OT- Gdynia - spotkanie

1. Data: 2005-04-12 07:51:26

Temat: OT- Gdynia - spotkanie
Od: IlonaW <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!
W najblizszy czwartek (14 kwietnia) bedzie kolejne spotkanie w "Cafe
Nemo", jak zwykle na godzine 17:00.
Zapraszamy serdecznie w robotkami :)
www.robotki.rssystem.pl

--
Pozdrawiam - Ilona
Gdynia

2. Data: 2005-04-12 16:22:39

Temat: Re: OT- Gdynia - spotkanie
Od: "Olgasw" <olgasw@poczta_WYTNIJ_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "IlonaW" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich!
> W najblizszy czwartek (14 kwietnia) bedzie kolejne spotkanie w "Cafe
> Nemo", jak zwykle na godzine 17:00.
> Zapraszamy serdecznie w robotkami :)
> www.robotki.rssystem.pl

Ja bede na pewno
Mam tylko prosbe do osob, ktore beda chcialy sie nauczyc frywolitek - zeby
przyszly wczesniej - ja bede w Cafe Nemo od godz. ok 16.15...
I w tym czasie sluze pomoca...
Olgasw
www.olgasw.webpark.pl

3. Data: 2005-04-14 20:52:36

Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

IlonaW napisał(a):
> Witam wszystkich!
> W najblizszy czwartek (14 kwietnia) bedzie kolejne spotkanie w "Cafe
> Nemo", jak zwykle na godzine 17:00.
> Zapraszamy serdecznie w robotkami :)
> www.robotki.rssystem.pl

foty obejrzalam, mezczyzny w gronie Wam zazdroszcze, prac tym
bardziej..... nie bede mowic co mi sie podoba, bo jak zwykle musze oczy
nacieszyc, szczeki pozbierac.......
przed wszystkimi co takie cudnosci czaruja chyle czola.....

Ewa (Kraków)

www.republika.pl/ewa_pasinska

4. Data: 2005-04-14 21:07:09

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> www.robotki.rssystem.pl

no brawo! wszytskie prace sliczne! i jak gustownie podobierane ramki do obrazkow!!!
brawo, brawo.
Zaciekawil mnie tak pieknie haftujacy mezczyzna, a takze sposob prezentacji
frywolitkowych stringow Olgi ;))))))))

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

strona wrocławianek: www.wroclawianki.za.pl

5. Data: 2005-04-14 21:13:03

Temat: Gdynia - spotkanie- juz po spotkaniu
Od: IlonaW <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Ruebenbauer napisał(a):

> [...]
> Zaciekawil mnie tak pieknie haftujacy mezczyzna, a takze sposob
> prezentacji frywolitkowych stringow Olgi ;))))))))

No dobre jestescie....
Ja jeszcze na grupe nie zdazylam napisac, ze sa fotki a Wy juz chwalicie
!! Dziekujemy za slowa uznania :)))))))
No dobrze, to teraz oficjalnie: Fotki sa na stronie :)

A stringi trzeba bylo jakos zaprezentowac..... Modelka jest......
anonimowa uczestniczka spotkania ;)

--
Pozdrawiam - Ilona
Gdynia

6. Data: 2005-04-14 22:55:39

Temat: Re: Gdynia - spotkanie- juz po spotkaniu
Od: "Ania Rydzyńska" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> No dobrze, to teraz oficjalnie: Fotki sa na stronie :)
>
> A stringi trzeba bylo jakos zaprezentowac..... Modelka jest......

Witam.
Bardzo dziekuję w swoim imieniu za tak ciepłe przyjęcie na spotkaniu, muszę
dodać że byłam pierwszy raz (nie ostatni). Było przesympatycznie. Wpraszam
sie na kolejne :))
Pozdrawiam Ania Rydzyńska Gdynia.

7. Data: 2005-04-15 08:22:08

Od: " Gosia" <g...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

IlonaW <i...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> No dobrze, to teraz oficjalnie: Fotki sa na stronie :)
>
> A stringi trzeba bylo jakos zaprezentowac..... Modelka jest......

Prace przepiękne, bardzo żałuję że mnie nie było buuu, ale było to niestety
nie możliwe :(, Następnym razem juz chyba będe mogła.

Jeszcze raz gratuluje prac
GOsia

8. Data: 2005-04-15 08:47:25

Od: "Mira" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora