Gdzie kupić fajne i tanie a solidne meble...

1. Data: 2004-07-19 15:20:52

Temat: Gdzie kupić fajne i tanie a solidne meble...
Od: "oley" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

gotowe.
Proszę o propozycje miejsc z Warszawy i okolic.
Marcin

1. Data: 2004-07-20 05:40:32

Temat: Re: Gdzie kupić fajne i tanie a solidne meble...
Od: "Arkadiusz Mizerski" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> gotowe.
> Proszę o propozycje miejsc z Warszawy i okolic.

Np. bazarek w podwarszawskim Piastowie. W soboty od 7:00 wystawiają się firmy
z Mszczonowa, Grójca, Kalisza, itp. Meble pokojowe i kuchenne. Ja brałem meble
kuchenne i jestem zadowolony.

1. Data: 2004-07-20 08:54:12

Od: mac <m...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Arkadiusz Mizerski napisał:

W soboty od 7:00 wystawiają się firmy
> z Mszczonowa, Grójca, Kalisza, itp. Meble pokojowe i kuchenne. Ja brałem meble
> kuchenne i jestem zadowolony.

Witam, dwa pytanka do tego wątku:
1. Co z estetyką takich mebli. Moje (dawne dosyć co prawda) obserwacje
raczej mnie przerażały. koszmarki do kwadratu, makabryczne fotele itp.
Jeżeli teraz jest lepiej, to może ktoś zna takie miejsce na śląsku.

2. Czy ktoś zna producenta tzw "wersalek" na śląsku.
Widziałem w Agacie w Gliwicach całkiem sympatyczne "spanie" ale niestety
za krótkie. Wydobycie namiarów od prcowników okazało się niemożliwe, a
ja po prostu potrzebuję dłuższego, bo 195cm to dla mnie za mało.
Podejrzewam, że pomimo konieczności indywidualnego robienia szkieletu u
producenta może być troszkę taniej niż ze sklepową marżą. W sklepie
zasugerowano mi, że mogą się zorientować, czy producent zrobi i na
odczepnego rzucono ceną 2x większą (czyli koło 3000) - to dla mnie
paranoicznie dużo.

Pozdrawiam
MAc

1. Data: 2004-07-20 09:55:18

Od: "Andrzej R" <T...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam sasiada ze slaska :)

no niestety tanie mebelki czesto pozostawiaja wiele do zyczenia, sam
aktualnie znam na pamiec wszystkie sklady meblowe na terenie slaska i
niestety czesto tanie=gorszej jakosci

> 2. Czy ktoś zna producenta tzw "wersalek" na śląsku.
tez mialem ten problem, sprobuj zobaczyc jak sie nazywa wersalka ktora Ci
sie podoba, zauwazylem, ze Agata daje nazwy towarow tak samo jak sa nazywane
u producenta. Pozniej mozna wygooglowac od kogo to jest

1. Data: 2004-07-20 10:19:18

Od: mac <m...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

, zauwazylem, ze Agata daje nazwy towarow tak samo jak sa nazywane
> u producenta. Pozniej mozna wygooglowac od kogo to jest

Dziękuję, znalazłem "Nokaut" by Yano Rybnik ;-)

Pooozdrawiam
MAc

komin stalowy ?
mydło galasowe