Gdzie kupić?

1. Data: 2003-02-02 16:55:44

Temat: Gdzie kupić?
Od: "BadM" <r...@g...fr> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam pytanko: gdzie można kupić Biotherm Homme Aquapower
http://www.biothermhomme.com/_ww/_en/men/catalog/Exp
erienceProduct_VarList.a
spx?productcode=056873

w aptece moze mozna?

DZIEKI ZA INFO!
BadM

1. Data: 2003-02-02 17:06:32

Temat: Re: Gdzie kupić?
Od: "BadM" <r...@g...fr> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "anek" <a...@b...com> napisal w wiadomosci

> raczej nie. w perfumerii, np. w sephorze, albo innej, tam gdzie maja
> biotherm. ale czy akurat bedzie ten produkt - nie wiem.
>
> xx.

dzieki! a moze wie ktos gdzie mozna na 100% ten produkt nabyc?

1. Data: 2003-02-02 17:10:49

Od: anek <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-02-02 18:16:03

Od: "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

BadM wrote:

> dzieki! a moze wie ktos gdzie mozna na 100% ten produkt nabyc?

a moze pofatygowalabys sie do sklepu, zamiast zasmiecac grupe takimi pytaniami?
rozumiem jakby chodzilo o
jakies rzadkie i unikalne kosmetyki, ale biotherm to chyba dosc popularna firma...
przepraszam, nie moglam sie powstrzymac
vs

--
A jednak dobrze jest, wszystko jest dobrze. Co? - moze nie? Dobrze jest, psiakrew, a
kto powie, ze nie, to go w

Witkacy

gamy kolorystyczne a pory roku
chwalę się