Garnki tefal ingenio

11. Data: 2006-03-20 18:30:27

Temat: Re: Garnki tefal ingenio
Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

666 napisał:

> Rdzewieje od mycia w zmywarce?

Nie. Myłem ręcznie, po czym odkładałem na ociekacz. To znaczy teraz już
wycieram do sucha...

PWZ

12. Data: 2006-03-20 18:31:49

Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbyszek Zarzycki napisał:

> Ale napisałeś wcześniej że firma nic nie warta, a ja co prawda z tą
> firmą tez nic nie mam wspólnego poza trzema czy czterema patelniami, ale
> jakoś nie lubię takich "lepperowych" ocen.

NIGDZIE nie napisałem, że firma jest nic nie warta. Przeczytaj jeszcze
raz:
"Moim zdaniem _nie_ są warte swojej ceny. Wprawdzie mam tylko patelnie,
które same w sobie są OK, ale wykonanie ich uważam za skandaliczne -
rączkę (tę, ktora pasuje do całego zestawu) po każdym myciu trzeba
dokładnie, do sucha wycierać, ponieważ... RDZEWIEJE! :-O
Podsumowując: gary tej firmy są niezłe, ale nie warte swojej ceny."

PWZ

13. Data: 2006-03-21 09:39:25

Od: Zbyszek Zarzycki <z...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Mar 2006 19:31:49 +0100, Piotr Zawadzki napisał(a):

> Zbyszek Zarzycki napisał:
>

> NIGDZIE nie napisałem, że firma jest nic nie warta. Przeczytaj jeszcze
> raz:
A to to oczym jak nie o firmie:
> Podsumowując: gary tej firmy są niezłe, ale nie warte swojej ceny."

;-)

--
ZZ@private

14. Data: 2006-03-21 12:18:30

Od: "mrówka" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

w zdaniu "Moim zdaniem _nie_ są warte swojej ceny."
nie ma mowy o tym że firma jest nic nie warta, ale cóż powszechnie wiadomo
że polacy mają problemy z rozumieniem czytanego tekstu.

nie można o żadnej firmie która produkuje dobrej jakości produkty powiedzieć
że jest nic nie wartabo wypuściła felerny produkt, wiele firmą z tzw górnej
półki zdarza się wypuścić badziew,

w mojej ocenie w zdaniu cytowanym powiżej nie ma mowy o oszczerstwie firmy
tefal, autor wyraża jedynie swoje niezadowolenie z danego produktu.

P.S do p Piotra autora zdania, proponuję zareklamować rdzewiejącą rączkę bo
przy takiej cenie nie ma prawa to się zdażyć, a prawo reklamacyjne jest po
to aby z niego korzystać.

Pozdrawiam
Karolina

Leroy Merlin - szafka z umywalką nie kupować!
twardość gatunków drewna
kolory ścian
OLEJ W FRYTKOWNICY
Spam komutery