Gdzie był wówczas Bóg?

101. Data: 2013-05-31 17:54:31

Temat: Re: Gdzie był wówczas Bóg?
Od: xantiros <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-29 15:35, LaL pisze:

> Homo było w starożytności powszechne, następnie w elitach bo nie bali
> się kleru, tam gdzie nie było chrześcijaństwa i jego odłamów jest
> całkowicie akceptowane.

pedofilia też była czyms normalnym w starożytności, ba nawet
niewolnictwo było

102. Data: 2013-05-31 18:34:12

Od: the_foe <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-23 09:45, Pawel pisze:

> w inkwizycji zginelo przez setki lat okolo milion osob (nienawidzacy
> kosciola lubia klamac ze 10 milionow) .sady zdaje sie byly osoby
> swieckie .Podczas gdy sam ateista hitler i stalin przez pare lat
> wymordowali setki milionow.i nie powtarzajcie tych glupot ze oni byli
> wierzacy .

sa rzeczy gorsze niz smierc.
Poza tym Hitler i Stalin mieli lepsze mozliwosci techniczne a ich
ideologie miały wiele cech religii.

--
@foe_pl

103. Data: 2013-05-31 20:32:24

Od: the_foe <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-27 12:33, Trybun pisze:
> Rząd był wybrany po to żeby kierować państwem, a nie w chwili zagrożenia
> z niego uciekać, pozostawiając rodaków na łasce losu. Gdyby został i w
> końcu podjął decyzję o kapitulacji, to wtedy pewnie by mógł wynegocjować
> jakieś ludzkie warunki złożenia broni.

Choc to wyglądało nieładanie to miało to praktyczne podstawy, była
obawa, ze w przypadku pochwycenia rzadu, lub chocby jego czesci Niemcmy
ustanowią w Polsce marionetkowy rząd. Francuzi, Słowacy, Norwegowie,
Chorwaci do dzis sie musza wstydzic...

--
@foe_pl

104. Data: 2013-05-31 22:21:01

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Maj, 17:54, xantiros <x...@y...com> wrote:

> pedofilia te� by�a czyms normalnym w staro�ytno�ci, ba nawet
> niewolnictwo by�o

Pedofila to zaburzenie i rzeczywiście była ale tworzą je umysły
autorytarne, bo jak komuś coś narzucasz to seks idzie za psychiką
czyli gwałcisz bez jego zgody, systemy jak kler, stalinizm i faszyzm
są rozrostem zboczeń.

105. Data: 2013-06-01 03:00:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 31 May 2013 17:51:36 +0200, the_foe napisał(a):

> czyli jestes za predestynacja? Wychodzi na to, ze uwazasz papieza za
> najwiekszego grzesznika bo odmawia zabawienia poza kosciolem?

Ależ zabawić się możesz - papież przecież szczególnie poleca poza :->
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

106. Data: 2013-06-01 03:01:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 31 May 2013 17:54:31 +0200, xantiros napisał(a):

> pedofilia też była czyms normalnym w starożytności, ba nawet
> niewolnictwo było

I głupota ludzka też była...

107. Data: 2013-06-02 11:49:02

Od: xantiros <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-01 03:01, Ikselka pisze:

> I głupota ludzka też była...

głupota ludzka jest nie do zmierzenia - wybitnym przykładem jest lal,
outside, andromeda (to ta sama osoba )

108. Data: 2013-06-02 13:14:19

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Cze, 11:49, xantiros <x...@y...com> wrote:

> głupota ludzka jest nie do zmierzenia - wybitnym przykładem jest lal,
> outside, andromeda (to ta sama osoba )

Największych kretenów niszczących polskę i polaków mamy na wiochach
zawirusowanych klerem. Te skandale w pl. Ludzie cały czas są
zszokowani jak debilizm powtarza historię i łazi do instytucji
skrajnie wynaturzonej, zdegenerowanej, skompromitowanej oddawana i
jeszcze wyje z pyskami nienawiścą skrzywionymi, podpuszanymi przez
fałszywy kler. Ludzi szokuje co chwila dno jakie to prezentuje.

109. Data: 2013-06-02 13:49:15

Od: xantiros <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-02 13:14, Andromeda pisze:

> [...]
> jeszcze wyje z pyskami nienawiścą skrzywionymi, podpuszanymi przez
> fałszywy kler. Ludzi szokuje co chwila dno jakie to prezentuje.

popisz dalej sam z sobą, psycha ci jebie równo - czas do lekarza

110. Data: 2013-06-02 14:24:16

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Cze, 13:49, xantiros <x...@y...com> wrote:

> popisz dalej sam z sob , psycha ci jebie r wno - czas do lekarza

Naprawdę, to zobacz ilu psychicznych tu religijnie walczy, choroba
psychiczna istnieje dzięki zamknięciu człowieka na rzeczywistość, a
jaka jest ideologii kk -zamknąć się na rzeczywistość, dlatego tak
deneneruje ludzi, ta religia to patologia.

Pierwsza krucjata
DUKAJA polecam!
Byle wszystkim do śmiechu :-/
No i jeden facet poszedl w slady Anieliny J...
Znalazłem! :)