Gdzie kupić krzyżyki do glazury ???

1. Data: 2002-04-17 15:49:59

Temat: Gdzie kupić krzyżyki do glazury ???
Od: "Darek" <u...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie kupić krzyżyki do glazury i terakoty z wystającym noskiem do chwytania
/ wkładanie i wyjmowanie /
Szukałem już wszędziei ręce mi opadają.
Pozdrawiam
Darek

1. Data: 2002-04-17 16:22:55

Temat: Re: Gdzie kupić krzyżyki do glazury ???
Od: "Jarek23" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek" <u...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> Gdzie kupić krzyżyki do glazury i terakoty z wystającym noskiem do
chwytania
> / wkładanie i wyjmowanie /
> Szukałem już wszędziei ręce mi opadają.

Źle wkładasz te krzyżyki. Na łączenie 4 płytek nie daje się jednego poziomo
tylko 4 pionowo i wtedy nie ma najmniejszego problemu z wyjęciem.

Jarek

1. Data: 2002-04-18 05:58:52

Od: "Aleksy Kordiukiewicz" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek23" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
poziomo
> tylko 4 pionowo i wtedy nie ma najmniejszego problemu z wyjęciem.

Właśnie tak robili u mnie fachowcy.
I szło im to całkiem nieźle.

Pozdrowienia

--
Aleksy Kordiukiewicz
mailto:a...@a...com.pl

1. Data: 2002-04-19 08:16:16

Od: "Pete" <m...@N...bigfoot.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek" <u...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> Gdzie kupić krzyżyki do glazury i terakoty z wystającym noskiem do
> [...]

W najblizszym kiosku - paczka zapalek :-)

--
Pete

1. Data: 2002-04-19 20:54:16

Od: "Jarek23" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pete" <m...@N...bigfoot.com> napisał w wiadomości

> W najblizszym kiosku - paczka zapalek :-)

A jakie równe fugi będziesz potem miał ...

Jarek

1. Data: 2002-04-22 11:47:01

Od: "cholo" <c...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

kupilem takie w obi w krakowie.
jednak okazalo sie, ze lepszy patent to wkladanie
4 krzyzykow na jedno laczenie.
te z uchwytem zaslaniaja miejsce laczenia i ciezko
ustalic rowna wysokosc,

cholo

"Darek" <u...@f...onet.pl> wrote in message
> Gdzie kupić krzyżyki do glazury i terakoty z wystającym noskiem do
> [...]

Rurka do gazu
Czyszczenie foteli
Balkon
Gdzie niedrogo AGD (Wawa)
[allegro] ksiazki przyrodnicze i do domu ...