Gdzie był wówczas Bóg?

111. Data: 2013-06-02 16:06:46

Temat: Re: Gdzie był wówczas Bóg?
Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-31 20:32, the_foe pisze:

> Choc to wyglądało nieładanie to miało to praktyczne podstawy, była
> obawa, ze w przypadku pochwycenia rzadu, lub chocby jego czesci
> Niemcmy ustanowią w Polsce marionetkowy rząd. Francuzi, Słowacy,
> Norwegowie, Chorwaci do dzis sie musza wstydzic...

Nie miało żadnego uzasadnienia, poza egoistycznym chronieniem własnej
skóry przez ówczesne władze. A na dodatek przy podpisywaniu kapitulacji
możliwy byłby do wytargowania scenariusz z sporą autonomią.

112. Data: 2013-06-02 17:00:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 02 Jun 2013 11:49:02 +0200, xantiros napisał(a):

> głupota ludzka jest nie do zmierzenia - wybitnym przykładem jest lal,
> outside, andromeda (to ta sama osoba )

Nie jest głupi, tylko szurnięty.
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

113. Data: 2013-06-02 17:47:26

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Cze, 17:00, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
>   zaś na dnie szklanki czeka na ciebie Bóg."
> Werner Heisenberg, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie fizyki

Wiesz zawsze burakom można zalać ślepia kałem, wtenczas ci co im na
łeb pomyj nie wylano są dziwni z ich perspektywy.

114. Data: 2013-06-02 19:32:50

Od: xantiros <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-02 14:24, Andromeda pisze:

> Naprawdę, to zobacz ilu psychicznych tu religijnie walczy, choroba
> psychiczna istnieje dzięki zamknięciu człowieka na rzeczywistość, a
> jaka jest ideologii kk -zamknąć się na rzeczywistość, dlatego tak
> deneneruje ludzi, ta religia to patologia.

patologia to ludzie, krytykujesz KK za sianie nienawiści, ty robisz to
samo - czym się różnisz od nich, niczym - tylko barykady macie różne.
Dla mnie fanatyk religijny jak i fanatyzm który ty reprezentujesz są na
równi szkodliwe dla normalnych ludzi, nigdy skrajności nie kończyły się
czymś dobrym.

115. Data: 2013-06-02 20:32:31

Od: the_foe <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-02 16:06, Trybun pisze:

> Nie miało żadnego uzasadnienia, poza egoistycznym chronieniem własnej
> skóry przez ówczesne władze. A na dodatek przy podpisywaniu kapitulacji
> możliwy byłby do wytargowania scenariusz z sporą autonomią.

dokładnie taką jak we Francji, Słowacji, Norwegii. To dopiero zydowskie
media w USA miałyby na nas uzywanie, bo autentycznie wtedy, nasz rzad
takiej "autonomii", wsadzałby Zydów do taborów.

--
@foe_pl

116. Data: 2013-06-02 22:29:49

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Cze, 19:32, xantiros <x...@y...com> wrote:

> patologia to ludzie, krytykujesz KK za sianie nienawi ci, ty robisz to
> samo - czym si r nisz od nich, niczym - tylko barykady macie r ne.
> Dla mnie fanatyk religijny jak i fanatyzm kt ry ty reprezentujesz s na
> r wni szkodliwe dla normalnych ludzi, nigdy skrajno ci nie ko czy y si
> czym dobrym.

Nie patologio stwierdzam fakty i ty przypisujesz mi nienawiść,
paranoja katolicka .

117. Data: 2013-06-02 23:25:53

Od: xantiros <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-02 22:29, Andromeda pisze:

> Nie patologio stwierdzam fakty.
> i ty przypisujesz mi nienawiść,
> paranoja katolicka .

"patologio","paranoja" - faktycznie mowa miłości, zero nienawiści.
Polecam gumowy młotek i dwa razy w łeb.

A po drugie, popatrz na siebie, kto normalny pisze pod trzema nickami, i
jeszcze prowadzi dyskusje sam ze sobą.

118. Data: 2013-06-02 23:38:13

Od: Leming Show <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> A po drugie, popatrz na siebie, kto normalny pisze pod trzema nickami, i
> jeszcze prowadzi dyskusje sam ze soba.

Emocjonalna lub opłacana.

119. Data: 2013-06-02 23:42:13

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Cze, 23:25, xantiros <x...@y...com> wrote:

> "patologio","paranoja" - faktycznie mowa mi o ci, zero nienawi ci.
> Polecam gumowy m otek i dwa razy w eb.
>
> A po drugie, popatrz na siebie, kto normalny pisze pod trzema nickami, i
> jeszcze prowadzi dyskusje sam ze sob .

1 tylko patologia chodzi do kk bo melina meneli przyciąga, żaden
normalny człowiek nie będzie chodził do organizacji siejącej
nienawiść.
2. Paranoja typowa dolegliwość katola, za każdym drzewem wróg, tak jak
i komunisty za każdym drzewem wróg ludu, partii nie wolno krytykować.

120. Data: 2013-06-02 23:48:49

Od: xantiros <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-02 23:42, Andromeda pisze:

> 1 tylko patologia chodzi do kk bo melina meneli przyciąga, żaden
> normalny człowiek nie będzie chodził do organizacji siejącej
> nienawiść.

normalny człowiek wypina dupę i daje się w nią walić - taki dla ciebie
jest normalny człek, to pisz tak od razu o co biega.

> 2. Paranoja typowa dolegliwość katola, za każdym drzewem wróg, tak jak
> i komunisty za każdym drzewem wróg ludu, partii nie wolno krytykować.

ty cierpisz na manię prześladowczą, ja za drzewami wrogów nie szukam, a
krytykę kk sam prowadzę. A ty nie mieszkasz w psychiatryku czasem,
niekiedy takie wrażenie można odnieść ?

Pierwsza krucjata
DUKAJA polecam!
Byle wszystkim do śmiechu :-/
No i jeden facet poszedl w slady Anieliny J...
Znalazłem! :)