sukienka

1. Data: 2005-04-11 22:33:07

Temat: sukienka
Od: "szama" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=30618&PhotoID=217293
czy macie schemat do tego proszę :)

Aga (zauroczona tymi cudami i pełna zapału do pracy)

2. Data: 2005-04-12 03:20:56

Temat: Re: sukienka
Od: "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "szama" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=30618&PhotoID=217293
> czy macie schemat do tego proszę :)
>
> Aga (zauroczona tymi cudami i pełna zapału do pracy)

W przypadku tej sukienki, jak i tej drugiej, wybrałaś zdjęcie z
zamieszczonych okładek gazet. Trzeba kliknąć w napis nad zdjęciem, a
następnie rozwinąć jedną z dwóch "rolek" znajdujących się na stronie-tą
która jest wyżej- znaleźć napis taki sam jak ten zielony nad zdjęciem, a
potem zjechać kilka linijek niżej do gazety z interesującym CIe numerem- w
tym przypadku 7i 25, potem robisz to samo, co napisałam Ci w wiadomości
dotyczącej sukienek (napisanej przez Agę z Tychów).
Moolinea
----------------------------
Google Twoim przyjacielem :)
http://szanuj.czas.innych.ag.bocznica.org

3. Data: 2005-04-13 20:01:32

Od: "szama" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

serdeczne dzięki za wskazówki

Aga

4. Data: 2005-04-14 19:41:32

Od: "ewa" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> --
> Moolinea
>Bardzo dziękuję! Dowiedziałam się wreszcie jak to się robi! Już wiem
dlaczego zawsze słyszałam że to są kopalnie wzorów. Sama na to nigdy bym nie
wpadła. Naprawdę bardzo się cieszę i jeszcze raz dziękuję.
pozdrawiam ewa k.

schemat prośba
[klocki] wzory wzory...
[ot]onet niusy?