Gaszenie pamięci.

71. Data: 2011-04-20 12:55:52

Temat: Re: Gaszenie pami?ci.
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-20 12:44, Chiron pisze:

> Kiedyś jak już wyjechał- to Zachód witał jak bohatera. Teraz-
> odwrotnie. Jednak- mam takie przekonanie, że człowiek zadowolony z
> życia w danym państwie- potrafi się tu nieźle urządzić, i to robi, a
> gdy osiągnie pewien poziom- to wtedy być może dojdzie do wniosku, że
> np przeniesienie się do USA mu coś polepszy. Jednak w żadnym wypadku
> nie potrafię uwierzyć, że ktoś, kto nie potrafi sobie dać tu rady (IMO
> 99,5% wyjeżdżających) jest zadowolony i stąd wyjeżdża. To nie ma sensu.

Hm, piszesz tak, jakby poziom zadowolenia był wyłącznie związany ze
stanem majątkowym. W dużym stopniu tak jest, ale nie tylko IMO.

> Czyli- robili sondaż wśród ludzi, z których prawie nikt nie posiada
> oszczędności, są zadłużeni, w wielu razach- marzą o pracy w UK- i byli
> zadowoleni z życia w Polsce? Ciekawe...

Sądzę, że w około 70% nie wśród takich, choć i tacy też są.

Ewa

72. Data: 2011-04-20 12:57:22

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-20 13:09, zażółcony pisze:

> Wszystko zależy od kontekstu. Ludzie, którzy nie mają w Polsce
> grosza, jak majątrochę oleju w głowie, to dziękują codzień Bogu
> za to, że nie urodzili się 'gdziekolwiek na świecie', tylko, szczęśliwym
> zrządzeniem losu - w Europie.
>
> Weź sobie taki Pakistan, już chyba o tym wspominałem. Od momentu
> ataku na WTC w pakistanie dochodzi bodaj do 4 ataków terrorystycznych
> miesiecznie. Ludzie, którzy tam żyją mawiają, że Amerykanie czy
> Europejczycy
> nie mają pojęcia, co to jest terroryzm.

Hm, ale mówimy o poziomie zadowolenia, a ten jest odczuciem subiektywnym
przecież. Nie potrzebujemy tutaj obiektywnych odniesień. Czyż nie?

Ewa

73. Data: 2011-04-20 13:16:10

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20-kwiecień-11 w ramce <news:iomjft$c6k$1@news.onet.pl> pędzel Vilar
zmalował:

> Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> Prosze, wyjasnij mi, o co chodzi z tym zydowskim
> pochodzeniem "by Hanka".
>
> ___
>
> Oświadczenie: lubię Żydów.

Tak się zastanawiam.... Czy to nie rasizm?
:)

W zasadzie - serio. I bez uprzedzeń.

74. Data: 2011-04-20 13:17:06

Temat: Re: By Hanka?
Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20-kwiecień-11 w ramce
bi.googlegroups.com>
pędzel Hanka zmalował:

> Trzeba.
> Zeby NIKT nie przeoczyl.

A czamu to z Pani taka się ważna tubka zrobiła?

75. Data: 2011-04-20 13:17:20

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Kwi, 15:17, Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy>
wrote:
> Dnia 20-kwiecień-11  w ramce
bi.googlegroups.com>
> pędzel Hanka zmalował:

> A czamu to z Pani taka się ważna tubka zrobiła?

Dupka jak juz.

Slepa w dodatku.

:(

76. Data: 2011-04-20 13:17:51

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Kwi, 15:16, Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy>
wrote:
> Dnia 20-kwiecie -11  w ramce <news:iomjft$c6k$1@news.onet.pl> p dzel Vilar
> zmalowa :

v.googlegroups.com...

> Tak si zastanawiam.... Czy to nie rasizm?
> :)
>
> W zasadzie - serio. I bez uprzedze

Slepota.
No niestety (by CB)

77. Data: 2011-04-20 13:25:22

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> 3. piszesz o pewnych negatywnych rzeczach (nie po raz pierwszy), które
> robią
> politycy- niszcząc (to moje określenie) wręcz naród- jednak winisz za to
> (całkiem tendencyjnie) PIS i jego zwolenników- co wyklucza dyskusję na ten
> temat.
Po trochu tendencyjnie, ale faktem jest, że TERAZ to PiS nawołuje do
anarchii.
To jest prosta obserwacja. Nie przypominam sobie, żeby posłowie PO
prowokowali
bezpośrednie bójki z policją. No sorry.

78. Data: 2011-04-20 13:30:07

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powinieneś dać ten nawias ZA, bo tak to wyszło, że Hanka deklaruje
> żydowskie pochodzenie.

Powiedzmy sobie szczerze, nie pierwsza to sytuacja, gdzie kwestie
ujęcia myśli w słowa są powodem 'zadymy' z Chironem w środku.
Facet ma talent, po prostu :)

79. Data: 2011-04-20 13:44:26

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20-kwiecień-11 w ramce
.googlegroups.com>
pędzel Hanka zmalował:

bi.googlegroups.com>

> Dupka jak juz.
>
> Slepa w dodatku.
>
> :(

Mnie tam np. co i rusz się jakieś kropki i przecinki rzucają na oczy.
Po czym okazuje się, że mam po prostu brudny monitor...

80. Data: 2011-04-20 13:46:42

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20-kwiecień-11 w ramce
n.googlegroups.com>
pędzel Hanka zmalował:

vbv.googlegroups.com...

> Slepota.
> No niestety (by CB)

Nie nie, ale ja szerzej chciałem.
Lubię żydów. Nie lubię żydów.
Wyznacznik - wyznanie wiary? Upraszczając - rasa?
Tylko na "nie lubię" część populacji reaguje w psim odruchu "antysemityzm".
Ale na "lubię" już nie. A przecież to ta sama skala tylko dwa różne końce.

Porozmawiajmy o pornografii ...
Robespierre Kaczyński (link) (Polityka)
Nihil novi sub sole.
Palmowoniedzielnie.