Re: Gastroskopia - czy jest alternatywa?

Data: 2004-11-14 00:57:11
Temat: Re: Gastroskopia - czy jest alternatywa?
Od: "Ola" <a...@w...pl>

Witaj!
Nie boj sie. Mi wlozono to tak szybko, ze nawet nie wiem kiedy. Gdy przesuwano
ta rure wewnatrz mnie nie mialam odruchow wymiotnych, chcialo mi sie tylko
kaszlec. Kaszlec nie mozna bylo, bo rurka wtenczas "idzie w gore" i wtedy
przesuwaja ja znowu w dol. Nie mialam zadnych odglosow, zadnego bekania
podczas i odruchow wymiotnych, zadnego haratania gardla. Sa to czesto
opowiesci tych, ktorzy nigdy nie odwazyli sie (z malymi wyjatkami). Ja
nasluchalam sie niesamowitych opowiesci na temat tego jak to jest strasznie od
ludzi, ktorzy mieli skierowanie, a nie poszli, bo sie bali;) Ciekawe skad
wiedzieli, ze jest tak paskudnie;)
Na koncu przy samym wyciagnieciu leciutko ci sie odbije, a jest to spowodowane
przez powietrze, ktore dostalo sie do srodka podczas wkladania rurki. Jest to
calkowicie naturalne i nie ma sie czego krepowac.
Jak bedzies zrowno oddychac to to w ogole nie bedzie straszne!
Powodzenia!