Gdy żona lesbą się okaże...

1. Data: 2019-12-10 07:28:47

Temat: Gdy żona lesbą się okaże...
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Utwór dedykowany byłej żonie, opolskiej lesbijce Hannie Z. przez byłego męża Lesia. Z
tematem wiele razy stykamy się na warsztatach tantrycznej pracy nad związkami
miłości, a wyłudzanie dzieci w opisany sposób jest całkiem poważnym społecznym
problemem.

http://www.ryszard-matuszewski.com/pl/multimedia/Les
baOpolska.mp3

2. Data: 2019-12-10 13:21:20

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

[...]
---
I tu znow jedynym skutecznym rozwiazaniem tak sPOlecznym jak i osobistym jest
prawdziwe Chrzescijanstwo ;P

3. Data: 2019-12-10 14:36:16

Temat: Re: Gdy żona lesbą się okaże...
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.12.2019 o 13:21, m...@g...com pisze:

> I tu znow jedynym skutecznym rozwiazaniem tak sPOlecznym jak i osobistym jest
prawdziwe Chrzescijanstwo ;P

Jedynym i skutecznym rozwiązaniem tak społecznym jak i osobistym jest
definitywne oddzielenie państwa od religii.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2019-12-10 16:47:07

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10/12/2019 o 12:21, m...@g...com pisze:
> [...]
> ---
> I tu znow jedynym skutecznym rozwiazaniem tak sPOlecznym jak i osobistym jest

a zdajesz sobie sprawe, ze w swietle moich pogladow ateistycznych i
humanistycznych jestem wzorem chrzescijanina? :] jesli takiego cudownego
swiata potrzebujesz/ecie sluchajcie mnie

--
gazebo

5. Data: 2019-12-10 16:47:37

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10/12/2019 o 13:36, Kviat pisze:

> Jedynym i skutecznym rozwiązaniem tak społecznym jak i osobistym jest
> definitywne oddzielenie państwa od religii.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

gazebo na prezydenta :))))))

--
gazebo

6. Data: 2019-12-10 23:02:19

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Jedynym i skutecznym rozwiązaniem tak społecznym jak i osobistym jest
definitywne oddzielenie państwa od religii.
Nie wiesz o czym piszesz. Rownie dobrze moznaby POstulowac oddzielenie panstwa od
ateizmu lub komunizmu czy neoliberalizmu albo LGBT i zakazanie wyznawcom tych
ideologii udzialu w strukturach panstwa. Jestem zreszta za ;P
Wiedzy życzę Piotrze.

7. Data: 2019-12-10 23:06:59

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

zdajesz sobie sprawe, ze w swietle moich pogladow ateistycznych i
humanistycznych jestem wzorem chrzescijanina? :] jesli takiego cudownego
swiata potrzebujesz/ecie sluchajcie mnie
---
Kolejny co nie wie co pisze i zada POsluchu. POmylency ;P
Chrzescijanin to ktos m.inn. uznajacy istnienie tak Boga jak i Boga w Jezusie
Ateista zatem odpada, nie jest rowniez humanista, bo chrzescijanie za wzor
humanizmu znow uznaja Jezusa jako Boga-Czlowieka. :)

8. Data: 2019-12-10 23:24:08

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.12.2019 o 23:02, m...@g...com pisze:

> Jedynym i skutecznym rozwiązaniem tak społecznym jak i osobistym jest
> definitywne oddzielenie państwa od religii.
> ---
> Nie wiesz o czym piszesz.

Tak ci się tylko wydaje.

> Rownie dobrze moznaby POstulowac oddzielenie panstwa od ateizmu

Nie.
To zupełnie coś innego. Ateizm nie jest religią.
Tłumaczyłem ci to już wielokrotnie, więc już raczej tego nie zrozumiesz.

> lub komunizmu czy neoliberalizmu albo LGBT i zakazanie wyznawcom tych ideologii
udzialu w strukturach panstwa. Jestem zreszta za ;P
> Wiedzy życzę Piotrze.

Pojęcia ci się poplątały. Jak zwykle.
LGBT nie jest ideologią, a ustroje/ideologie totalitarne są zakazane w
Konstytucji.
Ty nawet Konstytucji własnego państwa nie znasz. Ale czego wymagać od
kolesia, który nie potrafi poprawnie cytować?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2019-12-10 23:42:18

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Tak ci się tylko wydaje.

> Rownie dobrze moznaby POstulowac oddzielenie panstwa od ateizmu

Nie.
To zupełnie coś innego. Ateizm nie jest religią.
---
Ma formy kultu i wyznawania wiary w to ze boga nie ma wiec jak najbardziej jest
religia.

> lub komunizmu czy neoliberalizmu albo LGBT i zakazanie wyznawcom tych ideologii
udzialu w strukturach panstwa. Jestem zreszta za ;P
> Wiedzy życzę Piotrze.

Pojęcia ci się poplątały.
---
Jak zwykle piszesz o sobie ;)

LGBT nie jest ideologią,
---
Jest jak najbardziej i to w dodatku totalitarna, wiec jej zakarza ;P
"bo ustroje/ideologie totalitarne są zakazane w Konstytucji". ;)

10. Data: 2019-12-11 00:02:39

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.12.2019 o 23:42, m...@g...com pisze:
> Tak ci się tylko wydaje.

> Nie.
> To zupełnie coś innego. Ateizm nie jest religią.
> ---
> Ma formy kultu

Nie ma.

> i wyznawania wiary

Nie ma.

> w to ze boga nie ma wiec jak najbardziej jest religia.

Nie. Religia jest wtedy, gdy ktoś wierzy w boga.
Dlatego to się nazywa religią.
W drugą stronę to nie działa.

udzialu w strukturach panstwa. Jestem zreszta za ;P

> Pojęcia ci się poplątały.
> ---
> Jak zwykle piszesz o sobie ;)

Nie. Tobie się poplątały.

> LGBT nie jest ideologią,
> ---
> Jest jak najbardziej

Nie jest.

> i to w dodatku totalitarna, wiec jej zakarza ;P

Znowu ci się coś poplątało. Homoseksualizm jest zwykle zakazywany w
religijnych totalitaryzmach.
Swoją drogą to ciekawe, że zwalczacie inne religie i równocześnie
czerpiecie z tych innych religii wszystko to, co najgorsze.
Aż dziwne, że się tak zwalczacie, skoro tak bardzo jesteście do siebie
podobni.

> "bo ustroje/ideologie totalitarne są zakazane w Konstytucji". ;)

Na szczęście.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Banan ze ściany za pół miliona zjedzony przez "wandala"
"Pisze o jełopie...i o innym jełopie..."
przepraszam,
Wszechświat danych wciąż rośnie.
Lee Strobel: ksiazka i film "Sprawa Chrystusa" oraz "Dochodzenie w sprawie Stwórcy"