Rozmnażanie winogron, ale inaczej!!!

1. Data: 2003-08-27 10:24:31

Temat: Rozmnażanie winogron, ale inaczej!!!
Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Coś ojcu odwaliło i powycinał jakieś latorośle z
niewiadomojakiejodmianywiejskiej.
Wsadziłem do butelki z wodą, zostawiłem jeden liść.
Puści to korzenie?

Spróbujecie zidentyfikować co to po liściach i gronach? Właśnie dojrzewa i
jest dość smaczne, ale małe jagody.

Pozdrawiam
Jacek
GG 2998829

2. Data: 2003-08-27 10:59:57

Temat: Odp: Rozmnażanie winogron, ale inaczej!!!
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agent 0700 <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bii0a0$nqs$...@a...news.tpi.pl...
> Coś ojcu odwaliło i powycinał jakieś latorośle z
> niewiadomojakiejodmianywiejskiej.
> Wsadziłem do butelki z wodą, zostawiłem jeden liść.
> Puści to korzenie?
Powinno :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

3. Data: 2003-08-27 11:57:05

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agent 0700 <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bii619$oob$...@a...news.tpi.pl...

> Następne pytanie: Czy warto?
> Bo to taka odmiana co już ze 40 lat rośnie i nie jest mrozoodporna
> (przykrywana na zimę).
> Czy może poczekać i rozmnożyć to co kupiłem za parę lat?

Jeżeli dobra odmiana to zawsze warto :-)
Jednak praktyczniej jest ukorzeniac ze zdrewniałej łozy (wiosną)
Pozdrawiam ;-)
Janusz

4. Data: 2003-08-27 12:02:29

Temat: Re: Rozmnażanie winogron, ale inaczej!!!
Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2003-08-27 12:18:53

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli dobra odmiana to zawsze warto :-)
> Jednak praktyczniej jest ukorzeniac ze zdrewniałej łozy (wiosną)
> Pozdrawiam ;-)
> Janusz

To wiem, ale skoro już ojciec poobcinał, to tak sobie poeksperymentuję. A
co!
Może porobię fotek to byśmy "wspólnie" zidentyfikowali?
Pozdrófka
Jacek

6. Data: 2003-08-27 12:30:10

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora