Gdansk

1. Data: 2001-08-02 16:36:40

Temat: Gdansk
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie spojrzalam na Gdansk przez kamery szpiegowskie (czytaj webcam) i
trudno mi uwierzyc, ze mozna tylu ludzi wsadzic w jedno miejsce.
Wyglada, jak kataklizm. Mam nadzieje, ze nasi grupowicze beda w stanie
sie znalezc, nawet przy kasach zeglugi.
Magdalena Bassett

1. Data: 2001-08-02 17:08:39

Temat: Re: Gdansk
Od: "kachna" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

a kto na dzień dzisiejszy jest pewny że na tym spotkaniu będzie?
kachna

Użytkownik Magdalena Bassett <m...@w...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@w...net...

1. Data: 2001-08-02 18:34:57

Temat: Re: Gdansk - u mnie rozpacz :'-((((((
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

Sie wlasnie okazalo, ze nie bede mogla pojechac do Gdanska
-(((((((((( Niestety - 11.08 wylatuje do Chin - niby bym zdazyla, ale jak
sobie pomysle, ze mam w jeden dzien jechac do Gdanska, wrocic do Poznania a
nastepnego pierwszym switem wylatuje do Frankfurtu skad przelatuje do
Pekinu, skad jade dalej do Tianjin, to jakos nie chce mi sie wierzyc, ze moj
organizm to wytrzyma :-( Pewnie sam jet-lag mnie wykonczy. Niesety sila
wyzsza i nie zobacze ani nochala Sadyla ani slupa Krysi ani innych tym
razem, chlip, chlip. Mam tez prosbe, jesli ktos moglby zabrac jakis aparat i
porobic troche zdjec - byloby fajnie zobaczyc jak sie bawiliscie. A druga
prosba, czy ktos moglby zabrac dla Krysi przepis na knedle houskowe podany
niedawno przez Wladyslawa ? Obiecalam jej, ze drukne i przywioze.
Nieco przybita Herbatka

1. Data: 2001-08-02 18:41:59

Od: "kachna" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

Herbatko! Proszę nie bądź przybita.okazuje się że chyba i ja nie przyjadę.
ale jeszcze nic na pewno nie wiem. jak tam bylo w w-wie? dla mnie to miasto
jest beznadziejne...
pozdrawiam i nosek do góry
kachna
jeśli będę jechac drukne ten przepis dla krychny.
:))))

Użytkownik Herbatka <b...@d...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:005001c11b81$bd2f2840$0200a8c0@BeataMoryl...

1. Data: 2001-08-02 18:44:05

Od: "kachna" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

Herbatko dostałaś zdjęcie małej piegowatej? wysłała do mnie więc przesłałąm.
kachna

Użytkownik Jerzy <0...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9kc6u7$h16$...@s...icm.edu.pl...

1. Data: 2001-08-02 18:46:18

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-08-02 19:25:34

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kachna" <k...@w...ps.pl> napisał w wiadomości
> a kto na dzień dzisiejszy jest pewny że na tym spotkaniu będzie?

Musiałoby się walić i palić, żebym nie mógł być. Wszystko jest
możliwe, ale raczej będę.

--
Konrad J. Brywczyński

"Nie tylko rozmiar sie liczy! Każda dziewczyna ci to powie."
Ł. Jakubowski

1. Data: 2001-08-02 20:21:56

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

> Dostanie po powrocie, czy myślisz, że będzie je tu robić? Wątpię. Pewnie
> bedzie się zajadać ogórasami kiszonymi.
> pozdr. Jerzy
No ja tez sie jej pytalam, czy na wakacjach pichcic bedzie - Krysia sie po
prostu obawiala, ze po powrocie zapomni o tym przepisie albo go gdzies zgubi
w tych tysiacach naszych postow.
Herbatka

1. Data: 2001-08-02 21:42:10

Od: s...@f...onet.pl (Agnieszka Szalewska-Palasz) szukaj wiadomości tego autora

:
> Użytkownik "kachna" <k...@w...ps.pl> napisał w wiadomości

ja do poniedzialku bylam pewna, ze bede, ale przy moich gebusiowych
klopotach, to nie wiem. Jesli bede zywa i zdrowa, to stawie sie 10 o 13, z
kolankiem...

Agnieszka

1. Data: 2001-08-02 23:12:16

Od: <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> a kto na dzień dzisiejszy jest pewny że na tym spotkaniu będzie?
> kachna

zjawimy sie cala rodzina, totez, gdy ujrzycie stadko 6 osob (2 doroslych w
okularach, dwoje nastolatkow - wypozyczeni do zabawiania naszych osobistych 2
malentasow) to my

zarezerwowalam akademik na 2 noce
no to tylko zostalo sie jeszcze znalezc w tym tlumie...

ide sie pakowac, bo jutro musze isc do pracy i przekazac w godne rece na 3
tygodnie moje wypociny

iza

Rogaliki
Ciasto W- Z
Czarny sernik
Łosoś z makaronem - po włosku? a kuchnie regionalne
Czy przywiezc cos na spotkanie grupy z przedmiesc Londynu - OSTATNIA SZANSA