Re: Gastroskopia

Data: 2006-11-30 14:57:40
Temat: Re: Gastroskopia
Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl>

pola21 <p...@g...pl> napisał(a):

> Słyszałem ze jest jakas nowoczesny sprzet do gastroskopii mniej
> nieprzyjemny. Czy to prawda, czy jest coś takiegi?

a miałes zwykłym? Bo po tym, co czytałam tu i słyszałam "od ludzi" to
spodziewałam się jakiegoś horroru...w efekcie, po popsikaniu gardla srodkiem
znieczulającym jedynym dyskomfortem było niepowstrzymanie odruchu "bekania"
którego, jako osoba dorosła, kobita, zwyczajnie się krepowałam. Ale strasznym,
to bym tego badania nie nazwała, bolesnym tym bardziej.

h.