gamy kolorystyczne a pory roku

1. Data: 2003-02-02 14:16:54

Temat: gamy kolorystyczne a pory roku
Od: Catalina <c...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Byla juz podana zima i lato - to moze tez wiosne i jesien w tak
pieknej pelnej wersji.
Ja bym bardzo poprosila o jesien - bo cos nie moge sie zdecydowac
miedzy latem a jesienia i moze mi to pomoze ;-)
No i oczywiscie moim zdaneim powinno pojsc to na planowana stronke
www. :-))

--
Catalina
icq # 54287160

1. Data: 2003-02-02 15:09:35

Temat: Re: gamy kolorystyczne a pory roku
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Catalina" <c...@p...net> napisal w wiadomosci
> [...]
> miedzy latem a jesienia i moze mi to pomoze ;-)
> No i oczywiscie moim zdaneim powinno pojsc to na planowana stronke

juz jest:)))
Jola L-L

1. Data: 2003-02-02 16:06:01

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"> > No i oczywiscie moim zdaneim powinno pojsc to na planowana stronke

A jaki ta stronka ma adres, aby coś podglądnąć...

Hanuś

1. Data: 2003-02-02 21:04:03

Od: Catalina <c...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 2 Feb 2003 16:09:35 +0100 , "Jola L-L" <j...@i...pl>
wrote:

>juz jest:)))

Dzieki serdeczne - i tak mi wyszla mieszanka lata i jesieni - wlosy i
cera z lata, oczy z jesieni ;-))
W brazach jesieni jestem zla na caly swiat, za to fiolety lata to moj
zywiol, odwrotnie z makijazem - bardziej jesienny niz letni ;-) Ale to
wszystko potwierdza moje raczej dobre wybory gamy kolorystycznej w
zyciu ;-))

--
Catalina
icq # 54287160

1. Data: 2003-02-04 07:02:05

Od: "Catalina" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanuś <k...@g...pl> napisał(a):

> A jaki ta stronka ma adres, aby coś podglądnąć...

Stronka się dopiero robi ;-) Mam taka nadzieje, ze sie robi i na efekty
trzeba poczekac jeszcze troszke.

chwalę się
domowe maseczki
Rumience po pillingu