Re: gamy kolorystyczne a pory roku

Newsgroups: pl.rec.uroda
Date: Sun, 2 Feb 2003 22:04:03 +0100
Sender: News User <n...@j...net>
From: Catalina <c...@p...net>
Subject: Re: gamy kolorystyczne a pory roku

On Sun, 2 Feb 2003 16:09:35 +0100 , "Jola L-L" <j...@i...pl>
wrote:

>juz jest:)))

Dzieki serdeczne - i tak mi wyszla mieszanka lata i jesieni - wlosy i
cera z lata, oczy z jesieni ;-))
W brazach jesieni jestem zla na caly swiat, za to fiolety lata to moj
zywiol, odwrotnie z makijazem - bardziej jesienny niz letni ;-) Ale to
wszystko potwierdza moje raczej dobre wybory gamy kolorystycznej w
zyciu ;-))

--
Catalina
icq # 54287160