Gdzie dostane sadzonke bambusa olbrzymiego?

1. Data: 2003-08-27 16:46:35

Temat: Gdzie dostane sadzonke bambusa olbrzymiego?
Od: "diver" <u...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2003-10-03 06:15:23

Temat: Re: Gdzie dostane sadzonke bambusa olbrzymiego?
Od: "jacol" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2003-10-03 08:55:55

Od: "calvi" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2003-10-03 11:38:03

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

From: "calvi" <c...@b...pl>

5. Data: 2003-10-03 12:07:32

Od: "calvi" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

_hehehe napisał:
> a nie drazni Ciebie
> te okreslenie bambus 'olbrzymi'
> ?
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

Tym okresleniem bywają wyróżniane wybitne
okazy bambusa z tych, co to czasem tylko bywają twarde:))

Pozdrawia calvi

6. Data: 2003-10-03 16:06:34

Temat: Odp: Gdzie dostane sadzonke bambusa olbrzymiego?
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Następny poszukiwacz Świętego Graala.

A nie lepiej zapytać znajomego kwiaciarza(lub kwiaciarkę) ???
Ostatnio widziałam jakiegoś bambusa - nie wiem czy olbrzymi czy malutki, ale
bambus:P
Pozdrav.Rene

7. Data: 2003-10-03 16:20:52

Od: "calvi" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rene napisała:
> A nie lepiej zapytać znajomego kwiaciarza(lub kwiaciarkę) ???
> Ostatnio widziałam jakiegoś bambusa - nie wiem czy olbrzymi czy malutki
Pewnie, że pytać można, może się coś trafi. Szanse jednak niewielkie,
dlatego _bardzo_ Cię proszę o namiar na sklep, gdzie widziałaś
tego bambusa. Każdą taką okazję trzeba sprawdzić, gdyż w Polsce
naprawdę nie ma na rynku tych roślin.
(Mam na myśli nie jakieś tam bambusy olbrzymie, tylko ogólnie gatunki
mrozoodporne)
Twoja informacja, to - zauważ - już jest jakiś pozytywny efekt
tego wątku.

Pozdrawiam (z niecierpliwością:)) calvi

8. Data: 2003-10-03 18:01:05

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dlatego _bardzo_ Cię proszę o namiar na sklep, gdzie widziałaś
> tego bambusa. Każdą taką okazję trzeba sprawdzić, gdyż w Polsce
:)
oj calvi
calvi...
:))))
w kwiacirni nie kupisz porzadnego bambusa
bambus o ktorym wspominala Rene
to zapewne dracena 'lucky bambo'
lub doniczkowy bambusa vulgaris
:)

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

9. Data: 2003-10-04 13:39:04

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mrozoodporne)
> Twoja informacja, to - zauważ - już jest jakiś pozytywny efekt

Przasnysz, kwiaciarnia na ul.Żwirki i Wigury (jedyna na tej ulicy - numeru
nie znam)
I nie gwarantuję, że to jest mrozoodporne
Pozdrav.Rene

10. Data: 2003-10-04 19:16:17

Od: "calvi" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

_hehehe napisał:

> [...]
> calvi...
> :))))
> w kwiacirni nie kupisz porzadnego bambusa

Mialem zapewniac, ze nie podejzewam Rene o
mylenie draceny z bambusem, ale po dzisiejszej
wizycie na krakowskiej wystawie ogrodniczej
jestem oslabiony odpowiedziami niektorych
sprzedawcow (!), ktorzy wskazywali mi
(na pewno nie robili tego zlosliwie)
stragan z lucky bamboo, gdy podpytywalem
ich o wiadome roslinki.

Pozdrawiam calvi

Biophytum - czy ktoś może mi pomóc?
Pelargonie- jak przezimować?