Garnki

1. Data: 2006-07-10 11:02:45

Temat: Garnki
Od: "_=_" <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Przejżałem grupę, szukam na google i na nic nie mogę nic godnego uwagi
znaleźć.

Szukam garnków:
1. Do 1500 zł za komplet
- 3 Patelnie, mała, średnia i duża
- coś do gotowania na parze
- 3 garnki, mały, średni, duży
- 3 rondle (mały, średni, duży)
- coś do smażenia na głębokim tłuszczu.
2. Żadnego teflonu, tylko nierdzewna stal
3. Do płyty ceramicznej
4. Bardzo dobrej jakości
5. Nieśmierdzące po podgrzaniu, czyli odpadają jakieś plastikowe itp.
uchwyty.

Proszę doradźcie coś.

Pozdrawiam,
Sebastian

2. Data: 2006-07-11 15:27:05

Temat: Re: Garnki
Od: "Raff" <a...@b...gdynia.multicon.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "_=_" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> 3. Do płyty ceramicznej
> 4. Bardzo dobrej jakości
> 5. Nieśmierdzące po podgrzaniu, czyli odpadają jakieś plastikowe itp.

Witam,
Myśle, że Berghoffa można polecić, np. z serii Cosmo. Nierdzewna stal, grube
kilkuwartswowe dno, w podstawowym zestawie jest mniej elementów, ale jak
dokupisz to pewnie wyjdzie podobna cena, chyba że szukasz czegoś droższego. Jak
dla mnie te garnki to bomba.
Raff
PS. Usuń box z adresu.

3. Data: 2006-07-12 07:05:03

Od: "_=_" <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kilkuwartswowe dno, w podstawowym zestawie jest mniej elementów, ale jak
> dokupisz to pewnie wyjdzie podobna cena, chyba że szukasz czegoś

Dziękuję, sprawdzę je.

Pozdrawiam,
Sebastian

4. Data: 2006-07-12 12:32:25

Od: "Corpse" <p...@c...barg.cy> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kilkuwartswowe dno, w podstawowym zestawie jest mniej elementów, ale jak
> dokupisz to pewnie wyjdzie podobna cena, chyba że szukasz czegoś

Kupilismy 2 lata temu dokladnie ten model. Strzal w 10. Jestesmy super
zadowoleni, teraz myslimy tylko o rozszerzeniu zestawu o kolejne elementy.
Przy okazji rowniez kupilismy zestaw nozy Forged, ktore z czystym sumieniem
rowniez mozemy polecic. Solidna rzecz.

Pzdr
C.

od czego zaczac remont?
Otwór w stalowej emaliowanej wannie
Otwór w stalowej emaliowanej wannie
Właścicielu lokalu - poznaj swoje prawa
Częściowa zabudowa balkonu-wolno samemu?