31:07

Od: "Gargamel" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nadmierny popęd jest patologią. Jak każde uzależnienie.

a jaka jest według ciebie norma popędu? (czy może jakieś normy unijne to
przewidują?:O)

S.O.S. czy ja mam depresje???
Diklofenak
Takie sobie zapytanie - oko