Gdy żona lesbą się okaże...

11. Data: 2019-12-11 06:26:32

Temat: Re: Gdy żona lesbą się okaże...
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10/12/2019 o 22:06, m...@g...com pisze:
> zdajesz sobie sprawe, ze w swietle moich pogladow ateistycznych i
> humanistycznych jestem wzorem chrzescijanina? :] jesli takiego cudownego
> swiata potrzebujesz/ecie sluchajcie mnie
> ---
> Kolejny co nie wie co pisze i zada POsluchu. POmylency ;P
> Chrzescijanin to ktos m.inn. uznajacy istnienie tak Boga jak i Boga w Jezusie
> Ateista zatem odpada, nie jest rowniez humanista, bo chrzescijanie za wzor
> humanizmu znow uznaja Jezusa jako Boga-Czlowieka. :)

nieee, ktos zle cos ptrzetlumaczyl

--
gazebo

12. Data: 2019-12-12 14:38:51

Od: Chiron <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 10 grudnia 2019 07:28:48 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> Utwór dedykowany byłej żonie, opolskiej lesbijce Hannie Z. przez byłego męża Lesia.
Z tematem wiele razy stykamy się na warsztatach tantrycznej pracy nad związkami
miłości, a wyłudzanie dzieci w opisany sposób jest całkiem poważnym społecznym
problemem.

> http://www.ryszard-matuszewski.com/pl/multimedia/Les
baOpolska.mp3

Witam! Jak widzę, Mohan wciąż ma problemy nie znane innym ludziom :-) Pozdrów go ode
mnie. A co u Ciebie?

13. Data: 2019-12-12 20:16:24

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10/12/2019 o 22:42, m...@g...com pisze:
> LGBT nie jest ideologią,
> ---
> Jest jak najbardziej i to w dodatku totalitarna, wiec jej zakarza ;P
> "bo ustroje/ideologie totalitarne są zakazane w Konstytucji". ;)

jestem przekonany, ze to rozumiesz, koniunktura, popyt, sprzedaz, tak
wlasnie powstala historia Jezusa Chrystusa, nie wiem czy ogladales
ostatnie odcinki Red Dwarf, przeniesli sie w czasie, kazdy byl Jezusem w
Jerozolimie, popularne wtedy jak Isaura po pamietnym serialu
brazylijskim, tak to juz jest

--
gazebo

14. Data: 2019-12-12 23:13:28

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

jestem przekonany, ze to rozumiesz, koniunktura, popyt, sprzedaz, tak
wlasnie powstala historia Jezusa Chrystusa...
---
POpelniasz -ze tak w przenosni powiem -blad paralaksy, widzisz "te sprawy" jak
wszystko inne w swoim zyciu...
a to "inna bajka" albo jak spiewa Krzysztonka "jest inny swiat"
https://m.youtube.com/watch?v=4-htBDTdWic
"Krolestwo Niebieskie POsrod was jest" :)
Wyjdz zeswego psychoideowego POdworka
rozejrzyj sie, bezkresnosc ciszy
po horyzont roztanczonych galaktyk
"jest inny swiat...gdzies tu"

15. Data: 2019-12-13 01:25:31

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 12 grudnia 2019 14:38:52 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
> [...]
baOpolska.mp3

> Witam! Jak widzę, Mohan wciąż ma problemy nie znane innym ludziom :-) Pozdrów go

A nic takiego... uczę się języka japońskiego (na kursie) i introligatorstwa
artystycznego (chałupniczo). Myślę o założeniu wydawnictwa popularyzującego
literaturę fabularną tworzoną w epoce Edo, kulturę samurajską, ninjutsu, filozofię
yin-yang etc.

16. Data: 2019-12-13 15:42:38

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12/12/2019 o 22:13, m...@g...com pisze:
> [...]
https://m.youtube.com/watch?v=4-htBDTdWic
> "Krolestwo Niebieskie POsrod was jest" :)

wole Alicje z krainy czarow

--
gazebo

17. Data: 2019-12-13 23:35:06

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

wole Alicje z krainy czarow
---
Ta masonska bajka dla przetresowanych w absurdzie? ;P

18. Data: 2019-12-14 02:30:52

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 13 grudnia 2019 23:35:07 UTC+1 użytkownik m...@g...com napisał:
> wole Alicje z krainy czarow
> ---
> Ta masonska bajka dla przetresowanych w absurdzie? ;P

I tak nie przebije Czarnoksięznika z Oz!

19. Data: 2019-12-14 05:01:08

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

I tak nie przebije Czarnoksięznika z Oz!
---
Ta Dorotka ta malusia, ta malusia,
Tańcowała dokolusia, dokolusia,
Tańcowała ranną rosą, ranną rosą
I tupała nóżką bosą, nóżką bosą.
OK juz 5:00

20. Data: 2019-12-14 05:02:45

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

"Już piąta. Może sen przyjdzie..."

Banan ze ściany za pół miliona zjedzony przez "wandala"
"Pisze o jełopie...i o innym jełopie..."
przepraszam,
Wszechświat danych wciąż rośnie.
Lee Strobel: ksiazka i film "Sprawa Chrystusa" oraz "Dochodzenie w sprawie Stwórcy"