Gdzie "KodLeonarda" Fronczewskiego?

1. Data: 2005-03-24 19:34:12

Temat: Gdzie "KodLeonarda" Fronczewskiego?
Od: "pabloH" <p...@g...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy moze ktos podac linka skad moglbym sciagnac te ksiazke w mp3 czytana
przez fronczewskiego?
pzdr
p.

ps: szukalem na googlach, niestety bez skutku

2. Data: 2005-03-24 19:53:09

Temat: Re: Gdzie "KodLeonarda" Fronczewskiego?
Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

pabloH pisze w news:d1v4qf$9h1$1@inews.gazeta.pl

> czy moze ktos podac linka skad moglbym sciagnac te ksiazke w mp3 czytana
> przez fronczewskiego?

Poszukaj w archiwum grupy. Ja kiedyś podawałam, ale już nie mogę
go znaleźć. Chyba, że ktoś z grupowiczów zachował?

--
Pozdrowieństwa,
Scally

3. Data: 2005-03-24 20:00:15

Od: "pabloH" <p...@g...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Scalamanca" <z...@N...onet.pl> napisał w
wiadomości news:20050324205229.40B0.ZIRAEL@NIESPODZIANKApoczta.
onet.pl...
> pabloH pisze w news:d1v4qf$9h1$1@inews.gazeta.pl

> Poszukaj w archiwum grupy. Ja kiedyś podawałam, ale już nie mogę
> go znaleźć. Chyba, że ktoś z grupowiczów zachował?

ja juz trafiłem na ten link: www.lato.interia.pl zanim napisalem na grupe,
niestety jest juz nieaktualny.
pzdr.
p.

4. Data: 2005-03-24 20:23:23

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

pabloH pisze w news:d1v6b6$ft2$1@inews.gazeta.pl

> ja juz trafiłem na ten link: www.lato.interia.pl zanim napisalem na grupe,
> niestety jest juz nieaktualny.

Ten mój był chyba inny, prowadził - o ile pamiętam - na stronę
radia. Zabij, a nawet nie pamiętam którego. :)

5. Data: 2005-03-24 20:25:32

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Scalamanca pisze w news:20050324212246.40B3.ZIRAEL@NIESPODZIANKApoczta.
onet.pl

A może ktoś z grupowiczów ściągnął te pliki i może udostępnić?

S.

6. Data: 2005-03-25 06:30:45

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkowniczka "Scalamanca" <z...@N...onet.pl> napisała w
wiadomości news:20050324212422.40B6.ZIRAEL@NIESPODZIANKApoczta.
onet.pl...
> Scalamanca pisze w
onet.pl

> A może ktoś z grupowiczów ściągnął te pliki i może udostępnić?
--------------------------------
W postaci e-booka mam całość. W wersji czytanej przez Piotra Fronczewskiego
rzecz jest w 100 kawałkach po ok. 1 minucie 20 sek. Miałem zamiar zmontować
to w większe agregaty mp3 i opublikować na moim serwerze ftp ku uciesze ON
[tylko takie osoby dostają dostęp do moich zasobów]. Jednak te 100 kawałków
mp3 to tylko nieco ponad 2 godziny czytania, gdy tymczasem książka ma ok.
450 stron, a to jest kilka dobrych godzin czytania. Postanowiłem sprawdzić
lekturę Fronczewskiego przez porównanie z e-bookiem i okazało się, że jest
to sprytny bryk , w którym większość jest ominięta, jednak zrobiony w taki
sposób, ze trudno zorientować się, że coś zostało opuszczone, bowiem lektura
jest płynna i zawiera najbardziej istotne elementy całości.

Jeśli ktokolwiek byłby zainteresowany takim niepełnosprawnym dziełem, to
mogę to zmontować i jakoś przetransmitować pliki np. przez skype, albo po
prostu umieścić na serwerze. W drugim przypadku należałoby sobie sprokurować
indywidualne konto na serwer, bowiem osoby anonimowe nie mają dostępu.

Korzystając z okazji chciałbym Wszystkim, którym nie będę miał okazji wysłać
indywidualnych listów, przekazać najlepsze życzenia z okazji Świąt
Zmartwychwstania Pańskiego i budzącej się po raz kolejny do życia Natury...
--
Zdrówko!

Zbig A Gintowt

7. Data: 2005-03-25 09:56:50

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbigniew Andrzej Gintowt pisze w news:d20bff$ruo$1@nemesis.news.tpi.pl

> Jednak te 100 kawałków
> mp3 to tylko nieco ponad 2 godziny czytania, gdy tymczasem książka ma ok.
> 450 stron, a to jest kilka dobrych godzin czytania.

To dlatego, że Fronczewski czyta tylko wybrane fragmenty.
Najważniejsze, że początek i koniec jest. :)

> [...]
> indywidualnych listów, przekazać najlepsze życzenia z okazji Świąt
> Zmartwychwstania Pańskiego i budzącej się po raz kolejny do życia Natury...

A ja się dołączam i jeszcze raz życzę hojnego zajączka. :)

--
Pozdrowieństwa,
Scally
http://www.modus-vivendi.w.pl
http://www.proinfo.pl/ustron2004/

LDN
odliczenia
Re: [MARATON WROCŁAWSKI] Do zainteresowanych
Mistrzostwa Polski w Biegach Górskich
[MARATON WROCŁAWSKI] Do zainteresowanych