Gdzie kupić normalne masło?

11. Data: 2007-12-17 20:09:48

Temat: Re: Gdzie kupić normalne masło?
Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan" <k...@p...com> napisał w wiadomości
news:4006.000000d1.47655665@newsgate.onet.pl...

> Czyli w zasadzie sprawa jest realna, taka
> produkcja masła prawdziwego.

Możesz kupić maszynę dwuczynnościową: wirówka-maślnica (Wirówka-masielnica)
na Allegro za 500 zł, nr aukcji:

283862315

Zdaje się, że to rosyjska produkcja, czyli gniotsa-nie łamiotsa:)

Instrukcję obsługi znalazłem na

www.prohatur.com.pl/docs/sm55_pl.doc

, ale www.prohatur.com.pl
pokazuje, że mają ją za 699 zł.

Przed chwilą kupiłem na aukcji 1 szt. dla siostry. Zobaczymy jak się
sprawdzi. Sam pomyślę o zakupie.

Pozdrawiam
Leszek

12. Data: 2007-12-18 13:48:06

Od: "Jan" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Na koniec zmienię nieco punkt widzenia, bo właśnie
przeczytałem u Michała Tombaka (profesora od zdrowego
żywienia i życia), jak oczyścić masło sklepowe
z domieszek przedłużających trwałość. Trzeba zalać
kostkę masła szklanką wody i gotować chyba z pół
godziny. Potem odlać wodę, a masło wystudzić.
Ciekawe, czy ktoś to wypróbował.

Pozdrawiam,

Jan

13. Data: 2007-12-20 19:55:32

Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Na koniec zmienię nieco punkt widzenia, bo właśnie
> przeczytałem u Michała Tombaka (profesora od zdrowego
> żywienia i życia),

Poproszę o dowód, że ten szarlatan i oszust jest jakimkolwiek profesorem (
jakiś link do wykazu rosyjskich, czy radzieckich uczonych np.)

Pozdrawiam
Leszek

14. Data: 2008-02-23 19:40:39

Od: "Arek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@o...eu> napisał

> Poproszę o dowód, że ten szarlatan i oszust jest jakimkolwiek profesorem
> ( jakiś link do wykazu rosyjskich, czy radzieckich uczonych np.)

Czy trzeba byc zaraz profesorem?
Ty madrzysz sie na tej grupie od wielu lat a raczej nikt Ci sie nie pyta czy
jestes profesorem (moze i jestes?).
--
Arek

15. Data: 2008-03-24 10:14:15

Od: "Aniela Stolarz" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan <k...@p...com> napisał(a):

> Dlatego pytam, kto to robi - sam nie robiłem,
> ale widziałem, jak robiono. Widziałem też
> wyrabianie masła przy użyciu przyrządu
> zmechanizowanego, mianowicie wirnikowej pralki
> "frania". W moich obecnych warunkach nie mam
> możliwości kupienia śmietany prosto od krowy,
> czyli od rolnika. Nie chciałbym eksperymentować
> ze śmietaną sklepową. Ale z głosów tu nadesłanych
> wynika, że nie ma innej drogi, jak produkcja
> samodzielna. Jeden z dyskutantów oferuje
> masło z okresem trwałości 21 dni. Czy to
> dowodzi stosowania jakichś środków wydłużających
> [...]

Ja robię czasem masło ze śmietany w butelkach 30% mikserem. Ale z tą
śmietaną też różnie bywa, czasem jest dobra a czasem nie. Ale masło dość
dobre.

dieta Reznera
sibutrabine
Re: MI5 Persecution: Brighton 24/9/98 (10718)
Czy człowiek powinien jeść również surowe mięso?
Mountain Blue, gdzie w Polsce?